Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
U2 gaat pas op tour in de herfst van volgend jaar aldus Adam Clayton in een interview 3 dagen geleden. Zie ook mijn eerdere post… Kan je dus wel wegstrepen……………
Heb ik toch al weggestreept, niet alleen vanwege jou post overigens.... ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.798
5.326
Paul Rabbering noemt Bastille als "schrijf maar met potlood op" voor Pinkpop. Al is het volgens mij meer hoop/vermoeden dan daadwerkelijk onderbouwd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Paul Rabbering noemt Bastille als “schrijf maar met potlood op” voor Pinkpop. Al is het volgens mij meer hoop/vermoeden dan daadwerkelijk onderbouwd.

En die heeft er verstand van, op basis van de namen van Rock am Ring.... NOT!!

2013, 2014, 2016 en dan ook nog eens 2017... Nee, dat is niet geloofwaardig, laat staan dat dat verstandig geboekt zou zijn...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Ik denk dat je beter Kings of Leon met potlood kan opschrijven.....

http://www.3fm.nl/nieuws/detail/365554/Walls-van-Kings-Of-Leon-is-3FM-Album-van-de-Week

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk dat je beter Kings of Leon met potlood kan opschrijven…..

http://www.3fm.nl/nieuws/detail/365554/Walls-van-Kings-Of-Leon-is-3FM-Album-van-de-Week


Hopen en vermoeden dat KOL tijdens PP in Amerika zit....Ik krijg weer 2013 nachtmerries zo.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Aan de andere kant... voor veel mensen is t wel een band om voor naar pinkpop te gaan in combinatie met andere dingen die ze leuk vinden. Ik kan me dan bij de organisatie wel voorstellen dat ze denken waarom niet als t toch wel verkoopt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.798
5.326
Bastille heeft daarnaast ook een nieuw album. Ik denk dat vier keer in vijf jaar wat veel van het goede is én volgens mij was de uitspraak van Paul Rabbering inderdaad nergens op gebaseerd, maar helemaal uitsluiten zou ik het niet. Het is een populaire band, nieuw werk en wellicht heeft Mojo inderdaad zoiets van "waarom niet als het werkt".
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Aan de andere kant… voor veel mensen is t wel een band om voor naar pinkpop te gaan in combinatie met andere dingen die ze leuk vinden. Ik kan me dan bij de organisatie wel voorstellen dat ze denken waarom niet als t toch wel verkoopt.

Wij kunnen hier veel van alles vinden maar uiteindelijk wil de organisatie een zo breed mogelijk publiek proberen te trekken, lees voor ieder wat wils, waarbij het ene genre wat meer geboekt zal worden dan het andere. En men zal natuurlijk ook altijd kijken naar wat het beste de kaartverkoop zal doen stijgen.....................
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
Nogmaals, Bastille Nee (ik mag ze best luisteren, maar nogmaals Pinkpop gaat echt te ver)
2013, 2014, 2016 en dan ook nog eens 2017… Nee, dat is niet geloofwaardig, laat staan dat dat verstandig geboekt zou zijn…

-

Ik denk dat je beter Kings of Leon met potlood kan opschrijven…..

Walls-van-Kings-Of-Leon-is-3FM-Album-van-de-Week

Ja, en...
Dat zegt niet zo veel eigenlijk.
Volgens mij is dit wel een gevalletje dat het album er is VOORDAT ze op tour gaan.
Laatste keer 2013 was eigenlijk een kopie van de gig van 2011.
Daar hebben Mojo en Jan Smeets nog altijd een vieze smaak in de mond, ik geloof dat ze betere keuze kunnen maken door KOL niet te halen.
Maar goed dat is mijn mening, zet ze maar naar BKS of zo, daar zijn ze een 'nieuwe' naam en misschien zelfs niet eens ondenkbaar...
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Dennis, helemaal met je eens.
Desalniettemin sluit ik niet uit dat kol de goedkopere headliner wordt.
Heb ze 2014 in de ziggo dome gezien, vond het een strakke show, alleen heel zakelijk.
Maar live spelen ze wel goed als ze er zin in hebben en de zanger geen kater heeft.
En Bastille, die staat gewoon weer op pinkpop hoor, Haha...

Tja jan Smeets zn woorden, we gaan wederom kijken wat ze waard zijn.
Vaak vrij weinig de laatste jaren.
Dus pearl jam - FF- Radiohead volgens jan.
Ik denk hooguit pearl jam.
En als k de geruchten lees dat ze niet buiten willen spelen in België en Frankrijk, ivm terreurdreiging, moet ik pinkpop ook nog bezien.
Ziggo dome denk ik eerder nog zelfs.
Ben er nog niet gerust op. Maar wat waar is van dat gerucht, geen idee.
Vorig jaar zaten ze er iig niet naast.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Franz Ferdinand lijkt ook weer te gaan touren.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154027788367549&id=9748517548
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
GnR heeft nu dus locaties aangekondigd maar daar zaten nog onverwachte plaatsen bij. misschien gaan ze als verrassing ook nog festivals doen? het lijkt me sterk dat zo veel grote headliners ook echt niet kunnen ik denk dat een van de grotere bands of aan het liegen is of later (als verrassing) een aankondiging van de festivals gaat doen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.720
GnR heeft nu dus locaties aangekondigd maar daar zaten nog onverwachte plaatsen bij. misschien gaan ze als verrassing ook nog festivals doen? het lijkt me sterk dat zo veel grote headliners ook echt niet kunnen ik denk dat een van de grotere bands of aan het liegen is of later (als verrassing) een aankondiging van de festivals gaat doen
Heb je het nu over GnR of Metallica ? ;)
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
GnR heeft nu dus locaties aangekondigd maar daar zaten nog onverwachte plaatsen bij. misschien gaan ze als verrassing ook nog festivals doen? het lijkt me sterk dat zo veel grote headliners ook echt niet kunnen ik denk dat een van de grotere bands of aan het liegen is of later (als verrassing) een aankondiging van de festivals gaat doen


Heb je het nu over GnR of Metallica ?
1f609.png

ik heb het over o.a. GnR. het kan ook dat Metallica met een verrassing komt, of coldplay (ze zeiden dat ze festivals gingen doen dus daarom opeens niet meer?) of een andere artiest. ik heb geen idee welke maar het kan ook dat niemand met een verrassing komt. als er geen verrassing is dan hebben we een flink gedeelte van de headliners minder
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
GnR heeft nu dus locaties aangekondigd maar daar zaten nog onverwachte plaatsen bij. misschien gaan ze als verrassing ook nog festivals doen? het lijkt me sterk dat zo veel grote headliners ook echt niet kunnen ik denk dat een van de grotere bands of aan het liegen is of later (als verrassing) een aankondiging van de festivals gaat doen

Waar doel je dan op?? Zoals ik het nu zie komen de headliners uit het rijtje: Pearl Jam - Radiohead - Green Day - Kings of Leon. Die laatste mogen van de meeste ver weg blijven (van mij ook trouwens) maar ze zijn vermoedelijk wel beschikbaar. Al het andere doet stadions (GnR Coldplay) of tourt elders dan wel later in het jaar (U2, Roger Waters)
De verrassing uit de hoge hoed zou voor mij Foo F, Coldplay, Metallica of Rolling Stones zijn maar eigenlijk zie ik dat bij alle vier niet gebeuren gezien de feiten zoals we die nu hebben.
Ook goed mogelijk dat PP kiest voor een echte pop headliner (Katy Perry, Robbie W) maar ik vind dat er weinig over blijft van het lijstje van mogelijke headliners
Het heeft er natuurlijk ook mee te maken wat mijn smaak is van headliner maar ik vind dat de keuze niet zo heel groot meer is en dat er veel is weggevallen met alles wat volgend jaar op tour is.. Of zie ik dit verkeerd??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
@PP2017
Ik las te laat dat je doelde op GnR Coldplay of Metallica. Ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik heb er een zwaar hoofd in......
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Uit de feiten hebben we niet veel headliners nee maar wat ik bedoelde is dat we een verrassing krijgen. Dat bijvoorbeeld colplay opeens zegt van we gaan festivals doen deze en deze dagen. Of een andere band maar grwoon een verrassende headliner die volgens de feiten die we hebben al uitgesloten was
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken