Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Voor de grap??

Haha?

We hebben er inderdaad een hoop leuke reacties op gehad.
En zelfs de nodige mensen die vroegen of het echt de line-up voor 2017 was. :lol:
In ieder geval was het een aanleiding tot veel gezellige gesprekken. Daar was het om te doen.

Edit: heb even de tekst bij de foto aangepast. (Het was niet vorig jaar, maar dit jaar natuurlijk.)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het is wel echt de slechtste fake line-up die ik ooit gezien heb... Elke dag staan er wel drie namen die zouden kunnen headlinen. Iedereen die enigszins wat van Pinkpop af weet weet direct dat het echt ontzettend nep is, want zoveel grote namen kan echt nooit. Niet op Pinkpop in ieder geval.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
486
34
PJ wrote:
Gevoelig puntje voor sommigen denk ik en aangezien ik de namen hier nog niet (allemaal) voorbij heb zien komen drop ik ze even.
Volgens de laatste info gaan volgend jaar ook op tour: Jay Z, Lady Gaga, Bruno Mars, PINK, Kathy Perry en Taylor Swift.
Voor mij hoeven ze allemaal niet maar wie weet heeft PP 1 van bovenstaande ook geboekt al dan niet als headliner???

https://www.vividseats.com/blog/2017-concert-tours-predicting-next-years-top-live-acts


Bruno Mars zou heel gaaf zijn, die man is echt heel goed. Het kan niet jouw kopje thee zijn maar de show zal fantastisch zijn. Bekijk z’n Super Bowl halftime show maar eens. En een goede hiphop show van bv Jay-Z kan ook zeker geen kwaad … zeker als Kanye West ook meekomt maar dat is pas echt dromen.

Ik moet het over het algemeen niet zo hebben van de mogelijke popheadliners. Maar Bruno Mars lijkt mij ook heel erg gaaf. Deze man geeft echt hele goede shows!
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Het is wel echt de slechtste fake line-up die ik ooit gezien heb… Elke dag staan er wel drie namen die zouden kunnen headlinen. Iedereen die enigszins wat van Pinkpop af weet weet direct dat het echt ontzettend nep is, want zoveel grote namen kan echt nooit. Niet op Pinkpop in ieder geval.
Vandaar ook 'voor de grap'. Het was ook niet de bedoeling om het reëel te laten lijken.
Ik denk dat een kaartje € 2.500,- gaat kosten als je dit allemaal laat komen. :)
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
wanneer komen normaal gesproken de eerste namen (gewone/headliners) van pinkpop naar buiten? toch niet pas bij de persconferentie he want dat zal wel weer begin 2017 zijn en dat duurt nog wel ff
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Meestal zijn de 3 headliners in november wel bekend.
Daarbij komt nog een eventuele zelf bevestiging voor de kerst bij en dan zal de stormloop volgen rond januari/februari.
Normaal gesproken is de persconferentie ook in februari
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Meestal zijn de 3 headliners in november wel bekend.
Daarbij komt nog een eventuele zelf bevestiging voor de kerst bij en dan zal de stormloop volgen rond januari/februari.
Normaal gesproken is de persconferentie ook in februari

november valt nog wel te doen haha dankjewel
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.154
2.090
Stephan wrote:
Meestal zijn de 3 headliners in november wel bekend.
Daarbij komt nog een eventuele zelf bevestiging voor de kerst bij en dan zal de stormloop volgen rond januari/februari.
Normaal gesproken is de persconferentie ook in februari


november valt nog wel te doen haha dankjewel

We hebben het hier wel over meestal hé. Macca was vorig jaar pas een week voor de persconferentie.
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
We hebben het hier wel over meestal hé. Macca was vorig jaar pas een week voor de persconferentie.
Klopt! Maar Rammstein en RHCP waren resp. 21 en 28 oktober al bekend.
Er kan dus over een week of drie veel veranderd zijn. Voor mij hoeft dat eigenlijk nog niet eens. Speculeren is leuk!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
pp2017 wrote:
Stephan wrote:
Meestal zijn de 3 headliners in november wel bekend.
Daarbij komt nog een eventuele zelf bevestiging voor de kerst bij en dan zal de stormloop volgen rond januari/februari.
Normaal gesproken is de persconferentie ook in februari


november valt nog wel te doen haha dankjewel


We hebben het hier wel over meestal hé. Macca was vorig jaar pas een week voor de persconferentie.
Macca was een "noodoplossing" voor Pearl Jam die toen opeens naar Bonnaroo trokken remember, het hele forum stond op stelten..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Dat was weer snel uitverkocht zonder ook maar 1 headliner bekend te hebben gemaakt..............

http://www.digitalspy.com/music/news/a810468/glastonbury-2017-tickets-sold-out/

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Een paar tweets van een Live Nation promotor...

?

https://twitter.com/paddocklife/status/774966627913850880

https://twitter.com/paddocklife/status/765253687740600321

 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-1" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="765253687740600321"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
dennis
Voor hoeverre is dit te vertrouwen? Kan die vent ook niet gewoon wat lullen hier?
Paul Skinner is een promotor van Live Nation UK.
Er zijn echter een shitload aan Paul Skinners op twitter....
Maar, dit is geen korreltje zout account als ik er door scroll...

Had deze al een tijdje achter de hand (zie datum c.q. GnR-topic) maar leek me een mooie om deze week mee te beginnen :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Wel als ze voor Pinkpop kiezen ipv die galmbak van een Arena kan ik dat alleen maar toejuichen. Goed nieuws op een mandagmorgen. nu alleen even wachten met aankondigen tot November zodat ik ze nog bij de headliners kan zetten :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Dit is wel degelijk het juiste account, en ook de bron voor de geruchten op gnrrevolution.
Maar daar zou dit inmiddels tegen gesproken worden.
Daarbij, kijk eens naar de datum van deze tweets; Een is bijna een maand geleden en de andere zelfs bijna 2 maanden geleden.
Volgens datzelfde forum zou er gesproken zijn, maar inmiddels zijn er ook gesprekken met de Arena en andere stadions
Sorry @dennisvdbr, maar in mijn opinie is dit, inmiddels, achterhaald nieuws.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Is het niet zo dat men arena's boekt voor het geval de onderhandelingen met festivals stuk lopen???
Met andere woorden als het niets wordt met PP doen ze de Amsterdam Arena..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken