Ghost zou bij nood een goede South headliner worden als er geen andere grote band gevonden word. Buiten dat zijn ze een top North headliner.We hadden in 2023 gewoon ontzettend sterke north stage headliners
Ghost, Gojira en Parkway Drive zie ik allemaal in de komende 3 jaar (2025 niet meegenomen) wel een keer een south stage afsluiten.
Waarbij ik Ghost het grootste inschat, die had ik zelf eigenlijk al verwacht als south stage headliner in 2023.
Gojira zal ook wel snel volgen, met de hype van de olympische spelen die ze nog met zich mee hebbben.
Parkway Drive zou ook eerst nog eens als northstage headliner nergezet kunnen worden, lastig in te schatten. al hebben ze natuurlijk wel punten gescoord met die show van 2023.
Ghost zou in 2025 zeker een goede south stage headliner zijn, maar zie het persoonlijk niet gebeuren. Zou wel een mooie boeking zijn, zeg ik als iemand die niets met de band heeft.
Gojira en Parkway Drive zouden die positie binnen een paar jaar ook zeker kunnen hebben, maar voor nu zijn ze gewoon al enorm sterke North headliners.
Beide door al super shows in de AFAS Live (Parkway dit jaar zelfs Ziggo Dome)
Ik denk dat we in 2027 deze alle 3 makkelijk als North kunnen zetten, als bijvoorbeeld een Iron Maiden en Scorpions enzo langzaam richting pensioen gaan.
Maar dan moeten er ook nog nieuwe South headliners gevormd worden!