Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Ik heb een zwak voor Katy Perry. Zou het prima vinden, net als bijvoorbeeld Taylor Swift.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Ik heb een zwak voor Katy Perry. Zou het prima vinden, net als bijvoorbeeld Taylor Swift.

Katy Perry…Taylor Swift…en en 2000 liter massage-olie
simple-smile.png
De enige reden voor beide om op Pinkpop te zijn is om mij wakker te maken in de ochtend, of om het ruggentje in te smeren met zonnebrand creme. Voor de rest hoeven ze het podium niet te betreden..
Robbie zie ik niet komen, ik vind 2x in 3 jaar voor een matige zanger (great performer) toch wel erg veel van het goede!



PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
Begint er steeds meer naar uit te zien dat het ‘enkel’ stadions gaat worden voor Guns N’ Roses.
Een festival zal dan een echte uitzondering zijn in de tour.

DennisvdBr wrote:
Stadions vanaf midden mei tot en met midden juli in Europa.
Guns N’ Roses Summer 2017 Tour Could Hit Surprising Locations



Kijk hier was ik eigenlijk al bang voor. Was echter puur gebaseerd op het feit dat ze in de US maar op 1 festival hebben gestaan. Ik kon me haast al niet voorstellen dat ze in Europa dan plotseling op veel meer zouden staan. Lijstje weer herzien dan maar…. Ik hou het op Pearl Jam, Radiohead en Greenday. En ergens in mijn achterhoofd hoor ik ook een Robbie Williams of Kathy Perry…………………………………………. Wat zal het worden????????


toch GnR?
1f609.png
Ik blijf er nog op hopen, maar het blijft voorals nog hoop, wordt geen realiteit ben ik bang
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Katy Perry…Taylor Swift…en en 2000 liter massage-olie
simple-smile.png

en ook nog Miley Cyrus er bij in de olie... Da's ook echt Trump-approved !

:lol:

Nou, om eerlijk te zijn behoren ze best tot de zangeressen die best zouden mogen op Pinkpop naast ook nog Lana Del Rey en P!nk, dus daar niet van.... En dat meen ik ook nog.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik blijf er nog op hopen, maar het blijft voorals nog hoop, wordt geen realiteit ben ik bang

Ik blijf echt duimen...
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Pink mag van mij komen. Die wil ik nog een keer zien.
Gaat Noël gallagher nog touren?
Wat optredens gekeken van hem.
Zou niet mistaan als sub of 3FM headliner.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.799
5.326
Noel Gallagher is nooit een slecht idee ;). Pink was in 2011 (?) ook een heel leuk optreden wat mij betreft. Als GnR niet zou komen, ben ik daar helemaal niet zo rouwig om. Hoop meer op PJ en Radiohead (en Coldplay, maar dat lijkt me toch wat onwaarschijnlijker)
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Oasis Réunion gaat voorlopig echt niet gebeuren. Misschien dan Liam gallagher met z'n solo album wat festivals gaat doen? En als Noël gallgher komt fan is dat met de high flying birds
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Lana Del Rey

Wilde al bijna blegghhh zeggen maar was in de war met La Havas....wat was dat shit in 2016 op Pinkpop
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Lana Del Rey

Wilde al bijna blegghhh zeggen maar was in de war met La Havas….wat was dat shit in 2016 op Pinkpop

Grappig, in Werchter was dat een hoogtepunt. Die stem, damn! Maar ik kan me voorstellen dat het beter werkt in een tent dan op een groot openluchtpodium.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Grappig, in Werchter was dat een hoogtepunt. Die stem, damn! Maar ik kan me voorstellen dat het beter werkt in een tent dan op een groot openluchtpodium.

Is inderdaad ook iemand voor in een club of intieme setting. Was op Main volledig misplaatst. Plus ik vond het saai, alsof je naar het groeien van gras aan het kijken bent.
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
bcmrmaybe wrote:
Katy Perry…Taylor Swift…en en 2000 liter massage-olie
simple-smile.png



en ook nog Miley Cyrus er bij in de olie… Da’s ook echt Trump-approved !

1f606.png


Nou, om eerlijk te zijn behoren ze best tot de zangeressen die best zouden mogen op Pinkpop naast ook nog Lana Del Rey en P!nk, dus daar niet van…. En dat meen ik ook nog.

Kwestie van smaak natuurlijk, maar Katy Perry, Taylor Swift, Lana del Rey : dikke JA. Pink, Miley Cyrus: dikke NEE.

Ik weet niet of Meg Myers tot de mogelijkheden behoort maar dat zou ik ook heel gaaf vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
DennisvdBr wrote:
bcmrmaybe wrote:
Katy Perry…Taylor Swift…en en 2000 liter massage-olie
simple-smile.png



en ook nog Miley Cyrus er bij in de olie… Da’s ook echt Trump-approved !

1f606.png


Nou, om eerlijk te zijn behoren ze best tot de zangeressen die best zouden mogen op Pinkpop naast ook nog Lana Del Rey en P!nk, dus daar niet van…. En dat meen ik ook nog.


Kwestie van smaak natuurlijk, maar Katy Perry, Taylor Swift, Lana del Rey : dikke JA. Pink, Miley Cyrus: dikke NEE.

Ik weet niet of Meg Myers tot de mogelijkheden behoort maar dat zou ik ook heel gaaf vinden.

Dan verwacht ik eerder Beth Hart of Beth Ditto...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.799
5.326
Taylor Swift en Katy Perry lijken mij wel headliners, dat zal Beth Hart niet zijn, toch? Neemt niet weg dat ik Beth Hart zou toejuichen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Taylor Swift en Katy Perry lijken mij wel headliners, dat zal Beth Hart niet zijn, toch? Neemt niet weg dat ik Beth Hart zou toejuichen!

o, nee, idd, bedoelde ook op affiche in algemeen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.799
5.326
Ik hoop dat je gelijk hebt ;). Ze staat volgende maand in de HMH, misschien floept er dan wel een "see you at Pinkpop" uit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Mijn headliner lijstje voor Pinkpop drastisch bijgewerkt.
Dan denk ik naast de headliners dat Prophets of Rage wel genoteerd kan worden, eventueel.

Mogelijke Pinkpop Headliners 2017

Pearl Jam, Coldplay en Depeche Mode in Italië Bologna juni/juli 2017?
DEAG heeft 6 grote rock concerten in de planning in de eerste helft van 2017:
U2, Coldplay, Bon Jovi, Guns N’Roses, Robbie Williams en The Rolling Stones.
( Jan Smeets gaf aan dat Pearl Jam zo goed als vast ligt, hij gaat er van uit dat Foo Fighters komen en ging een kijkje nemen bij Radiohead. Voor Pinkpop een uitgangspunt qua headliner speculaties? )
Er zijn geruchten dat Guns N’Roses in 2017 optie hebben tot ArenA of Pinkpop.

Zo goed als zeker imo :
Pearl Jam – Staan al ingepland “Pearl Jam wil pertinent, die staan al ingepland”, aldus Jan Smeets tegenover L1. En ze zijn in de zomer in Europa. Dat ze er afgelopen jaar hadden moeten staan bleek al wel, die afspraken zijn verplaatst naar 2017.

imo waarschijnlijk:
Radiohead – Jan Smeets ging ze bekijken op St Gallen in Zwitserland. Anders staan ze op North Sea Jazz, zei Jan. Tour in Europa in juni/juli lijkt aannemelijk. Festivals in 2017 gaat het wel worden.
Green Day – nieuw album en tour 2017 juni en juli, afhankelijk van doorreizen via Amerika of direct naar Europa begin juni voor Pinkpop
System Of A Down – festivals headline spots, ook op RaR/RiP in zelfde weekend.

imo minder waarschijnlijk:
Kings Of Leon - met nieuw album op tour in 2017, nee laat maar weg van Pinkpop
Neil Young + Promise Of The Real – Headline tour in 2017, data in Australië al ingepland
Guns N’Roses- reunie tour komt naar Europa in 2017, denk dat ze wel voor een grote weide willen spelen. Vraag is weide in de ArenA of elders. Ziet er naar uit dat het algemeen stadions zal worden.
Linkin Park – geruchten gaan over de tour in 2017 met het nieuwe album.
Foo Fighters – Komen ze in 2017 al de afzegging van 2015 inhalen, volgens Smeets van Pinkpop en volgens Eavis van Glastonbury wel? Dave is met nieuwe nummers bezig. Of houden ze de stilte toch nog een jaartje langer vol. Afwachten maar...
Coldplay – hebben aangegeven festivals te bezoeken in 2017, maar werden er uiteindelijk géén!!! Tour start 1 dag na Pinkpop.
Rolling Stones – nieuw album en een tour gaan er komen, waarschijnlijk juni 2017 in de buurt. Eerste geruchten uit Oostenrijk doen mogelijk optreden Rock in Vienna vermoeden. Is dit de grote vis waar DEAG het vorig jaar over had?
Aerosmith - farewell tour in 2017, vermoeden dat ze op Download, Graspop of Hellfest staan?
Arcade Fire – met nieuw album op tour in 2017, ik denk dat ze elders headlinen, misschien zelfs overzee’s. Ik denk aan BKS.
Smashing Pumpkins – reunie in de planning, weet echter niet of Pinkpop hiervoor een passend festival is tegenwoordig.
Bon Jovi – tourt waarschijnlijk onder DEAG in 2017 in juni... Misschien anders guilty pleasure sub-headliner a la Lionel Richie op PP16.
Fleetwood Mac – met nieuwe album nog een laatste tour, terug naar Pinkpop waar ze ooit in beginjaren stonden?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Ik denk dat je wel aardig goed zit met het rijtje Pearl Jam / Green Day / System Of A Down. En anders in de plaats van die laatste inderdaad iets uit de categorie Kings Of Leon, Linkin Park of zo.

Radiohead verwacht ik eigenlijk niet, past niet echt meer bij Pinkpop als je het mij vraagt. In die zin snap ik de twijfel van Jan Smeets wel. En als ik hier zo lees, zitten de die hard pinkpopfans ook niet echt heel hard te wachten op Radiohead. Ik verwacht ze eerder op Lowlands, als ze in augustus tenminste toeren in Europa. Of een optreden in Ziggodome. Mocht Pinkpop ze wel strikken, dan bezoek ik voor het eerst in 8 jaar Landgraaf weer eens ;-)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
U2 gaat pas op tour in de herfst van volgend jaar aldus Adam Clayton in een interview 3 dagen geleden. Zie ook mijn eerdere post... Kan je dus wel wegstrepen...............
Als je ziet wat er allemaal op tour is volgend jaar en wat er uiteindelijk over blijft voor PP om wat voor reden dan ook. Het valt me op dat toch enkele grote namen elders touren of stadions willen doen.
Coldplay GnR, Metallica, Roger waters ze worden het allemaal niet. Persoonlijk geloof ik dus ook niet in de Stones en U2. Ik denk op den duur dat we (ik) al blij mogen zijn met Pearl Jam en Radiohead....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken