Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Of komt bij rock am ring nog maar 1 headliner bij?
Dan delen ze 1 headliner, GNR of PJ

Coldplay, FF,U2, gevoelsmatig kan daar wel een streep door, geloof daar niet meer in. Al blijf ik dat hopen.

Kings of leon naar ziggo dome denk k ook.

Pearl jam op pinkpop brengt mij sowieso naar landgraaf, al hoop k ook nog op een ziggo dome show.
Puur om de woorden van eddy vedder, zijn zeer enthousiast over de zaal (geluid)en willen graag het record houden als buitenlandse band. Waren zijn woorden, naar wat ze waard zijn dan hè.( speech 2014).
Heb zon gevoel dat ze avondje ziggo dome gaan meepakken. Inclusief pinkpop.
En beide verkoopt dat wel uit…

Ben in ieder geval zeer zeer benieuwd naar de headliners pinkpop 2017, en wat ziggo dome gaat doen.
Rock Am Ring mist nog maar 1 headliner. Die Toten Hosen en SOAD zijn in Duitsland gewoon headliner.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Daantje wrote:
Of komt bij rock am ring nog maar 1 headliner bij?
Dan delen ze 1 headliner, GNR of PJ

Coldplay, FF,U2, gevoelsmatig kan daar wel een streep door, geloof daar niet meer in. Al blijf ik dat hopen.

Kings of leon naar ziggo dome denk k ook.

Pearl jam op pinkpop brengt mij sowieso naar landgraaf, al hoop k ook nog op een ziggo dome show.
Puur om de woorden van eddy vedder, zijn zeer enthousiast over de zaal (geluid)en willen graag het record houden als buitenlandse band. Waren zijn woorden, naar wat ze waard zijn dan hè.( speech 2014).
Heb zon gevoel dat ze avondje ziggo dome gaan meepakken. Inclusief pinkpop.
En beide verkoopt dat wel uit…

Ben in ieder geval zeer zeer benieuwd naar de headliners pinkpop 2017, en wat ziggo dome gaat doen.


Rock Am Ring mist nog maar 1 headliner. Die Toten Hosen en SOAD zijn in Duitsland gewoon headliner.

Hadden we de FF en Coldplay al niet afgeschreven? Er is genoeg materiaal aan het touren, die een tijdje niet op Pinkpop hebben gestaan.. mooi toch
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Daantje wrote:
Of komt bij rock am ring nog maar 1 headliner bij?
Dan delen ze 1 headliner, GNR of PJ
(..)
Ben in ieder geval zeer zeer benieuwd naar de headliners pinkpop 2017, en wat ziggo dome gaat doen.


Rock Am Ring mist nog maar 1 headliner. Die Toten Hosen en SOAD zijn in Duitsland gewoon headliner.

Ik denk dat GnR niet naar RaR/RiP gaat maar stadions.
Pearl Jam zal wel RaR / RiP aandoen, daarnaast denk ik naast Pinkpop nog 2 avonden ZiggoDome te verwachten zijn.
Dit is de geruchtenlijst van vorig jaar.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Beste @dennisvdbr, wil je nooit meer dat "oude" lijstje posten? ;)
Mijn hart maakte toch heel even een klein vreugdsprongetje
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Maar even los van de headliners die we nu bespreken
Editors komen ook met een nieuw album. Na de geweldige show in 2014 en 3x een uitverkocht hmh zal dit toch ook wel een kanshebber zijn voor een headlinespot? In België zijn ze dit al langer
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Voor zover Roger Waters nog een gerucht was: die zit vanaf eind mei tot october in Noord-Amerika.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Maar even los van de headliners die we nu bespreken
Editors komen ook met een nieuw album. Na de geweldige show in 2014 en 3x een uitverkocht hmh zal dit toch ook wel een kanshebber zijn voor een headlinespot? In België zijn ze dit al langer

Nope. Zijn in Nederland niet zo groot als in België. Sub zou nog wel kunnen maar goed daar zijn voldoende bands voor beschikbaar in 2017.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Voor zover Roger Waters nog een gerucht was: die zit vanaf eind mei tot october in Noord-Amerika.

Dat had ik eigenlijk al verwacht. Zal voor 2018 zijn dan en dan denk ik ook dat het meer iets voor Ziggo Dome zal zijn erlijk gezegd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
visdave34 wrote:
Voor zover Roger Waters nog een gerucht was: die zit vanaf eind mei tot october in Noord-Amerika.


Dat had ik eigenlijk al verwacht. Zal voor 2018 zijn dan en dan denk ik ook dat het meer iets voor Ziggo Dome zal zijn erlijk gezegd.

Ik moet mijn headliner lijst weer eens flink updaten...
(en wat mogelijke naampjes bij zetten... of zal ik dat in mijn VoorSpel doen, da's beter ;) )
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Maar even los van de headliners die we nu bespreken
Editors komen ook met een nieuw album. Na de geweldige show in 2014 en 3x een uitverkocht hmh zal dit toch ook wel een kanshebber zijn voor een headlinespot? In België zijn ze dit al langer

Ze zijn bezig met het uitwerken van een aantal ideeen, verwacht dat dit album pas eind 2017 uit zal komen. Ze hebben daarnaast ook veel getourd de afgelopen 2 jaar, denk dat ze misschien eind 2017 zaalshows doen en pas in 2018 weer festivals.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Volgens geruchten moet de zoon van de buurvrouw van de neef van de broer van Eddie Vedder zijn tuinman meerdere herkansingen maken voor zijn Highschool examen in 2017.

Die PJ tour staat dus ook op losse schroeven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Volgens geruchten moet de zoon van de buurvrouw van de neef van de broer van Eddie Vedder zijn tuinman meerdere herkansingen maken voor zijn Highschool examen in 2017.

Die PJ tour staat dus ook op losse schroeven.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Roger Water, voor zover dat een gerucht was, tourt de hele zomer in Amerika.

- ik ben maar 2 uur te laat -
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Bastille, die staan ook tussen elke line up.
De Kensington van de festivals.
Blegh, zekerheidje pinkpop ben ik bang.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.691
7.421
Bastille, die staan ook tussen elke line up.
De Kensington van de festivals.
Blegh, zekerheidje pinkpop ben ik bang.

Bastille stond in 2016, 2014 en 2013 er. Mag toch hopen dat ze er niet 4 maal in 5 jaar staan, dan maakt pinkpop zichzelf wel echt belachelijk.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
het zou me ook niks verbazen als the script weer komt. mij hoor je niet klagen als je op 1 dag kensington bastille the script martin garrix 21 pilots MØ en gnr/coldplay hebt
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
het zou me ook niks verbazen als the script weer komt. mij hoor je niet klagen als je op 1 dag kensington bastille the script martin garrix 21 pilots MØ en gnr/coldplay hebt

Alsjeblieft niet weer iemand wat een usb stick in z'n computer duwd en dat muziek maken noemt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken