Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
het zou me ook niks verbazen als the script weer komt. mij hoor je niet klagen als je op 1 dag kensington bastille the script martin garrix 21 pilots MØ en gnr/coldplay hebt


Alsjeblieft niet weer iemand wat een usb stick in z’n computer duwd en dat muziek maken noemt…

ik ben het met je eens dat ik de bekendheid van dj's beetje extreem vind voor wat knopjes schuiven maar ik vind t toch altijd wel leuk om te horen. (ik weet dat het niet alleen knopjes schuiven is maar je hoeft er niet echt een talent voor te hebben denk ik zelf)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Radiohead zit het eerste weekend van juni in Europa, aldus iemand op Reddit met zogenaamde connecties bij Governor's Ball. Dus Amerikaanse tour in de lente en Europese shows in juni en juli.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
het zou me ook niks verbazen als the script weer komt. mij hoor je niet klagen als je op 1 dag kensington bastille the script martin garrix 21 pilots MØ en gnr/coldplay hebt
Ik ben blij dat jij niet bij Mojo werkt,
Bastille was niet top, het er is nu (al) zowat van af
The Script is een boyband!
Kom op... please alsjeblieft dit niet
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
het zou me ook niks verbazen als the script weer komt. mij hoor je niet klagen als je op 1 dag kensington bastille the script martin garrix 21 pilots MØ en gnr/coldplay hebt


Ik ben blij dat jij niet bij Mojo werkt,
Bastille was niet top, het er is nu (al) zowat van af
The Script is een boyband!
Kom op… please alsjeblieft dit niet

ik zeg niet dat ik dat zou inplannen maar van bijvoorbeeld the script die komen sinds 2009 ieder oneven jaar dus ik zou het niet raar vinden als ze nu weer komen. het is ook wat je leuk vind ik zou zelf liever naar een pop dag gaan dan naar een rock dag. als iemand mij een volledige rockdag zou geven zou ik waarschijnlijk ook zeggen dat ik blij ben dat die persoon niet bij mojo werkt :wink: smaken verschillen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Radiohead zit het eerste weekend van juni in Europa, aldus iemand op Reddit met zogenaamde connecties bij Governor’s Ball. Dus Amerikaanse tour in de lente en Europese shows in juni en juli.

Kijk dat is goed nieuws. Ik zie hen graag als headliner. Ik hoop dat ze op PP staan volgend jaar!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Jep: officieus confirmed: Radiohead is headliner op Glastonbury, op zaterdag 24 juni. The dream is real. :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.798
5.326
http://m.somersetlive.co.uk/glastonbury-festival-radiohead-confirmed-as-tbc-by-well-respected-festival-news-site/story-29803118-detail/story.html Dit artikel wellicht? Dit is weliswaar 'al' een dag oud, maar lijkt vrij reliable.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Dat dus. TBC wil zeggen dat het eigenlijk volledig vastligt, maar dat Glastonbury het enkel nog moet bekend maken. Maar die TBC komt dus voort uit 4 afzonderlijke bronnen dus ja. Ik heb de website een bericht gestuurd en hun antwoord was dat ze nooit zoiets zouden zeggen als ze het niet 100% zeker zouden zijn.

Dus nu is het enkel nog (lang) wachten op een bevestiging van Glastonbury.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
EddieVerder wrote:
Die Toten Hosen zou ik best wel als afsluiter op 3FM willen zien. Nog nooit live gezien. Verder een hoop andere Duitse bands.
Geen WOW gevoel hier over deze eerste worp.


Denk dat Die Toten Hosen vooral in duitsland blijven.
Ben bang dat Macklemore op Pinkpop komt.
Rag’n’Bone man zal een leuke voor de Brand tent zijn.

Pak net als bij Pearl Jam maar vast een dikke stift voor Prophets of Rage ga ik van uit!
O, wacht, EddieVerder, Een andere Duitse band zou Kraftklub kunnen zijn. Lijkt me niet slecht overigens voor Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Begint er steeds meer naar uit te zien dat het ‘enkel’ stadions gaat worden voor Guns N’ Roses.
Een festival zal dan een echte uitzondering zijn in de tour.

DennisvdBr wrote:
Stadions vanaf midden mei tot en met midden juli in Europa.
Guns N’ Roses Summer 2017 Tour Could Hit Surprising Locations

Kijk hier was ik eigenlijk al bang voor. Was echter puur gebaseerd op het feit dat ze in de US maar op 1 festival hebben gestaan. Ik kon me haast al niet voorstellen dat ze in Europa dan plotseling op veel meer zouden staan. Lijstje weer herzien dan maar.... Ik hou het op Pearl Jam, Radiohead en Greenday. En ergens in mijn achterhoofd hoor ik ook een Robbie Williams of Kathy Perry................................................. Wat zal het worden????????
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
DennisvdBr wrote:
Begint er steeds meer naar uit te zien dat het ‘enkel’ stadions gaat worden voor Guns N’ Roses.
Een festival zal dan een echte uitzondering zijn in de tour.

DennisvdBr wrote:
Stadions vanaf midden mei tot en met midden juli in Europa.
Guns N’ Roses Summer 2017 Tour Could Hit Surprising Locations



Kijk hier was ik eigenlijk al bang voor. Was echter puur gebaseerd op het feit dat ze in de US maar op 1 festival hebben gestaan. Ik kon me haast al niet voorstellen dat ze in Europa dan plotseling op veel meer zouden staan. Lijstje weer herzien dan maar…. Ik hou het op Pearl Jam, Radiohead en Greenday. En ergens in mijn achterhoofd hoor ik ook een Robbie Williams of Kathy Perry…………………………………………. Wat zal het worden????????
toch GnR? ;)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Kijk hier was ik eigenlijk al bang voor. Was echter puur gebaseerd op het feit dat ze in de US maar op 1 festival hebben gestaan. Ik kon me haast al niet voorstellen dat ze in Europa dan plotseling op veel meer zouden staan. Lijstje weer herzien dan maar…. Ik hou het op Pearl Jam, Radiohead en Greenday. En ergens in mijn achterhoofd hoor ik ook een Robbie Williams of Kathy Perry…………………………………………. Wat zal het worden????????

Wie is Kathy Perry?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken