Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">robin78 wrote:</div>
Ja en door die slechte wedstrijd heb ik mooi Pearl Jam gemist. Volgende keer kies ik gewoon voor de muziek.

Dat gevoel overheerst bij mij ook heel erg achteraf:p

Ik ben in mijn eentje naar the Pixies en Moderat geweest terwijl de rest bij de voetbal stond. Toen ben ik na afloop nog even gaan kijken en kon nog precies de penalty's meepakken. Niets gemist dus :)

Gewoon Pearl Jam gezien en veel mijn telefoon gecheckt. En op maandag na het bad rustig op de bank de samenvatting gezien. 8-)

Gewoon Pearl Jam gezien en veel mijn telefoon gecheckt. En op maandag na het bad rustig op de bank de samenvatting gezien.
icon_cool.gif

Gewoon Pearl Jam gezien, niet op mn telefoon gekeken en niet terug gekeken, want t was toch een slechte wedstrijd 8-)

Lekker lam meebleren met Pearl Jam. Was bovendien het beste optreden van het weekend, ben blij dat ik die wedstrijd niet gezien heb. Sowieso geen wedstrijd bekeken tijdens Werchter, daarvoor bezoek ik geen festival.

Ik snap ook niet wie er uberhaupt naar de voetbal gaat zitten kijken op een muziekfestival waar je een jaar lang naar toeleeft. En dan nog tijdens de headliner. Die daar gewoon de beste show van het weekend speelt.

Die voetbal heeft het optreden van de Black Keys verpest :(.

<div class="d4p-bbt-quote-title">jarne wrote:</div>
er moeten ook nog wat dj’s komen denk ik, hoop dat ze nu wat publiekstrekkers programmeren aan the north west walls, dingen als pendulum, knife party, sub focus, dj fresh,… zou dan kunnen spelen tijdens de pauze’s op de main ofzo, zou ook wat volk wegnemen van de overbevolkte podia die er nu zijn,…

Ik snap die North West Walls nog niet echt, het is de helft van de tijd dicht en verder gebeurd er ook niet echt veel spannends.

North West Walls was dan ook heel slecht benut. Het zou heel verstandig zijn om de druk op andere podia te verlichten. Zet daar een paar goede DJ's neer. Ze kunnen er een grote lounge van maken met cocktails en strand als hun focus ligt op een relaxruimte.

Ach hier kan ik wel op ingaan, maar aan het einde van de dag moet iedereen doen wat hij of zij wilt. En ik ben ook heel groot voetbalfan en had er geen probleem mee om toen die voetbalwedstrijden te kijken, jammer dat het precies onder Pearl Jam viel. Maar was lastiger geweest als ik Pearl Jam nog nooit had gezien.

Daarnaast vond ik die dag één van de mooiste dagen Werchter ooit. De combinatie van Belgische fans en Hollandse fans was zo vet. Iedereen een beetje elkaar jennen. Hele vette sfeer. Ook weet ik niet hoe het de Black Keys aantastte, aangezien er toen geen wedstrijd was. Of die wedstrijd begon net aan het einde van het concert.

Maargoed, zoals ik al zei vond ik het fantastische dat ze het aanbieden aangezien het zo'n unieke situatie was. En dan moeten uiteindelijk de festivalgangers beslissen wat ze gaan zien en ligt het helemaal aan jezelf als je later spijt hebt dat je of de wedstrijd niet hebt gezien of het concert niet. ;)

Ach hier kan ik wel op ingaan, maar aan het einde van de dag moet iedereen doen wat hij of zij wilt. En ik ben ook heel groot voetbalfan en had er geen probleem mee om toen die voetbalwedstrijden te kijken, jammer dat het precies onder Pearl Jam viel. Maar was lastiger geweest als ik Pearl Jam nog nooit had gezien.

Daarnaast vond ik die dag één van de mooiste dagen Werchter ooit. De combinatie van Belgische fans en Hollandse fans was zo vet. Iedereen een beetje elkaar jennen. Hele vette sfeer. Ook weet ik niet hoe het de Black Keys aantastte, aangezien er toen geen wedstrijd was. Of die wedstrijd begon net aan het einde van het concert.

Maargoed, zoals ik al zei vond ik het fantastische dat ze het aanbieden aangezien het zo’n unieke situatie was. En dan moeten uiteindelijk de festivalgangers beslissen wat ze gaan zien en ligt het helemaal aan jezelf als je later spijt hebt dat je of de wedstrijd niet hebt gezien of het concert niet.
icon_wink.gif

Da's waar maar voor vette voetbalsfeer ben je nog het best op een voetbalterrein/café enzo maar niet op een muziekfestival. Anders is het een wel héél duur voetbelwedstrijdje vind ik.

Die zaterdag is op die manier een beetje in het water gevallen nu. Het optreden van the Black Keys was een flop omdat de Belgen net verloren hadden en veel mensen wat down waren daardoor. Resultaat: geen sfeer. Maar goed dat we dat dit jaar niet meer moeten meemaken. :)

Ik wist ook niet hoe ik daar anders op zou moeten reageren ^^

Wat ik me trouwens afvraag is of er niet een tent op die positie van the North West Walls kan. zo heb je aan beide kanten van Main Stage een stage en heb je veel minder een trechter na een optreden. Al is zo'n trechter commercieel wel heel aantrekkelijk ;)

Da’s waar maar voor vette voetbalsfeer ben je nog het best op een voetbalterrein/café enzo maar niet op een muziekfestival. Die zaterdag is op die manier een beetje in het water gevallen nu. Het optreden van the Black Keys was een flop omdat de Belgen net verloren hadden en veel mensen wat down waren daardoor. Resultaat: geen sfeer. Maar goed dat we dat dit jaar niet meer moeten meemaken.
icon_smile.gif

Ahh ok, ja ben zelf geen belg dus voelde dat niet echt en had het ook niet echt door. Al was het wel veel vetter geweest als ze beiden door waren gegaan. En natuurlijk heb je gelijk dat er op die plekken meer sfeer is, maar wat was er gebeurt als heel veel festivalgangers het niet konden zien op het festival en ze allemaal een klein plaatsje ingaan om daar te kijken in een klein café. Dat kan ook weer niet als er zoveel mensen daar gaan kijken, want er was heel veel animo voor. Vooral doordat voetbal weer in zoveel jaar in het middelpunt van belangstelling stond in Belgie. Dus ik vind dat ze goed gehandeld hebben en ik snap uiteraard dat als je niks met voetbal hebt het niet ideaal was en je het niet op een festival wilt zien. ;)

Geen wedstrijd gekeken, heerlijk genoten van Pearl Jam, en de rest van de avond me kapot geschaamd voor m'n eigen volk :p
Heerlijk avondje!

Jaja die voetbal. Het was me wat. Het was inderdaad leuk dat het voetbal bij ons nog eens leefde.
Hadden beide ploegen gewonnen had dit echt een ideale dag geweest. Nu liepen we elkaar wat te jennen vooraf (was plezant) en als we beiden hadden gewonnen kon dat dan gewoon doorgaan achteraf en de dag nadien ivm de have finale die tussen ons gespeeld zou worden.

Het heeft inderdaad het optreden van the Black Keys wat verpest, maar het zij nu zo. Dankzij de Pixies en nadien het laatste uur van de show van Pearl Jam ben ik er weer helemaal bovenop gekomen. Dankuwel aan de muziek!

Anderzijds, in 2016 ga ik sowieso terug voetbak checken hoor. Tenzij echt die headliner speelt die ik zo graag wil zien (zoals FF dit jaar bijvoorbeeld dus)

Vijf jaar terug de wedstrijd Brazilië - Nederland via de radio gevolgd op de camping. Dat was toen ergens in de middag. Wel super gelachen toen. Zeker toen Nederland uiteindelijk won. Van de organisatie mocht het toen nergens getoond worden. Dat was wel een verschil met afgelopen jaar.

Helemaal grappig dat onze radio een paar seconden voorliep op die van de buren. Dus wij zaten al te juichen, terwijl niet wisten waarvoor (een kaart voor Brazilië, een doelpunt?)

http://newsmonkey.be/article/33832

Deze gast zou eigenlijk te goed zijn voor ons forum. Weet evenveel te zeuren en te klagen als ons allemaal bij elkaar. Echt op elk punt heeft ie wel wat te zeiken. Zeuren over namen die al op Pukkelpop hebben gestaan, ja nou en? die kunnen ook 3x zoveel acts boeken. En Prodigy en Chemical Brothers saaie acts waar de jeugd niks mee kan. Nou ik ben blij dat ze verdomme acts als deze boeken en net Calvin Harris of weet ik veel.

Ik heb hier nog wel eens wat gelezen over David Gilmour van Pink Floyd. Die tourt blijkbaar vanaf september en vooralsnog niet in Belgie. Alleen data in Duitsland Frankrijk Italië en UK. Staat dus op geen enkel festival...

Nou sorry hoor maar je kunt ook wel overal om zeuren.

FKA Twigs nu ‘pas’ boeken? Ze zijn nu pas echt van Werchter-formaat. Had RW ze vorig jaar al gehad dan werd er niet naar omgekeken en werd de stempel ‘foute boeking’ erop gedrukt.

Edit: Wessel was me voor :p

Of anders gezegd... FKA Twigs stond in de Castello denk ik? in de namiddag rond een uur of 4. Met andere woorden, ze waren een klein naampje. En groepen spelen welk vaker eerst jaar op pukkelpop en dan op RW of omgekeerd. Kritiek op niiets dus.

Het andere artikel: ik wil die namen wel eens tellen en zien hoe ik uit kom (die opdeling in 3 categoriën bedoel ik)

Users who are viewing this thread