Rock Werchter 2015 - Geruchten

Weer wat nieuws gelukkig!! Mis echter nog steeds 1 grote headliner en ik vraag me echt af wie dat zou kunnen gaan worden......

Weer wat nieuws gelukkig!! Mis echter nog steeds 1 grote headliner en ik vraag me echt af wie dat zou kunnen gaan worden……

Inderdaad. We mogen voor vrijdag nog een co-headliner verwachten, voor zaterdag een echte headliner en voor zondag een subheadliner.

Geen idee wat die op het moment aan het doen zijn. Frontman Flowers doet in 2015 eerst enkele concerten voor zijn eigen solo album.
http://thekillersnews.com/brandonflowers2015tour

En ook Ronnie Vannuccie is momenteel bezig met zijn eigen project waarmee hij nog concerten geeft eind mei in de VS.
http://thekillersnews.com/bigtalk2015tour

Ze lijken me dus wel uitgesloten voor RW...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dennis1808 wrote:</div>
Royal Blood is heerlijk om je luchtgitaar bij te pakken! Ik hoop ook dat de tent bij Ben Howard niet leegloopt als bakvissen erachter komen dat hij zn hit niet gaat spelen. Die man is toch wel briljant.

Nog steeds is alleen voor zondag Muse bekend?

Beter wel. Heb ze liever buiten de tent dan erin. Meer plek voor de eckte fenz.

Beter speelt hij Keep Your Head Up gewoon als eerste, zijn we daar ook vanaf :D

Beter speelt hij Keep Your Head Up gewoon als eerste, zijn we daar ook vanaf
icon_biggrin.gif

Of gewoon niet =)

hehe, maar dan heb je wel dat die fanbase de hele tijd blijft te wachten op dat nummer dat niet komt ;)

Hoi ik heb een off-topic vraag:

Zijn er misschien mensen die weten of Skrillex, Major Lazer en Flume
dit jaar op festivals in Nederland en/ of België staan, net als in 2014??

Omdat vorige week al bekend werd gemaakt dat Major Lazer waarschijnlijk naar Nederland komt.

Of komen zij niet echt of totaal niet.
in de verwachtingen of geruchten voor van 2015?

Aangezien ze afgelopen jaar al op zowel Rock Werchter en Lowlands stonden.

Bedankt alvast als er mensen zijn die misschien iets weten.

Dus? Was in de HMH ook zo ^^.
Lijkt me overigens sterk dat hij zich nooit wat van zijn ‘fans’ aantrekt, en dat nu wel opeens gaat doen. Maar we zullen zien!

Nee waarschijnlijk niet, maar een festivalset is altijd wel anders dan een eigen show

Hoi ik heb een off-topic vraag:

Zijn er misschien mensen die weten of Skrillex, Major Lazer en Flume
dit jaar op festivals in Nederland en/ of België staan, net als in 2014??

Omdat vorige week al bekend werd gemaakt dat Major Lazer waarschijnlijk naar Nederland komt.

Of komen zij niet echt of totaal niet.
in de verwachtingen of geruchten voor van 2015?

Aangezien ze afgelopen jaar al op zowel Rock Werchter en Lowlands stonden.

Bedankt alvast als er mensen zijn die misschien iets weten.

Zij komen niet echt.

Nee grapje, zie alleen Flume wellicht op Werchter staan. Zou weleens tijd worden ook.

namen voor Live Earth in Parijs op 18 juni ook maar in de gaten houden

Erg tevreden met de nieuwe namen. Bandje dat zojuist voorbij komt in mijn playlist en dat ik eigenlijk best op Werchter in Klub C zou willen zien: Lonely The Brave. Vorig jaar een uitstekend debuut uitgebracht, in maart touren ze in GB, wellicht daarna de festivals af. Tame Impala zou ik ook graag zien. Elektronica: James Blake doet festivals, Flume zou ik tof vinden, Caribou als afsluiter van Klub C en SBTRKT op herkansing na de afgelasting van vorig jaar? José González, Django Django, Peace, Smallpools, Cold War Kids, James Bay en The Wombats (staan al op NOS Alive) erbij met hun nieuwe platen misschien? The Kooks doen ook weer festivals dit voorjaar en zijn nog niet met Listen op Werchter geweest vorig jaar. Catfish and the Bottlemen lijkt me een leuke band voor het begin van de dag. Circa Waves en de support acts van Alt-J (Gengahr en Wolf Alice) zijn denk ik ook eventuele kandidaten voor vroege spots. Oscar and the Wolf mag trouwens op herhaling wat mij betreft.

Voornamelijk 'jonge' namen natuurlijk dit, maar dat heeft te maken met mijn persoonlijke interesse. Over de wat meer ervaren namen durf ik me wat minder uit te laten.

Dat zijn een hoop mooie namen Dirk, die mogen van mij zeker ook komen.

Primavera heeft trouwens ook een mooie line up staan zeg! Hoop zo dat The Strokes geen exclusive is en dat RW ze ook weet te strikken... Verder mogen ze o.a. Caribou, Eels (ja, nog een keer graag), Foxygen, Greylag, Interpol, Run the Jewels en Underworld zeker ook doorsturen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">thomas Heijligers wrote:</div>
Beter speelt hij Keep Your Head Up gewoon als eerste, zijn we daar ook vanaf
icon_biggrin.gif

Of gewoon niet =)

hehe, maar dan heb je wel dat die fanbase de hele tijd blijft te wachten op dat nummer dat niet komt
icon_wink.gif

Ho ho ho jongens! mag ik vragen waarom jullie niet willen dat Ben Howard Keep your head up speelt? Als het jullie om de sfeer in de tent gaat kan ik me voorstellen dat jullie het niet chill vinden om met heel veel mensen te staan die maar op 1 liedje zitten te wachten, maar ik vind dat jullie dat nummer heel erg te kort doen. Het is een typisch Ben Howard nummer en ik vind het persoonlijk een geniale muzikale uiting van iemand die een donkere periode heeft afgesloten.

Erg tevreden met de nieuwe namen. Bandje dat zojuist voorbij komt in mijn playlist en dat ik eigenlijk best op Werchter in Klub C zou willen zien: Lonely The Brave. Vorig jaar een uitstekend debuut uitgebracht, in maart touren ze in GB, wellicht daarna de festivals af.

I approve this message. Misschien zelfs wel Main Stage openen, maar ik denk dat de zanger dan een zenuwinzinking krijgt dus mss beter in de tent houden XD

@jesse453,

Omdat het typisch GEEN ben howard nummer meer is. Zijn nieuwe album is een stuk donkerder en minder toegankelijk. Als mensen met de intentie van "ben howard speelt liedjes als keep your head up" naar dat concert toe gaan zullen ze hard op n snufferd gaan.

@jesse453,

Omdat het typisch GEEN ben howard nummer meer is. Zijn nieuwe album is een stuk donkerder en minder toegankelijk. Als mensen met de intentie van “ben howard speelt liedjes als keep your head up” naar dat concert toe gaan zullen ze hard op n snufferd gaan.

Misschien worden deze mensen wel positief verrast? Het is natuurlijk niet zo dat mensen die dat nummer leuk vinden een slechte muziek smaak hebben ofzo en per definitie z'n nieuwe werk niet kunnen waarderen.

@jesse453,

Omdat het typisch GEEN ben howard nummer meer is. Zijn nieuwe album is een stuk donkerder en minder toegankelijk. Als mensen met de intentie van “ben howard speelt liedjes als keep your head up” naar dat concert toe gaan zullen ze hard op n snufferd gaan.
Dan moet je niet naar een festival gaan. Daar heb je nu eenmaal het 'risico' dat mensen op een act afkomen op basis van een aantal (niet representatieve) hitjes.

<div class="d4p-bbt-quote-title">eloelo wrote:</div>
http://forum.festileaks.com/members/jesse453/@jesse453,

Dan moet je niet naar een festival gaan. Daar heb je nu eenmaal het ‘risico’ dat mensen op een act afkomen op basis van een aantal (niet representatieve) hitjes.

Zeker waar, maar Ben bepaalt z'n eigen setlist. Als hij een nummer niet wil spelen, doet hij dat niet.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>eloelo wrote:</div>
http://forum.festileaks.com/members/jesse453/http://forum.festileaks.com/members/jesse453/@jesse453,

Dan moet je niet naar een festival gaan. Daar heb je nu eenmaal het ‘risico’ dat mensen op een act afkomen op basis van een aantal (niet representatieve) hitjes.

Zeker waar, maar Ben bepaalt z’n eigen setlist. Als hij een nummer niet wil spelen, doet hij dat niet.

Das ook de andere kant van de medaille ja :D dat je naar een act gaat voor de hitjes, en ze dan vervolgens niet gespeeld worden. Alhoewel de meeste artiesten er wel rekening mee houden als ze op een festivals staan naar mijn idee.

Users who are viewing this thread