Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Als ik het goed lees staat Green Day op Rock in Vienna.
LEES JE NIET GOED!!

Green Day staat op NovaRock, daardoor in Oostenrijk uitgeloten voor Rock in Vienna.
SOAD nu dus ook btw hé

Tot nu toe gerucht Rolling Stones de hoofdzaak, maar of ze daar meteen mee komen verwacht ik niet.
Maar heb iemand ook al Guns N' Roses en Rock in Vienna in 1 zin zien schrijven... Maar dat verwacht ik helemaal niet, al tourt GnR wel onder DEAG, dat wel...
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik blijf bij pearl jam, guns n rosés/ kings of Leon en greenday.

Twijfel tussen GnR en kol beide gooien grote ogen om een indoor ziggo dome show te doen.

Kol heeft namelijk net een uk Tour aangekondigd voor in februari
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Die Toten Hosen zou ik best wel als afsluiter op 3FM willen zien. Nog nooit live gezien. Verder een hoop andere Duitse bands.
Geen WOW gevoel hier over deze eerste worp.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik gok macklemore, prophets of rage en rag 'n bone man op Pinkpop van deze namen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Die Toten Hosen zou ik best wel als afsluiter op 3FM willen zien. Nog nooit live gezien. Verder een hoop andere Duitse bands.
Geen WOW gevoel hier over deze eerste worp.
Denk dat Die Toten Hosen vooral in duitsland blijven.
Ben bang dat Macklemore op Pinkpop komt.
Rag'n'Bone man zal een leuke voor de Brand tent zijn.

Pak net als bij Pearl Jam maar vast een dikke stift voor Prophets of Rage ga ik van uit!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Zou prophets dan 3fm afsluiter zijn??
Makkelijk!
3FM stage of zie ze zelfs best Mainstage halen.
Ligt er aan, staat voor de headliner alle Pop op Mainstage of 3FM-stage?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Komt Rock in Vienna vandaag nu ook met een headliner of was dat meer een gerucht??
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.799
5.326
Prophets of Rage net eens geluisterd. Dat vind ik dus echt dikke puin. Verder hoop ik ook niet dat Pinkpop inspiratie haalt uit wat RaR in hetzelfde weekend (so far) heeft gepland.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Komt Rock in Vienna vandaag nu ook met een headliner of was dat meer een gerucht??

Ja ook Toten Hosen

https://www.facebook.com/rockinvienna/photos/a.1547610678789896.1073741828.1545643145653316/1799067306977564/?type=3
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Voor mij ook geen WOW.

GNR & Pearl Jam gaan daarbij komen als headliner.
En gaat gedeeld worden met pinkpop.
Gok k.

Wanneer gaat pinkpop eens een headliner droppen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Voor mij ook geen WOW.

GNR & Pearl Jam gaan daarbij komen als headliner.
En gaat gedeeld worden met pinkpop.
Gok k.

Wanneer gaat pinkpop eens een headliner droppen?

Ben bang past in tweede of derde week november, maar kan ook wel zomaar volgende week woensdag.

Voor december hebben we ze alle drie wel.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Van de lijst van RaR/RiP hoop ik dat macklemore en stiekem ook SOAD ver weg blijven van pinkpop, vind ik beide niet relevant voor het festival. Niet waarschijnlijk maar ik hoop Airbourne op pinkpop te zien, soort jonge versie van AC/DC en dan iets steviger.

Ik hoop zelf op PJ; zou al vast liggen maar nog altijd niets gehoord, wellicht is dit de band die de verkiezingen afwacht, ook gezien hun politieke boodschappen? Guns zou machtig mooi zijn maar de combi van hun waarschijnlijk hoge gage en hoog risico op ergernis (Axl die te laat het podium op wandelt) lijkt me niets voor onze Jan.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Van de lijst van RaR/RiP hoop ik dat macklemore en stiekem ook SOAD ver weg blijven van pinkpop, vind ik beide niet relevant voor het festival. Niet waarschijnlijk maar ik hoop Airbourne op pinkpop te zien, soort jonge versie van AC/DC en dan iets steviger.

Ik hoop zelf op PJ; zou al vast liggen maar nog altijd niets gehoord, wellicht is dit de band die de verkiezingen afwacht, ook gezien hun politieke boodschappen? Guns zou machtig mooi zijn maar de combi van hun waarschijnlijk hoge gage en hoog risico op ergernis (Axl die te laat het podium op wandelt) lijkt me niets voor onze Jan.
Hopelijk is hij die wilde haren kwijt.
Tijdens zijn periode bij AC/DC is dit toch niet voorgevallen, hopelijk blijft dit zo...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Vorig jaar werd Paul macca toch ook pas later bekend…

Ja dat, klopt.
Maar dat is een ingewikkeld verhaal.
Dat komt doordat vlak voor de aankondigingen van de tour van Pearl Jam de hele Europese tour door de aanslagen in Europa niet meer door ging.
Die lagen gewoon 99% vast voor Pinkpop 2016, geloof me maar.
Door dat gedoe werd het 1% en ging het feest niet door.
Heel wat festivals moesten toen over naar zoektocht nieuwe headliner of verschuivingen en concessies.
Paul McCartney was al snel in beeld voor Pinkpop en Rock Werchter. De aankondiging hiervan heeft door wat kleine regeldingetjes wat lang geduurt, iets met podium eisen en wat vraagjes af en toe met catering en zo.
Maar, dat is de reden dat Macca zo veel later aangekondigd werd.

Stones in 2014 is ook zo'n verhaal van late aankondiging, maar dat heeft meer met de late touraankondigingen van The Stones op zichzelf te maken.
Blijkbaar wel een afspraakje geweest om TW en PP die dag bekend te maken.

Geloof niet dat we nu zo'n late aankondiging krijgen mits er nu nog stevige keutels terug getrokken worden ;)
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Of komt bij rock am ring nog maar 1 headliner bij?
Dan delen ze 1 headliner, GNR of PJ

Coldplay, FF,U2, gevoelsmatig kan daar wel een streep door, geloof daar niet meer in. Al blijf ik dat hopen.

Kings of leon naar ziggo dome denk k ook.

Pearl jam op pinkpop brengt mij sowieso naar landgraaf, al hoop k ook nog op een ziggo dome show.
Puur om de woorden van eddy vedder, zijn zeer enthousiast over de zaal (geluid)en willen graag het record houden als buitenlandse band. Waren zijn woorden, naar wat ze waard zijn dan hè.( speech 2014).
Heb zon gevoel dat ze avondje ziggo dome gaan meepakken. Inclusief pinkpop.
En beide verkoopt dat wel uit...

Ben in ieder geval zeer zeer benieuwd naar de headliners pinkpop 2017, en wat ziggo dome gaat doen.




 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken