Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Ben bang dat Green Day na de US de Europese festivals aan zal doen. Verwacht die wel op PP en RW.
Vind de nummers best leuk, maar de optredens waardeloos.
Zou zomaar kunnen Ja.
Werchter gezien de nu staande data iets meer dan Pinkpop imo...
Kan zomaar dat ze op Bonnaroo staan en dan tijdig terug voor NovaRock.
Weet niet, imo kan het nog alle kanten op...

Roger Waters schijnt ook hoog in de verwachting voor Bonnaroo te zitten, headliner spot zelfs...

Ik ben inmiddels wel heel erg benieuwd naar RaR/RiP, die zouden halverwege oktober met het eerst nieuws komen. Maar ook Rockavaria en Rock in Vienna nog geen nieuws. Greenfield ook niet. Isle of Wight nog niet. Download festivals houden zich stil (Ja duh SOAD)...
Het is langzamerhand aankondigingen tijd hè.
Vooral de festivals vóór het Pinkpop weekend ben ik benieuwd naar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Roger Waters schijnt ook hoog in de verwachting voor Bonnaroo te zitten, headliner spot zelfs…


[/quote]

Zijn laatste leg van The Wall tour 2 jaar geleden was bijna 3 maanden in de zomer door Europa.
Ik verwacht hem eerder te starten met zijn nieuwe tour eind mei in Amerika dus is Bonnaroo heel goed mogelijk als je het mij vraagt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Er is in ieder geval 1 grote Amerikaanse band die naar Europa komt en pas na de Amerikaanse verkiezingen de tour bekend maakt.
Deze tour omvat festivals, waaronder Hellfest.
Dit is dus een band uit het hardere / rock segment.

Er zitten drie stukken tekst in het Hellfest verhaal, die wat lastig vertalen. Maar waarschijnlijk best veelzeggend zijn...

52.000 tickets verkocht in 72 uur! Dit is nog nooit gebeurd met een festival in Frankrijk. We hadden niet verwacht dat. Vorig jaar, 28.000 tickets werden verkocht in 72 uur. Het laat zien dat mensen gepassioneerd zijn, willen ze de groepen te zien, maar ook om de Hellfest ervaren.


De programmering zal niet beschaamd van vorige edities zijn, integendeel. Er zal worden erkend headliners, van de opkomende, nieuwe in wie wij geloven en natuurlijk onuitsprekelijke UFO's. Zo ja, wat vindt dat er niet genoeg van deze of gene, opnieuw is het moeilijk om iedereen tevreden ... er zijn zoveel goede bands te programmeren.

We hebben al de namen van twee headliners, heeft men al naar het festival komen. Een grote Amerikaanse groep zal een wereldwijde aankondiging na de Amerikaanse verkiezingen en zal worden onthuld op Hellfest 2017 namen per wave. De eerste aankondiging zal een vloed zijn.

https://live-arena.com/hellfest-2017-festival-affiche-presque-complet/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Er is in ieder geval 1 grote Amerikaanse band die naar Europa komt en pas na de Amerikaanse verkiezingen de tour bekend maakt.
Deze tour omvat festivals, waaronder Hellfest.
Dit is dus een band uit het hardere / rock segment

Guns?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Guns lijkt me niet, die waren toch al gerucht voor Download?
Of misschien alleen Download UK?

Hier eigenlijk volledig off topic, maar welke andere Amerikaanse band zou ik ook zo 123 niet weten, Van Halen misschien?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
M.E. wrote:
DennisvdBr wrote:
Nah, ik bedoelde meer dat er zo veel ophef over was, en dan ook nog zo’n ongelovelijke belachelijke persconferentie om een scheet en een storm in een glas water.


Vergeet niet dat in zo’n beetje alle landen buiten Nederland, Depeche Mode een Hele Grote Band is. Die persco zal dan ook niet zozeer voor “ons” geweest zijn als wel voor de Fransen, Duitsers en Italianen van deze wereld. Daar is nieuw werk + tour van DM echt wel een dingetje.


Zal aan mij liggen, maar ik vind Depeche Mode jaren 80 vergane glorie… Verder wel oké hoor.
Met alles wat er komt touren in 2017, vond ik de keuze voor Depeche Mode op Pinkpop niet meest aannemelijk als headliner.
Goed, ze hadden nog iets goed te maken en een fantatische setlist met een nieuw album, dus had zomaar gekund uiteraard…

Zal inderdaad aan jou liggen barbaar! :)
In 2009 stonden ze geprogrammeerd als afsluiter op Pinkpop dus ik zie niet waarom dit niet had gekund.

Maar inderdaad.....ze staan er niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Guns lijkt me niet, die waren toch al gerucht voor Download?
Of misschien alleen Download UK?
Lijkt me wel Download UK en Hellfest FR te worden voor GnR... Patience...



Morgen nieuwe headliner voor Nova Rock… #beprepared
Nah also... Vraag me af of dat SOAD is of een nieuwe headliner in het spel komt! Dat laatste zal voor de discussie's leuk zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Beter je huiswerk doen in plaats van maar wat roepen! :)

Prfffft. dat is niet zo maar wat roepen.....2009 is al lang geleden en tegenwoordig trekt Depeche Mode geen festivalpubliek
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Er is in die 7 jaar niets veranderd aan de status van DM. Maar goed; lijkt me een andere discussie
en aangezien ze geen optie zijn voor PP eindigt die ook hier.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Rick wrote:
Guns lijkt me niet, die waren toch al gerucht voor Download?
Of misschien alleen Download UK?


Lijkt me wel Download UK en Hellfest FR te worden voor GnR… Patience…

EddieVerder wrote:
Morgen nieuwe headliner voor Nova Rock… #beprepared


Nah also… Vraag me af of dat SOAD is of een nieuwe headliner in het spel komt! Dat laatste zal voor de discussie’s leuk zijn.

Ik hoop inderdaad op een nieuwe speler in het spel der geruchten.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.264
1.324
Er is in die 7 jaar niets veranderd aan de status van DM. Maar goed; lijkt me een andere discussie
en aangezien ze geen optie zijn voor PP eindigt die ook hier.

Inderdaad, telkens ze een nieuw album uitbrengen, worden de singles ervan nog steeds op Studio Brussel gedraaid bijvoorbeeld. En live staat deze band als een huis. Fantastische liveband!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Alle respect voor Depeche Mode en wat ze betekend hebben, maar ik vind het geen reet aan. Alleen Personal Jesus vind ik nog wel een tof nummer.
Wat mij betreft houden ze het mooi bij die Ziggo Dome show. Daar kunnen dan mooi de echte fans heen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.980
2.042
Zullen we stoppen over DM? Iedereen heeft zijn punt wel gemaakt :wink:
Ben meer benieuwd naar die amerikaanse band. Ik gok op GnR maar zou Likin Park ook kunnen???????
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.764
Zullen we stoppen over DM? Iedereen heeft zijn punt wel gemaakt ?
Ben meer benieuwd naar die amerikaanse band. Ik gok op GnR maar zou Likin Park ook kunnen???????

Depeche Mode misschien?




Of nee, dat zijn Britten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
Zullen we stoppen over DM? Iedereen heeft zijn punt wel gemaakt
perfect, back on topic, PINKPOP

Ben meer benieuwd naar die amerikaanse band. Ik gok op GnR maar zou Likin Park ook kunnen???????
Tje, die Grote Amerikaanse Band kan van alles zijn.
Feit is, het gaat om een Amerikaanse band die dus tourt in Europa volgende zomer en op festivals! Dus belangrijke speler imo....

Kan alle kanten op, volgens Zegut gaat het op Hellfest om Aerosmith, Linkin Park en Prophets of Rage.
Laatst genoemde staat op NovaRock en lijkt niet de verrassing daarom om op te wachten, daarbij verwachting geen headliner.
Aerosmith en Linkin Park beide Amerikaanse bands, maar zou men daar zo geheimzinnig over doen, imo niet...
Er is dus een derde headliner, tenminste dat denk ik.
Eentje waar best geheimzinnig over gedaan zal worden.
Na de Amerikaanse presidentsverkiezingen, dus zal na 8 november zijn, eind november of misschien pas begin december.
Ik denk Guns N' Roses, weet niet welke Grote Amerikaanse Band zo geheimzinnig over gedaan moet worden, dat ze zelfs de kaartverkoop eerder zijn begonnen om de festival-fans de kans te geven.
Zonder 1 naam bekend (behalve Blue Öyster Cult) al ruim 50.000 verkochte kaarten doet Hellfest dat toch weer goed.

Naar mijn mening die periode, belangrijke festival headliner. Waardoor zeker in de race voor Pinkpop.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
bon jovi misschien dan? er zijn veel namen die het kunnen zijn. misschien black eyed peace? metallica? ik heb geen idee maar als het een nieuwe naam is dan ben ik heel benieuwd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.473
6.721
bon jovi misschien dan? er zijn veel namen die het kunnen zijn. misschien black eyed peace? metallica? ik heb geen idee maar als het een nieuwe naam is dan ben ik heel benieuwd

Metallica zal dan wel uit een hele diepe hoge hoed komen. Maar zou wat zijn ????
The Black Eyed Peas, op Hellfest, kom op, dat is het zeker niet.
Bon Jovi, voor Hellfest wel het rock buitenbeentje. Classic rock, maar weet niet of dat in de catagorie valt van Grote Amerikaanse Band... Zou wel lachen zijn idd...
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
@daantje blijf je nog bij je eerdere verwachting?

Daantje wrote:
Headliners: Coldplay – Mumford and Sons – Pearl Jam.

Fortarock: Metallica

Lowlands: Radiohead

Foo fighters 2018.

Green day ziggo dome.

Pearl jam ook nog 2 Keer ziggo dome.


Ben eigenlijk wel benieuwd of je wat veranderd?

Dennis, alleen greenday ziggo dome is bevestigd. Haha.

Mijn aanpassing:

Pinkpop: GNR - Pearl Jam - Kings of Leon/Linkin park.

Hoop nog steeds op dat coldplay aftrapt met tour op pinkpop.
En hoop op U2. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Greenday alleen ziggo dome.

Fortarock: metallica? Of is dat al 100% uitgesloten?

Lowlands: Radiohead of kings of leon.

Radiohead pinkpop zou ook kunnen.

Veel keus, ik weet het ook niet meer, laat me verrassen.

Ben heel benieuwd.

Als pearl Jam maar komt.....!!


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken