Rock Werchter 2015 - Geruchten

Zo ik ben blij dat het hierboven weer over geruchten/namen gaat voor Werchter en niet over wanneer ze gaan aankondigen of andere nutteloze onderwerpen. Ik zal eens een lijstje proberen op te stellen met waar we nu staan:

( sterkere ) Geruchten: Beck, Run The Juwels, Incubus, Eagles Of Death Metal, Ben Howard, Caribou, Ride, Dotan, Counting Crows, Therapy?, The Gaslight Anthem, Selah Sue, Balthazar, Jose Gonsalez, Seasick Steve, Little Dragon, Noel Gallagher, Goose, Netsky, Black Rebel Motorcycle Club, Flogging Molly, Milcky Chance, Paul Kalkbrenner, Jonathan Jeremiah, Alabama Shakes, Kasabian, Jamie XX, dEUS, Rival Sons, Kaiser Chiefs, Bloody Beathroots, The Thing Things,

Incubus, Ben Howard, Dotan, Counting Crows, Gaslight ANthem, Noel Gallagher, Kasabian, Mumford, Coldplay en The Strokes en
( minder sterke ) Geruchten: Kensingthon, Bjork, Underworld, Mumford And Sons, The Specials, Tame Impala, The Script, SBTRKT, School Is Cool, Airborne, Patti Smith, Jack White, Nightwish,

Vage geruchten ( nog niks van gehoord, tegenstrijdige of vage berichten etc. ): Snow Patrol, Coldplay, Faith No More, The Strokes, Editors, Kendrick Lamar, The Cure, The XX, Queens Of The Stone Age,

( kansrijk ) Herhalingsgeruchten: Royal Blood, Oscar And The Wolf, George Ezra, Sam Smith,

( weinig kans ) Herhalingsgeruchten: Interpol, Metallica, The Black Keys, Bastille, Placebo, Paulo Nutini, Passenger, The Wombats,

Zo hier een klein lijstje, ik zou zeggen: vul me aan en verbeter me!

Heeft Flogging Molly al iets van tourdata bekend gemaakt? Heb ik precies gemist. Zou ze wel heel graag eens zien.

Verder graag Incubus, Ben Howard, Dotan, Counting Crows, Gaslight ANthem, Noel Gallagher, Kasabian, Mumford, Coldplay en The Strokes van dat lijstje.

Ik hoop nog vooral op Tallest Man On Earth... Is wel in de buurt tijdens RW, maar misschien eerder een Pukkelpop naam...

Pukkelpop gaat alvast niet, dan zijn ze bezet.

Ik denk dat Metallica Belgie gewoon gaat overslaan. Ik verwacht die nieuwe plaat niet voor de zomer, en twee jaar op rij dezelfde headliner zonder nieuw materiaal zou gewoon schandalig zijn.

Nieuw materiaal is voor Metallica niet zo relevant. Ik denk dat het zo maar eens zou kunnen, maar waarschijnlijker dat ze er in 2016 staan. Ik verwacht ze niet op Pukkelpop of GMM. Hebben ze nog nooit gestaan dacht ik?

Flogging Molly staat op Highfield in Duitsland, maar dat is net voor PKP dus denk dat dat logischer is dan RW

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Pukkelpop gaat alvast niet, dan zijn ze bezet.

Ik denk dat Metallica Belgie gewoon gaat overslaan. Ik verwacht die nieuwe plaat niet voor de zomer, en twee jaar op rij dezelfde headliner zonder nieuw materiaal zou gewoon schandalig zijn.

Nieuw materiaal is voor Metallica niet zo relevant. Ik denk dat het zo maar eens zou kunnen, maar waarschijnlijker dat ze er in 2016 staan. Ik verwacht ze niet op Pukkelpop of GMM. Hebben ze nog nooit gestaan dacht ik?

Ze hebben een paar jaar terug Pukkelpop gedaan. Graspop nog nooit geloof ik.

Qua herhaling verwacht ik ook London Grammar. Zijn in de buurt + hun populariteit is enkel maar gestegen

Nogal overdreven, die namen komen er echt wel. Vroeg of later. En als je je dan serieus druk gaat maken om zo’n nieuwsbericht (dat overigens gewoon op de site staat), de app en de fucking camping slaat dat natuurlijk nergens op. Het is pas januari hé?

Metallica komt niet, zie ik nog eerder Pukkelpop doen dan.

Metallica verwacht ik ook niet, we moeten niet vergeten dat Pukkelpop ook nog headliners nodig heeft.

Klopt, maar:

8/20/2015 Bergen, Norway Bergenhus Fortress Tickets
8/22/2015 Gothenburg, Sweden Ullevi Stadium

Metallica komt dus niet naar #PKP15, maar da's voor een andere thread.

http://www.metallica.com/tour_overview.asp

Benicassim komt volgende week met eerste namen, T In The Park komt begin februari met het gros van de affiche.

We zullen sowieso in de komende weken met kettingreacties van aankondigingen zitten, dus zij die dit abnormaal vonden: het komt eraan.

had me mond moeten houden word nu namelijk beetje uit elkaar getrokken. Ik bedoelde het minder erg namelijk maar goed.. dat is het nadeel van platte tekst.

Ben blij dat Rock Werchter het in iedergeval beter en fijner aanpakt dan Pinkpop. Het heeft zo weinig nut om pagina's vol te kalken met gezeur over wanneer er namen komen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>
had me mond moeten houden word nu namelijk beetje uit elkaar getrokken. Ik bedoelde het minder erg namelijk maar goed.. dat is het nadeel van platte tekst.

Ben blij dat Rock Werchter het in iedergeval beter en fijner aanpakt dan Pinkpop. Het heeft zo weinig nut om pagina’s vol te kalken met gezeur over wanneer er namen komen.

Zoals ik al zei .. Ik bedoelde het minder erg namelijk maar goed.. dat is het nadeel van platte tekst.

Benicassim komt volgende week met eerste namen, T In The Park komt begin februari met het gros van de affiche.

We zullen sowieso in de komende weken met kettingreacties van aankondigingen zitten, dus zij die dit abnormaal vonden: het komt eraan.

Zal (na) morgen wel los gaan, na Primavera vanavond.

Inderdaad, zo lang ook de concurrentie geen namen blootgeeft is er ook geen reden om dat zelf te doen. Zeker nu ze al 1 dag hebben uitverkocht.

Inderdaad, zo lang ook de concurrentie geen namen blootgeeft is er ook geen reden om dat zelf te doen. Zeker nu ze al 1 dag hebben uitverkocht.

Klopt! Maar ja! Wat vinden jullie van de bekendmakingen van Les Vieilles Charrues 2015 ... Zit er wat tussen wat van jullie door mag?

London Grammar, George Ezra mogen van mij wel door komen. Vind ik nog steeds wel leuke muziek. Ook is David Guetta trouwens wel leuk ( Van horen zeggen ). Dus als er dan een dans afsluiter moet komen, die dan maar?

SBTRKT. Maar ik weet niet of die dat nog wel willen na vorig jaar.

Ik acht de kans eigenlijk redelijk groot. Vorig jaar blijkbaar afgezegd door shit met zijn platenlabel. Nu heeft hij een nieuwe plaat, dus reden om hem te boeken. Rock Werchter heeft daar achteraf niks verkeerd gedaan blijkbaar. Zal er alleen van afhangen of hij tegen die tijd naar Europa komt. Hij staat begin juni nog in Amerika.

David Guetta is 100% Tomorrowland. Komaan mensen, we gaan toch geen dj met sets op usbsticks vragen als Netsky en The Prodigy in de buurt zijn?

En SBTRKT is niet afgezegd door RW maar door zijn management. Dus die maakt net zoveel kans als vorig jaar.

David Guetta is 100% Tomorrowland. Komaan mensen, we gaan toch geen dj met sets op usbsticks vragen als Netsky en The Prodigy in de buurt zijn?

En SBTRKT is niet afgezegd door RW maar door zijn management. Dus die maakt net zoveel kans als vorig jaar.

Er zijn er wel meer die dat doen en die hebben er ook gestaan dus ja, mij verbaast het niet als het zo zou zijn!

Maar goed.. voor mij hoeft er helemaal geen grote dance act te zijn. Dus ja ..

² Geen Guetta of Harris of consoorten aub! Dat zou een brug te ver zijn! Om nog maar te zwijgen hoeveel het kost om zulke "artiesten" te boeken.

Users who are viewing this thread