Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
@pp2017
Ik las te laat dat je doelde op GnR Coldplay of Metallica. Ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik heb er een zwaar hoofd in……

je was net wat eerder haha. Ik hoop dat ik gelijk heb want voor de pop headliners ziet t er niet goed uit. Robbie Williams komt toch niet 2 keer in 3 jaar en in Taylor Swift heeft ook niet iedereen zin. De popheadliners waren robbie w en rhcp ik wil toch wel nog zo een grote naam. Taylor isnwel een grote naam maar is naar mijn mening meer iemand voor in een zaal of stadion. Kol zit blijkbaar ook niet iedereen op te wachten dus een verrassing zou de pop dag wel eens heel leuk kunnen maken. Trouwens wat is PinkPOP zonder een goede POP headliner anders kunnen ze er net zo goed Pinkrock van maken
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Phil Collins zou volgende zomer enkele festivals in the UK gaan headlinen volgens efestivals. Let wel dit is een gerucht...

http://www.efestivals.co.uk/news/16/161012a.shtml

http://www.nme.com/news/phil-collins/97102

Die stond nog niet op je lijstje Dennis........... :wink:

Daar is je verassing misschien wel PP2017...... :wink:
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Phil Collins zou volgende zomer enkele festivals in the UK gaan headlinen volgens efestivals. Let wel dit is een gerucht…

http://www.efestivals.co.uk/news/16/161012a.shtml

http://www.nme.com/news/phil-collins/97102

Die stond nog niet op je lijstje Dennis………..
1f609.png


Daar is je verassing misschien wel PP2017……
1f609.png

het is inderdaad een verrassing dat klopt, maar als je gaat kijken naar Robbie Williams en RHCP die kennen denk ik heel veel mensen van de jongere generaties die nog kennen maar phil collins denk ik eerlijk gezegd een stuk minder. vind ik ook niet zo raar want phil collins is sinds 2011 niet actief en is ook een stuk eerder begonnen dan rhcp en robbie williams. mij hoor je niet zo klagen maar als ze de wat jongere generaties naar pinkpop willen krijgen dan denk ik dat ze met wat beters dan phil collins moeten komen. of natuurlijk phil collins en nog een andere popgroep die als sub of headliner ofzo kan dienen
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
Na een aantal weken meegelezen te hebben toch maar eens een account aangemaakt.

Ik kom ook maar gelijk met een nieuwe naam voor stage 4 of wellicht Brand Bier; Life's Electric. In 2015 al eens meegedaan aan nu of nooit en timmeren nu aardig aan de weg. Zijn begin dit jaar Serious Talent geweest bij 3fm en staan binnenkort in de aftershows van zowel BMTH als Volbeat. Lijkt mij toch ook aan naam om rekening mee te houden
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Phil Collins…. Ik zou het leuk vinden, maar verwacht ik totaal niet….

wie gaan we volgens jou dan als popheadliner krijgen?

weet iemand of imagine dragons aan het touren is. ik denk trouwens ook niet dat die komen want ze zoeken denk ik weer een groep die zowel jong publiek en volwassen publiek trekt (bijvoorbeeld rhcp en robbie w) daarom zou black eyed peas geen gek idee zijn dat als ze gaan touren dat ze op pp komen
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Nog een naam voor het vullen van het affiche: Phantogram. Doen nu een tour in de US of A, komen dan naar Europa en gaan daarna down under. Verder geen data gepland dus het zou best kunnen dat ze in de zomer wat Europese festivals meepakken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
DennisvdBr wrote:
Phil Collins…. Ik zou het leuk vinden, maar verwacht ik totaal niet….


wie gaan we volgens jou dan als popheadliner krijgen?
Géén pop-headliner, mag ik dat ook denken :mrgreen:

Misschien dat we Grunge-headliner, Punk-headliner, Hard Rock-headliner of misschien een Alternatieve-headliner krijgen.
Dat denk ik...
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@Dennis
Neem aan dat je daar (op volgorde) PJ, green day, guns en radiohead mee bedoelt? ;p

Trouwens zie ik opeth ook nog wel kans maken als leuke dagopvulling. Hun albums zijn de laatste jaren goed gerecenseerd in NL en nu t nieuwe album net uit is gaan ze in de zomer wel langs de festivals denk ik. Misschien meer een band voor fortarock qua genre maar ze kunnen ook met hun niet-deathmetal nummers een strakke show neerzetten wat ik dan op pinkpop zou zien gebeuren.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
DennisvdBr wrote:
Phil Collins…. Ik zou het leuk vinden, maar verwacht ik totaal niet….


wie gaan we volgens jou dan als popheadliner krijgen?


Géén pop-headliner, mag ik dat ook denken
mrgreen.png


Misschien dat we Grunge-headliner, Punk-headliner, Hard Rock-headliner of misschien een Alternatieve-headliner krijgen.
Dat denk ik…
ik heb liever gewoon een popheadliner wantja het heet ook pinkPOP
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Dennis, behalve pinkpop, want die past nog in de tour van Coldplay, zijn er nog meer festivals wat eventueel in hun tour zou passen?
In geval van ja, ga ik alsnog voor Coldplay op pinkpop.
De verrassing en kan me niet voorstellen dat ze Nederland nu laten liggen, ondanks hun arena concerten afgelopen jaar.



Coldplay ( Radiohead ) - Pearl Jam - Kings of Leon
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
superginger wrote:
@pp2017
Graspop heet ook grasPOP en daar staat ook nooit een popheadliner ;p


waarom heet het dan graspop? dan is het dus een naam met weinig betekenis
Gaan we weer....

Het is Pinkpop omdat de naam komt van Pop met Pinksteren. Maar je dient Pop wel te lezen als Populaire Muziek, waarbij de eerste intenties waren op zoveel mogelijk verschillende muziekstijlen op Pinkpop te zetten. Lees Pop niet als exacte Pop stromingen zoals je die nu kent.

Maar goed...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Musiclover wrote:
Evanescense kanshebber voor PInkpop 2017?
Tour is begonnen in USA http://www.evanescence.com/shows/ en zangeres Amy Lee duikt studio in http://en.mediamass.net/people/amy-lee/new-album.html


ahh, komen een paar leuke namen bij voor de rest van affiche dan.

Welkom ook Wijdje!

Phil Collins…. Ik zou het leuk vinden, maar verwacht ik totaal niet….

Evenescence mag zeker komen wat mij betreft en Phil Collins ook maar die verwacht ik helemaal niet. Kwam het nieuws tegen en ik postte het meer ter info.
Is er ergens nog nieuws te verwachten deze week??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Is er ergens nog nieuws te verwachten deze week??

Copenhell Denemarken geeft aan "SOON" dus die zullen wel snel volgen.
SOAD heeft daar in Denemarken nog geen datum staan.
23 juni staat SOAD in Madrid, Copenhell is 22 tm 24 juni.
Dat lijkt me te kunnen.

Verder denk ik, mocht je specifiek op Pinkpop gericht zijn met je vraag, dat we nog voor November Rain de eerste naam hebben
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Iemand op Graz is Smeets tegen het lijf gelopen. Eind deze maand een eerste naam voor Pinkpop. Volgende week dus. :)

Normaal gezien worden eind volgende week de eerste tourdata van Radiohead bekend gemaakt... maar het kan ook Green Day zijn natuurlijk.

Of iets anders.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Iemand op Graz is Smeets tegen het lijf gelopen. Eind deze maand een eerste naam voor Pinkpop. Volgende week dus. :)

Normaal gezien worden eind volgende week de eerste tourdata van Radiohead bekend gemaakt… maar het kan ook Green Day zijn natuurlijk.

Of iets anders.


KOL :-(

Maar ik verwacht inderdaad Greenday
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Normaal gezien worden eind volgende week de eerste tourdata van Radiohead bekend gemaakt

Oke, ben benieuwd, eind oktober is wel logisch gezien voorgaande jaren.

Vanwaar blijkt dat Radiohead volgende week met tourdata komt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken