LOL +1Pinkpop lijkt wel haast uitgesloten, Aangezien ze op 3 juni in London zijn en de 5e in Koln
Amen!
Nah, ik bedoelde meer dat er zo veel ophef over was, en dan ook nog zo'n ongelovelijke belachelijke persconferentie om een scheet en een storm in een glas water.Het hoeft niet altijd te gaan over Guns N Roses hé haha, overgens denk ik dat Depeche Mode toch niet zo had gestaan op die line up.. Alhoewel als classic act misschien ja
Nah, ik bedoelde meer dat er zo veel ophef over was, en dan ook nog zo’n ongelovelijke belachelijke persconferentie om een scheet en een storm in een glas water.
Zal aan mij liggen, maar ik vind Depeche Mode jaren 80 vergane glorie... Verder wel oké hoor.DennisvdBr wrote:
Nah, ik bedoelde meer dat er zo veel ophef over was, en dan ook nog zo’n ongelovelijke belachelijke persconferentie om een scheet en een storm in een glas water.
Vergeet niet dat in zo’n beetje alle landen buiten Nederland, Depeche Mode een Hele Grote Band is. Die persco zal dan ook niet zozeer voor “ons” geweest zijn als wel voor de Fransen, Duitsers en Italianen van deze wereld. Daar is nieuw werk + tour van DM echt wel een dingetje.
Tsja. Hun laatste album (2013) was gewoon nr 1 in Oostenrijk, Duitsland, Italië, Zweden en Zwitserland. Nr 2 in UK en Frankrijk. En ook in NL een top-3 notering.Zal aan mij liggen, maar ik vind Depeche Mode jaren 80 vergane glorie… Verder wel oké hoor.
Met alles wat er komt touren in 2017, vond ik de keuze voor Depeche Mode op Pinkpop niet meest aannemelijk als headliner.
Goed, ze hadden nog iets goed te maken en een fantatische setlist met een nieuw album, dus had zomaar gekund uiteraard…
M.E. wrote:
DennisvdBr wrote:
Vergeet niet dat in zo’n beetje alle landen buiten Nederland, Depeche Mode een Hele Grote Band is. Die persco zal dan ook niet zozeer voor “ons” geweest zijn als wel voor de Fransen, Duitsers en Italianen van deze wereld. Daar is nieuw werk + tour van DM echt wel een dingetje.
Zal aan mij liggen, maar ik vind Depeche Mode jaren 80 vergane glorie… Verder wel oké hoor.
Met alles wat er komt touren in 2017, vond ik de keuze voor Depeche Mode op Pinkpop niet meest aannemelijk als headliner.
Goed, ze hadden nog iets goed te maken en een fantatische setlist met een nieuw album, dus had zomaar gekund uiteraard…
Depeche Mode is geen headliner voor PP. Nooit geweest. Zijn idd veel populairder in andere landen. Dat wat de Editors zijn in Belgie bijvoorbeeld. Maar goed die konden geen dag dragen in Nederland.
Dennis, da’s toch wel een gewaagde uitspraak die je daar doet. Ik zie je ook soms enthousiast worden over pakweg GnR, terwijl dat toch bijna de definitie van vergane glorie is. Het is alweer bijna 10 jaar geleden dat die een album uitbrachten en dat was dan nog een miskleun van jewelste. In feite hebben die maar anderhalf album uitgebracht dat goed is. Daarbij zijn ze nu aan een grootste, meest schaamteloze money grab ooit bezig omdat ze nu ineens weer de oude gitarist en bassist met geld overtuigd hebben om ‘weer vriendjes te worden’. Qua vergane glorie en over-het-paard-getildheid is die band toch echt een groot voorbeeld. De muziek is/was soms best ok, maar anno 2016 vind ik dat echt een verwerpelijke band.
Maar GnR was maar een voorbeeld he.
DennisvdBr wrote:
M.E. wrote:
DennisvdBr wrote:
Zal aan mij liggen, maar ik vind Depeche Mode jaren 80 vergane glorie… Verder wel oké hoor.
Dennis, da’s toch wel een gewaagde uitspraak die je daar doet. Ik zie je ook soms enthousiast worden over pakweg GnR, terwijl dat toch bijna de definitie van vergane glorie is. Het is alweer bijna 10 jaar geleden dat die een album uitbrachten en dat was dan nog een miskleun van jewelste. In feite hebben die maar anderhalf album uitgebracht dat goed is. Daarbij zijn ze nu aan een grootste, meest schaamteloze money grab ooit bezig omdat ze nu ineens weer de oude gitarist en bassist met geld overtuigd hebben om ‘weer vriendjes te worden’. Qua vergane glorie en over-het-paard-getildheid is die band toch echt een groot voorbeeld. De muziek is/was soms best ok, maar anno 2016 vind ik dat echt een verwerpelijke band.
Maar GnR was maar een voorbeeld he.
Maar ik ben het wel met je eens dat Depeche Mode op dit moment niet de meest waarschijnlijke afsluiter zou zijn voor Pinkpop. Dat zou in andere landen inderdaad meer voor de hand liggen dan in Nederland. Ze waren hier al nooit extreem groot (maar blijkbaar wel groot genoeg om in 2009 te boeken als headliner), tegenwoordig zal dat alleen maar minder zijn.
Ik vraag me af wie dat toen bedacht had. Depeche Mode als headliner. Niet de meest waarschijnlijke act.
mijn uitleg staat net iets boven je postInderdaad beetje vreemde uitspraak Dennis in contrast met GnR.
PJ wrote:
Inderdaad beetje vreemde uitspraak Dennis in contrast met GnR.
mijn uitleg staat net iets boven je post
Ohh, dus na down under toch nog naar VS terug...Mogelijk al iets eerder gepost, sorry dan, maar gisteren heeft Green Day hun data voor Amerika bekend gemaakt.
Zoals het er nu uit ziet zijn ze van 1 maart tot 8 april in de States. Komen misschien nog wel wat datums bij maar ruim op tijd terug voor PP????
http://lntv.com/photos/green-day-2017-tour-dates?tm_link=lnhp_photos-green-day-2017-tour-dates