Electronic Chat

@ hierboven. Emotinium sowieso erg hoog voor mij in beste elektronische tracks ooit <3

paar recent uitgebrachte favorietjes

• Leuk
Waarderingen: Thisso
Voor de vorm schrijf ik me elk jaar in voor de loting van Wildeburg en ook dit jaar ben ik weer ingeloot. Vraag me af in hoeverre het aantal inschrijvingen nog het aantal plaatsen overtreft. Hier mensen die uitgeloot zijn?

Wat vinden jullie in Nederland eigenlijk de beste techno club?
Raum heeft erg veel potentie naar mijn idee om het gat van De School op te vullen
Ik vind Raum niet perse heel sfeervol eigenlijk. 2 keer geweest dat alleen de grootste zaal open was, maar vind die loodsen bij Sloterdijk een beetje kil. Zelfde verhaal bij Lofi. Voor mij is Radion wel echt de #1 na het wegvallen van DS. Vooral als alle zalen open zijn en dan ook vooral de chillruimte die je onderdoor kan bereiken.

Tilla Tec nog niet geweest.

475126612_18484270108012278_2624437747782153214_n.jpg

Had een zaterdag kaartje gekocht voor Carl Cox. Die dag ook Adam Beyer, Richie Hawtin, Kobosil, Kevin de Vries, Ben Klock, Ben Wal, Dj Rush, Fatima Haji, Jamie Jones & Joseph Capriatie, Joris Voorn, Recondite toch wel een mooi dagje. Iets wat cliché maarja dat weten bij Awakenings.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Is het doorgaans moeilijk om voor DGTL last-minute een (zondag)ticket te scoren?

Is het doorgaans moeilijk om voor DGTL last-minute een (zondag)ticket te scoren?
Normaal gesproken wel, vorig jaar wat lastiger tot de weersvoorspelling kwam volgensmij (maar dat zal wellicht het Marlon effect zijn geweest, die stond er op zondag toch?)

• Leuk
Waarderingen: Dante
Normaal gesproken wel, vorig jaar wat lastiger tot de weersvoorspelling kwam volgensmij (maar dat zal wellicht het Marlon effect zijn geweest, die stond er op zondag toch?)
Oke, dat is wel goed om te weten. De vraag omgedraaid dan - is ook wel makkelijk om door te verkopen doorgaans?

Oke, dat is wel goed om te weten. De vraag omgedraaid dan - is ook wel makkelijk om door te verkopen doorgaans?
Lastig om in te schatten, denk dat er dit jaar door koningsdag het weekend erna redelijk wat concurrentie gaat zijn in de agenda van mensen.

Users who are viewing this thread