Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik vind Keep Your Head Up ook een geniaal nummer. Maar je hebt mensen die hem alleen kennen door dat nummer en daar dan heen gaan en het concert een beetje voor je verzieken omdat ze wachten op dat nummer met hun telefoontje in de lucht. Het nieuwe album is compleet anders en heerlijk :)

Even een vraagje over de vrijdag.
Denken jullie dat Pharell Williams echt de headliner is, of dat hij de dance afsluiter is en we nog een grote naam kunnen verwachten?
Daarnaast staan Ben Howard & Alt-J er nu, zal Alt-J ook een hele hoge spot krijgen aangezien hij heel hoog op de poster van Primavera staat.

En ik vraag me af of Ben Howard in the Barn zal spelen of op de mainstage, maar die discussie is al geweest… Afwachten!

Mijn hoop is dat Pharell de aflsuiter is van de dag, maar ik vrees dat hij de headliner is. Ik denk ook niet dat Pharell genoegen nam met minder dan een headlinespot.

Even een vraagje over de vrijdag.
Denken jullie dat Pharell Williams echt de headliner is, of dat hij de dance afsluiter is en we nog een grote naam kunnen verwachten?
Daarnaast staan Ben Howard & Alt-J er nu, zal Alt-J ook een hele hoge spot krijgen aangezien hij heel hoog op de poster van Primavera staat.

En ik vraag me af of Ben Howard in the Barn zal spelen of op de mainstage, maar die discussie is al geweest… Afwachten!

Pharrel werd aangekondigd als de Party-Act, dus dat zou meer slaan op de afsluiter van de dag. Niet echt een dance afsluiter maar meer in de trend van Stromae vorig jaar. Dus eigenlijk verwacht iedereen op dit forum er nog wel een soort van headliner voor ;)

Pharrel werd aangekondigd als de Party-Act, dus dat zou meer slaan op de afsluiter van de dag
Is dat eigenlijk zo door Werchter aangekondigd of komt dat vanaf die bron van Festileaks? Ik kan me herinneren dat het na de aankondiging ergens opgehelderd werd. Maar weet niet meer precies hoe of wat.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Pharrel werd aangekondigd als de Party-Act, dus dat zou meer slaan op de afsluiter van de dag

Is dat eigenlijk zo door Werchter aangekondigd of komt dat vanaf die bron van Festileaks? Ik kan me herinneren dat het na de aankondiging ergens opgehelderd werd. Maar weet niet meer precies hoe of wat.

Werchter vermeldde bij het bekend maken van Pharell, dat "de teller nu op drie headliners staat". Festileaks maakte het ervan dat hij de party-act is.

Primavera wil niets zeggen voor Werchter. Kijk naar vorige affiches en je ziet namen als Kendrick Lamar, J&MC en The Postal Service eenzelfde positie krijgen op de poster. Ik verwacht dat Alt-J en Ben Howard late namiddag main stage en headliner barn worden.

Pharrell is volgens mij toch danceafsluiter of de lagere coheadliner. In ieder geval niet grootste act van de dag.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

Staat inderdaad niet op Rockwerchter.be. Zou heel goed kunnen zijn dat het festileaks was, neem aan dat zij wel er een bron voor hebben. En anders kan je Pharrel altijd uitleggen als party act, maakt niet uit waar en hoe laat die staat. Maar ik verwacht er nog iets groots bij

Pharell is door de organisatie aangekondigd als headliner:
http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/ook-bevestigd-voor-rock-werchter-2015-pharrell-williams

Maar bij RW kan dat best betekenen dat Pharell de dag afsluit. Voor je het weet begint Pharell om half twaalf ofzo en staat er een andere (fatsoenlijke) naam te spelen van 21:00 tot 22:45 uur. En wie is dan de headliner?

Misschien nog 2 namen die ik (zover ik heb teruggelezen) nog niet voorbij heb zien komen hier in dit forum:

Blink 182 - Album komt rond de zomer van 2015. Alleen nog geen een tourdatum bekend.
James Morrisson - Heeft op zijn eigen website en Twitter gezegd op dit moment in de studio te zitten. Nog geen releasedatum bekend.

Lijken mij beide toch kanshebbers.

Denk niet dat Alt-j op de mainstage zullen staan, maar eerder Klub-C headline, en Ben Howard inderdaad Barn-headliner! Andersom kan uiteraard ook. Stromae en Kings of Leon waren vorig jaar ook beiden aangekondigd als headliner, dus er kan best nog een grote artiest bijkomen!

Editors zou ik niet erg vinden, maar alleen omdat ik ze nog nooit heb gezien, maar kijkend naar de afgelopen edities zou het wel dramatisch zijn natuurlijk. Wat Kings of Leon betreft: Die stonden er de afgelopen acht jaar zes keer op Werchter. Ik vreet mn schoenen op als ze op Werchter staan.

Ik zou ze allebei niet erg vinden

Ik was vorig jaar zelfs verrast door Kings of Leon, ze speelden gewoon materiaal van Youth & Young Manhood! Dat had ik toch niet verwacht :D Wel jammer dat er niemand echt losging. Ik stond helemaal vooraan, en iedereen stond een beetje schaapachtig voor zich uit te kijken en wachtend op Seks on Fire en Use Somebody

KOL of Editors vind ik nooit erg, ben groot fan van beiden. Maar een overkill blijft een overkill natuurlijk.

Roskilde op Snapchat:

'Something's coming...'

wou ik even meedelen, sowieso dat er iets interessant bij zit voor Werchter ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">thomas Heijligers wrote:</div>
Ik zou ze allebei niet erg vinden

Ik was vorig jaar zelfs verrast door Kings of Leon, ze speelden gewoon materiaal van Youth & Young Manhood! Dat had ik toch niet verwacht
icon_biggrin.gif
Wel jammer dat er niemand echt losging. Ik stond helemaal vooraan, en iedereen stond een beetje schaapachtig voor zich uit te kijken en wachtend op Seks on Fire en Use Somebody

Ze spelen elk concert wel enkele liedjes uit Youth & Young Manhood hoor... Maar vorig jaar was één van hun betere keren op Rock Werchter, sowieso! Stond ook vooraan en ondanks het inderdaad vaak wat makke publiek heb ik me er weinig van aangetrokken en volledig loos gegaan... :D
Maar ze zullen niet komen dit jaar, totaal geen tourplannen voor dit jaar.

Persoonlijk liever Editors, dan Kol.
Maar nogmaals ik denk eerder dat ze met Deus of Black Keys komen en dat er geen onverwachte grote namen komen die nog nergens bevestigd staan.
Maar hoop doet leven...

Voor de verandering vandaag nog eens nieuwe namen? :)

Maar ze zullen niet komen dit jaar, totaal geen tourplannen voor dit jaar.

Ze headlinen Lollapalooza halverwege maart in Chili en daarvoor nog in Colombia. Maar goed ik denk ook niet dat ze komen.

Users who are viewing this thread