Rock Werchter 2025

Was inderdaad een referentie aan de stagiair die hier al een paar keer gepasseerd is en mogelijks de send-knop vergeten is, maar ik denk dat iedereen door het gebrek aan aankondiging een beetje op een paard zit :(
Meer dan andere jaren zelfs. Geen idee aan wat dat ligt. Te grote verwachtingen in een mager jaar?

Het duurt nog 4 maanden en een paar dagen. In principe hebben ze nog redelijk ruim de tijd om de line up bekend te makenā€¦

Uiteindelijk zal de affiche ergens medio maart gewoon volledig zijn. Later dan voorbije edities ja, maar niet alsof dat dramatisch laat is. En akkoord, er was een acuut gebrek aan grote namen, maar ze hebben deze maand wel 44 namen aangekondigd. Dus er is weldegelijk beweging in Mechelen.

• Leuk
Waarderingen: Nielso en jimmywe
Vast als grapje bedoeld, maar dit is de zoveelste steek richting hem dat het ook wel eens een keer goed is geweest.
@Sjakie de Wit Enorm bedankt voor je steun en de anderen die dit liken ook.
Ben blij dat hier nog veel mensen met gezond verstand in dit forum zijn die wat empathie hebben.
Beetje in de hand gewerkt door de karikaturale manier van schrijven. Zo wordt je al snel een gimmick wat ik jammer vind.
Blaming the victim, that's the proved strategy of rapists and bullies. Are you real?

And to the bullies who are loading shit on me, you miserable people, do you have nothing more to do
than to bully new people on this forum? I also write comments sometimes on the PKP forum and tone there is
far better than the tone here on the RW Forum where a cancel culture is very vivid with some people.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
@Sjakie de Wit Thank you so much for your support and the others who like this too.
I'm glad there are still many common sense people in this forum who have some empathy.

Blaming the victim, that's the proved strategy of rapists and bullies. Are you real?

And to the bullies who are loading shit on me, you miserable people, do you have nothing more to do
than to bully new people on this forum? I also write comments sometimes on the PKP forum and tone there is
far better than the tone here on the RW Forum where a cancel culture is very vivid with some people.
It was meant as a tongue in cheek comment so if anything I said upset or caused you offence I apologise.

• Leuk
Waarderingen: musicislife

Users who are viewing this thread