Zo ik ben blij dat het hierboven weer over geruchten/namen gaat voor Werchter en niet over wanneer ze gaan aankondigen of andere nutteloze onderwerpen. Ik zal eens een lijstje proberen op te stellen met waar we nu staan:
( sterkere ) Geruchten: Beck, Run The Juwels, Incubus, Eagles Of Death Metal, Ben Howard, Caribou, Ride, Dotan, Counting Crows, Therapy?, The Gaslight Anthem, Selah Sue, Balthazar, Jose Gonsalez, Seasick Steve, Little Dragon, Noel Gallagher, Goose, Netsky, Black Rebel Motorcycle Club, Flogging Molly, Milcky Chance, Paul Kalkbrenner, Jonathan Jeremiah, Alabama Shakes, Kasabian, Jamie XX, dEUS, Rival Sons, Kaiser Chiefs, Bloody Beathroots, The Thing Things,
Incubus, Ben Howard, Dotan, Counting Crows, Gaslight ANthem, Noel Gallagher, Kasabian, Mumford, Coldplay en The Strokes en
( minder sterke ) Geruchten: Kensingthon, Bjork, Underworld, Mumford And Sons, The Specials, Tame Impala, The Script, SBTRKT, School Is Cool, Airborne, Patti Smith, Jack White, Nightwish,
Vage geruchten ( nog niks van gehoord, tegenstrijdige of vage berichten etc. ): Snow Patrol, Coldplay, Faith No More, The Strokes, Editors, Kendrick Lamar, The Cure, The XX, Queens Of The Stone Age,
( kansrijk ) Herhalingsgeruchten: Royal Blood, Oscar And The Wolf, George Ezra, Sam Smith,
( weinig kans ) Herhalingsgeruchten: Interpol, Metallica, The Black Keys, Bastille, Placebo, Paulo Nutini, Passenger, The Wombats,
Zo hier een klein lijstje, ik zou zeggen: vul me aan en verbeter me!
Heeft Flogging Molly al iets van tourdata bekend gemaakt? Heb ik precies gemist. Zou ze wel heel graag eens zien.
Verder graag Incubus, Ben Howard, Dotan, Counting Crows, Gaslight ANthem, Noel Gallagher, Kasabian, Mumford, Coldplay en The Strokes van dat lijstje.
Ik hoop nog vooral op Tallest Man On Earth... Is wel in de buurt tijdens RW, maar misschien eerder een Pukkelpop naam...