<div class="d4p-bbt-quote-title">
Luud wrote:</div>
Zo ik ben blij dat het hierboven weer over geruchten/namen gaat voor Werchter en niet over wanneer ze gaan aankondigen of andere nutteloze onderwerpen. Ik zal eens een lijstje proberen op te stellen met waar we nu staan:
( sterkere ) Geruchten: Beck, Run The Juwels, Incubus, Eagles Of Death Metal, Ben Howard, Caribou, Ride, Dotan, Counting Crows, Therapy?, The Gaslight Anthem, Selah Sue, Balthazar, Jose Gonsalez, Seasick Steve, Little Dragon, Noel Gallagher, Goose, Netsky, Black Rebel Motorcycle Club, Flogging Molly, Milcky Chance, Paul Kalkbrenner, Jonathan Jeremiah, Alabama Shakes, Kasabian, Jamie XX, dEUS, Rival Sons, Kaiser Chiefs, Bloody Beathroots, The Thing Things,
( minder sterke ) Geruchten: Kensingthon, Bjork, Underworld, Mumford And Sons, The Specials, Tame Impala, The Script, SBTRKT, School Is Cool, Airborne, Patti Smith, Jack White, Nightwish,
Vage geruchten ( nog niks van gehoord, tegenstrijdige of vage berichten etc. ): Snow Patrol, Coldplay, Faith No More, The Strokes, Editors, Kendrick Lamar, The Cure, The XX, Queens Of The Stone Age,
( kansrijk ) Herhalingsgeruchten: Royal Blood, Oscar And The Wolf, George Ezra, Sam Smith,
( weinig kans ) Herhalingsgeruchten: Interpol, Metallica, The Black Keys, Bastille, Placebo, Paulo Nutini, Passenger, The Wombats,
Zo hier een klein lijstje, ik zou zeggen: vul me aan en verbeter me!
Beck kan je schrappen, zo goed als zeker op Pukkelpop. Ride en Patti Smith zie ik in geen 100 jaar op Werchter staan, er zijn in Belgie een tiental festivals waar die beter zouden passen. Therapy geef ik ook geen kans, die hebben zichzelf ondertussen verlaagd tot het niveau dorpsfestival dus dat is gewoon verspilling van een leuke spot. Airbourne staat al op Graspop. Kensington wordt enkel op Q Music gedraaid dus die zie ik ook niet gebeuren, en Run The Jewels kan wel maar lijkt me eerder Dour/Pukkelpop te worden.