Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aan David Guetta en consoorten gaan ze zich inderdaad denk ik niet aan wagen SBTRKT daarintegen wel weer een grote kanshebber, net als The Vaccines overigens!
Ach Calvin Harris zou ik nog niet eens zo erg vinden. Maakte vroeger iets alternatievere dance muziek dan tegenwoordig wat nog wel leuk was. Maar liever beiden niet inderdaad ^^
Nou niet echt namen die alle commotie waard waren. Ben Howard is aardig, maar geen van alle namen die mij over de streep zouden trekken. Ik ben benieuwd wat voor positie ze krijgen.
Drie mooie namen erbij. Hopen dat dat bakvissenpubliek nu wegblijft bij Ben Howard, anders ga ik meppen. Dit waren ook wel drie zekerheidjes eigenlijk. Desondanks wel tevreden.
Niks heel erg verrassends, maar wel leuke namen. Al hoewel ik Hozier niet veel vind. Ben Howard inderdaad maar op een afstandje gaan luisteren, wil niet tussen dat publiek staan en..... ROYAL BLOOD LEKKAH
Ben benieuwd waar ze Ben Howard gaan zetten. Was vorige keer Barnheadliner, ik zou het zo laten. Past met zijn nieuwe album en tour niet op mainstage, want: http://oor.nl/#!/concerts/ben_howard_verdient_een_volwassener_publiek/concert
Misschien is de muziek wat rustig ja maar zal Werchter hem nu niet als sub zetten? Er is een schaarste aan 'grotere' namen mogen we ondertussen concluderen en Ben Howard heeft ondertussen echt wel een grote fanbase en is geen kleintje meer. Na 2 jaar The Barn denk ik wel dat ze hem nu op Main poseren.
Hozier lijkt me wel oke, Ben Howard is beetje zoals hier boven inderdaad al word aangegeven. Gillende mensen ... En royal blood is gewoon vet! Ik ben best tevreden!
Royal Blood is heerlijk om je luchtgitaar bij te pakken! Ik hoop ook dat de tent bij Ben Howard niet leegloopt als bakvissen erachter komen dat hij zn hit niet gaat spelen. Die man is toch wel briljant.
Royal Blood is heerlijk om je luchtgitaar bij te pakken! Ik hoop ook dat de tent bij Ben Howard niet leegloopt als bakvissen erachter komen dat hij zn hit niet gaat spelen. Die man is toch wel briljant.