Graspop Metal Meeting 2025

Is een mooi topic voor ;)
zou ook op graspop passen als sub op zaterdag

wat ik wel vreemd vind:

donderdag hebben beide mains 5 namen vrijdag allebij 6 namen . zaterdag allebj 6 namen en zondag main 1 5 namen en main 2 6 namen. ik snap niet goed hoe we hier aan komen. in het verleden hebben we wel al gezien dat er eens een dag is met maar 5 namen en 6 namen zoals 2024 de zondag en dan begint en eindigt main 2. maar een dag met op beide podia maar 5 namen waarbij er geen GNR ofzo staat die 2 uur en half gaat spelen snap ik niet meteen. volgens mij moet er de donderdag nog een band bij komen main 2 die nog niet op de poster staat ofwel gaan ze wat later starten op de main

Accept als een van twee main subs op de zaterdag is wel echt een jammere qua clashoptie dan met vermoedelijk DragonForce…

ik denk dat we zaterdag gewoon BFMV en rise against gaan zijn. lijken mij binnenkoppers

en vrijdag vermoed ik door cancel van the prodigy dat we hier avenged sevenfold op herhaling gaan zien.

• Leuk
Waarderingen: mvl1980
Zo, dat ziet er alvast goed uit op de poster... :cautious: ze zijn daar bij Graspop duidelijk niet verder gekomen dan het eerste stukje van mijn zin.
Apocalyptica als metaldome headliner baal ik ook wel van ja, een wat vroegere spot in de marquee was fijner geweest. Al hadden ze dan wellicht weer geclasht met Lorna Shore.

• Verdrietig
Waarderingen: nikita
ik denk dat we zaterdag gewoon BFMV en rise against gaan zijn. lijken mij binnenkoppers

en vrijdag vermoed ik door cancel van the prodigy dat we hier avenged sevenfold op herhaling gaan zien.
Ik zet mijn geld in op Rise Against voor die headline spot en BFMV en Accept als mainstage subs.

Avenged Sevenfold lijkt me een vrij dure band om nog naast een Slipknot en FiR te zetten, die vrijdag verkoopt met een kleinere coheadliner ook wel uit

• Leuk
Waarderingen: Ahbon
wat ik wel vreemd vind:

donderdag hebben beide mains 5 namen vrijdag allebij 6 namen . zaterdag allebj 6 namen en zondag main 1 5 namen en main 2 6 namen. ik snap niet goed hoe we hier aan komen. in het verleden hebben we wel al gezien dat er eens een dag is met maar 5 namen en 6 namen zoals 2024 de zondag en dan begint en eindigt main 2. maar een dag met op beide podia maar 5 namen waarbij er geen GNR ofzo staat die 2 uur en half gaat spelen snap ik niet meteen. volgens mij moet er de donderdag nog een band bij komen main 2 die nog niet op de poster staat ofwel gaan ze wat later starten op de main
Iron Maiden speelt toch sowieso 2 uur? Halfuurtje later beginnen en om 1:00 al eindigen en het is opgelost

Apocalyptica als metaldome headliner baal ik ook wel van ja, een wat vroegere spot in de marquee was fijner geweest. Al hadden ze dan wellicht weer geclasht met Lorna Shore.

Apocalyptica in de metaldome vind ik ook wel erg verrassend, de vorige keer (al was dat wel 2016 gok ik) stonden ze sub in de Marquee en daar was bijna niet binnen te komen... Het scheelt dat ze hoogstwaarschijnlijk deels overlappen met Korn of NIN in de drukte, maar denk alsnog dat die tent stampvol gaat staan.

• Verdrietig
Waarderingen: nikita
De laatste keer dat Iron Maiden er stond, stonden er slechts 9 bands op de mainstages trouwens. zie de clashfinder van 2022.
1 band ervoor, die begint rond 12:30 en het dilemma is opgelost.

Apocalyptica in de metaldome vind ik ook wel erg verrassend, de vorige keer (al was dat wel 2016 gok ik) stonden ze sub in de Marquee en daar was bijna niet binnen te komen... Het scheelt dat ze hoogstwaarschijnlijk deels overlappen met Korn of NIN in de drukte, maar denk alsnog dat die tent stampvol gaat staan.
die avond is sowieso wel echt stacked, ik denk niet dat dat zo'n probleem zal zijn
mogelijke overlap met airbourne/amenra en 1 van de mainstage headliners
vreemd genoeg staat er op de zaterdagavond eigenlijk geen enkele band die ik echt niet zou willen zien, dus dat wordt een flinke puzzel straks
1738330164144.png

In Trouble GIFs | Tenor

Nu ik het ff zo bekijk

Donderdagavond mogen ze me al met borstel en blik bij elkaar komen vegen ergens vooraan Jupiler Stage, droppen bij Hatebreed, daarna nog ff met de stofzuiger langskomen om me op Inferno in een hoekje te zetten en hopen dat m'n rug iets of wat degelijk recupereert tegen vrijdagochtend/middag.

Vroeg pieken, elk godverdomde festival opnieuw

die avond is sowieso wel echt stacked, ik denk niet dat dat zo'n probleem zal zijn
mogelijke overlap met airbourne/amenra en 1 van de mainstage headliners
vreemd genoeg staat er op de zaterdagavond eigenlijk geen enkele band die ik echt niet zou willen zien, dus dat wordt een flinke puzzel straks

Airbourne en Apocalyptica gaan in ieder geval niet clashen, maar zullen wel vrijwel zonder tussentijd in elkaar overvloeien. Metaldome en Jupiler is volgens mij richting het einde van de dag nooit meer met overlap, misschien zelfs helemaal nooit met overlap?

Users who are viewing this thread