Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Persoonlijk liever Editors, dan Kol.
Maar nogmaals ik denk eerder dat ze met Deus of Black Keys komen en dat er geen onverwachte grote namen komen die nog nergens bevestigd staan.
Maar hoop doet leven…
Voor de verandering vandaag nog eens nieuwe namen?
Haha jah man. Zoontje van Bob. Blij met Noel Gallagher en Kasabian. Zou Kasabian dan toch sub zijn gezien de hoge positie op de site? (Na FATM en voor Ben Howard en Damien Rice)
Haha jah man. Zoontje van Bob. Blij met Noel Gallagher en Kasabian. Zou Kasabian dan toch sub zijn gezien de hoge positie op de site? (Na FATM en voor Ben Howard en Damien Rice)
Zouden ze Noel Gallagher als Barn headliner doen, zodat er nog een headliner na Lenny komt? Lijkt me wel toch? Dan krijgen we wel een vervelende overlap waarschijnlijk
Prima namen inderdaad. Zou er nog iets bij komen op de dag van Lenny Kravitz? Eigenlijk is dat over de breedte een redelijke dag, dus ik zie ze het hier wel bij laten(op opvulling na, en misschien een naam voor de late middag mainstage).
Op zich goede namen. Maar ik heb nu wel dezelfde kritiek als iemand hier vorige maand: geef eens wat meer verrassingen! We zitten aan 16 namen, en op 2 na (Rice en Marley) waren het allemaal dingen die we al maanden zagen aankomen. Wat minder 'grijsgedraaid op Stubru' graag!
Wat Kereltje zegt... Prima namen hoor, maar het mag allemaal wel een keer wat spannender!
@myknowsknows: kan me niet voorstellen dat ze Lenny, Noel en Damien (die met een "e") een hele dag gaann laten dragen. Daar zal toch zeker nog wel een grotere naam bijkomen verwacht ik.
Prima namen, maar precies wat Kereltje zegt. Ik wil ook wel wat meer verassing. Ohja en ik begin me toch wel lichtelijk zorgen te maken van Lenny Kravitz, staat nog steeds als grootste naam op zaterdag en het lijkt op de site alsof hij headliner is..