Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.325
Ook met SOAD GnR en Green Day zou ik voor het eerst in 11 jaar wel eens een rondje kunnen overslaan.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Weer geen PJ??
Die Smeets maakt zich belachelijk.
Die neem k nooit meer serieus.
Vette teleurstelling.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Die Jan Smeets mag voortaan gewoon zijn mond houden inderdaad...Had Pearl Jam zeker verwacht..iedereen eigenlijk. Maar dat is niet gek met de uitspraken van Jan
Geruchten over Linkin Park stijgen ;
A recent interview with Phoenix indicated that Linkin Park plans to be touring for the new album around March or April, which is earlier in the year than the past three studio albums (A Thousand Suns, Living Things, and The Hunting Party). This means a significant portion of the touring cycle has been booked at this point and the band's name is being thrown around in rumors for Euro festivals.
The first edition of the lineup includes headliners Die Toten Hosen and System of a Down, but the third headliner is missing and will be announced at a later time. Linkin Park's last appearance at the festivals was in 2014, the last year that Nürburgring hosted Rock am Ring. The third headliner at this point is rumored to be between Linkin Park and Guns N' Roses, but we have learned GNR is likely going with a European stadium tour around that time, like Coldplay and Depeche Mode.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
:(


(ik wacht komende tijd maar weer de aankomende aankondigingen af, zien we dan wel weer...)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.263
1.323
Maar hoe moet ik mij dit voorstellen: een Festileaker neemt de telefoon, belt Jan Smeets en die geeft gewoon doodleuk deze info vrij? Kunnen jullie dan ook eens met Herman Schueremans bellen aub?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.484
4.815
Maar hoe moet ik mij dit voorstellen: een Festileaker neemt de telefoon, belt Jan Smeets en die geeft gewoon doodleuk deze info vrij? Kunnen jullie dan ook eens met Herman Schueremans bellen aub?

Die denkt wat meer na voordat ie antwoordt.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Volgens mij kan ik naar Ribs&Blues met Pinksteren. En geen PJ en vermoedelijk ook geen Guns.
Nah ja spaart 3 x 180 euro.
Nu maar hopen op ziggo dome en een mooie plek om Guns te zien.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Ik zou Linkin park, green day en soad eigenlijk niet eens zo erg vinden

hoop het niet anders heb ik t geld voor niks aan de kant gelegd. dit vind ik alleen goed als de rest van de dagen super goede artiesten hebben maar anders geen pp voor mij
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Ik zou Linkin park, green day en soad eigenlijk niet eens zo erg vinden

Ik kan me echt geen slechter trio voorstellen, haha. De drievuldigheid van de opgewarmde begin 00's puber rock. Zo belachelijk zal (zelfs) Pinkpop zich niet maken geloof ik.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Dan misschien toch maar Arcade Fire tot headliner promoten? The National? Toch een keer Florence + the Machine? Touren de Black Keys volgend jaar? Kunnen ze Alex Turner zo ver krijgen een showtje te doen in Landgraaf?

Redelijk onwaarschijnlijke dingen dit, maar het ziet er niet al te breed uit bij Pinkpop dit jaar...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.897
6.144
superginger wrote:
Ik zou Linkin park, green day en soad eigenlijk niet eens zo erg vinden


Ik kan me echt geen slechter trio voorstellen, haha. De drievuldigheid van de opgewarmde begin 00’s puber rock. Zo belachelijk zal (zelfs) Pinkpop zich niet maken geloof ik.
De Armeense genocide is idd een typische 90's puber rock onderwerp ja.........
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dan misschien toch maar Arcade Fire tot headliner promoten? The National? Toch een keer Florence + the Machine? Touren de Black Keys volgend jaar? Kunnen ze Alex Turner zo ver krijgen een showtje te doen in Landgraaf?

Het is niet DTRH of BKS. Het zijn echte goede bands maar dat is niet iets voor Pinkpop. Dat AF in 2014 3fm headliner was was al heel wat.

 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Fascinerend, hoe we in een slordige 2 weken van een oceaan aan potentiele headliners naar een piepklein visvijvertje zijn gegaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Beste Jan,

Kunnen we gewoon afspreken dat je gewoon helemaal niks meer zegt over headliners tenzij je toestemming hebt van Mojo en 100% zeker weet dat een band ook daadwerkelijk komt.

PJ maakt me geen biet uit, echt niet maar deze verwachting wekken was wel stupide als je niks zeker weet..

Dus gewoon blijven lullen dat we links moeten stemmen en moeten smeren etc.........gewoon blijven doen maar voor de rest...over de headliners.......niet meer doen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.690
7.418
Radiohead & Foo Fighters waren natuurlijk overduidelijk dat die niet op pinkpop zouden staan vollgend jaar. Pearl Jam toch enigzins verassend. Ik hou het nu op GNR, Greenday & een verassende popheadliner (Taylor Swift of Kings of leon?).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken