Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
mattman wrote:
Normaal gezien worden eind volgende week de eerste tourdata van Radiohead bekend gemaakt


Oke, ben benieuwd, eind oktober is wel logisch gezien voorgaande jaren.

Vanwaar blijkt dat Radiohead volgende week met tourdata komt?

Op Atease (radiohead fan site) wordt hierover gespeculeerd. Er is vorige week een single uitgestuurd (Present Tense) waarop er staat dat '2017 tour dates snel zullen volgen'.

https://www.reddit.com/r/radiohead/comments/55fuma/present_tense_single_and_2017_tour/

Daarnaast heeft Stanley Donwood, de vaste artwork ontwerper van RH, een foto geteased waarop hij een tourposter voor volgend jaar aan het afwerken is. Dat blijkt uit de naam van het document (wraith_tourposter.tif). Dus men gaat er nu vanuit dat eind oktober/eerste week november die tour gedropt wordt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Daarnaast heeft Stanley Donwood, de vaste artwork ontwerper van RH, een foto geteased waarop hij een tourposter voor volgend jaar aan het afwerken is. Dat blijkt uit de naam van het document (wraith_tourposter.tif). Dus men gaat er nu vanuit dat eind oktober/eerste week november die tour gedropt wordt.
ah zo

deze dus
http://www.ebay.co.uk/itm/RADIOHEAD-PRESENT-TENSE-UPFRONT-3-TRACK-CD-PROMO-XL-RECORDS-/311721286428?hash=item4894095b1c:g:yLgAAOSwPCVX4AVh
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Deze hadden jullie nog te goed!
Hands up. #PearlJam
https://twitter.com/PearlJam/status/784804047475707904
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Door de naam van Phil Collins kan al een streep, voor wie hier nog aan dacht.
Speelt op 4-5-7-8-9 in de Royal Albert Hall in Londen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.325
Hoe zit het met Mumford & Sons. Ze hebben (volgens mij) onlangs hun tour door de VS afgesloten. Heeft iemand misschien zicht erop of zij komende zomer plannen hebben in Europa? Ik heb ze in het Goffert park en de Ziggo Dome gezien en beide keren was ik erg onder de indruk. Kunnen wat mij betreft makkelijk een dag afsluiten.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Ik denk inderdaad dat niemand hem serieus overwogen heeft voor Pinkpop (Phil Collins), wel dat mensen hem graag live zouden zien.. meer niet.
het lijstje van Dennis kan ik mij wel invinden, ik doe het ervoor..
Ze zouden echt al met rare acts moeten komen, wil ik afhaken.

Ik verwacht wel inderdaad dat PP snel met nieuws gaan komen, ook aangezien de geruchtenmolen nu op volle touren draait en een aantal Festival's al met namen zijn gekomen. Hoe meer er over je festival gepraat wordt, des te beter het vaak is, ook al is het een act waarover mensen wat te klagen hebben.
Praten is gratis reclame!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.484
4.815
Ik denk inderdaad dat niemand hem serieus overwogen heeft voor Pinkpop (Phil Collins), wel dat mensen hem graag live zouden zien.. meer niet.
het lijstje van Dennis kan ik mij wel invinden, ik doe het ervoor..
Ze zouden echt al met rare acts moeten komen, wil ik afhaken.

...

Hoeveel mensen hadden vorig jaar Lionel Richie verwacht?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Marco Poloo wrote:
Ik denk inderdaad dat niemand hem serieus overwogen heeft voor Pinkpop (Phil Collins), wel dat mensen hem graag live zouden zien.. meer niet.
het lijstje van Dennis kan ik mij wel invinden, ik doe het ervoor..
Ze zouden echt al met rare acts moeten komen, wil ik afhaken.




Hoeveel mensen hadden vorig jaar Lionel Richie verwacht?
ik....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Wat.....de.....neuk


Ik had PJ toch echt als zekerheid gezien...Radiohead had gekund maar dus ook niet. De FF had ik al helemaal niet bedacht.


Dan maar Guns-Greenday-????

@dennisvdbr Viel jij net ook niet bijkans van je stoel net?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Pinkpop heeft dus wel geboden voor RAdiohead! Maar die kiezen er dus voor om pas in Europa te zijn rond Glastonbury/Rock Werchter/ Roskilde/ Lolla Parijs.

En Pearl Jam tourt dus toch niet. Had ik niet zien aankomen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Wow, zelfs geen PJ... dat is best een verrassing. Blijft toch weer niet heel veel over ondanks het grote aantal grote namen dat op tour gaat.

Hopen dat het Werchter beter vergaat.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Nu vind ik dat jan zich best wel voor paal heeft gezet. Eerst maar zeggen dat PJ een zekerheidje is en vervolgens zeggen dat er een dikke streep door kan. Denk dan eerst na voordat je wat zegt denk ik dan.

Maar goed, hij heeft niks over guns gezegd dus dat doet me wel meer hopen. Verder moet green day nu eigenlijk wel een zekerheidje zijn en wie dan de 3e headliner moet zijn...
Geen idee, misschien toch maar taylor Swift :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik viel vanmiddag idd van mijn stoel bcmrmaybe!!!
De tijd zal leren hoe Smeetsiaans dit is :(
(er zijn enkele dingen die ik moeilijk (wil) kan geloven at this Time beiing)

http://festileaks.com/2016/10/streep-pearl-jam-radiohead-en-foo-fighters-op-pinkpop-2017/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik viel vanmiddag idd van mijn stoel bcmrmaybe!!!
De tijd zal leren hoe Smeetsiaans dit is :(
(er zijn enkele dingen die ik moeilijk (wil) kan geloven at this Time beiing)

Waar refereer je aan Dennis? Vooral Pearl Jam en wat Smeets daarover heeft gezegd?
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Het lijstje met mogelijke headliners slinkt, imo is System of a Down geen headliner (met name vergeleken met de afgelopen jaren)
PJ, FF, Radiohead, Coldplay, DM all our.. wat is er nog over?
Gaan ze voor een iets mindere act qua naam en compenseren ze dit door iets betere acts gedurende de dag? Mij lijkt van niet, maar die optie zou ik ook niet erg vinden
Of wordt het een verassing en zien we iemand als Ellie Goulding dadelijk als headliner?
Afwachten wat (met name) MOJO in petto heeft
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
SOAD, Green Day en GNR dus. Hmmm klinkt beter dan de laatste jaren! Zal je zien dat GNR ook niet komt maar KOL.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken