Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2007 was mijn 2e Lowlands en de beste tot nu toe. Nog even naar die line up gekeken, maar die was buitenaards goed dat jaar. Mijn hoogtepunten waren toen The Good, The Bad & The Queen, Editors en Interpol. Maar ik heb nog zoveel meer goeds gezien dat jaar.
Wel grappig, ik loop hier eerder te pretenderen dat metal en grunge helemaal niks voor mij is en met een grote boog omhoog loop. Maar als ik dat optreden van Bloody Beetroots zo terugkijk op youtube, ligt dat daar niet heel ver vandaan. Ik vond dat echt perfecte optreden voor dat moment, om vervolgens uit te rusten bij Alt-J op de heuvels.
Weet nog heel goed dat we in 2005 op de heuvel bij de Alpha zaten en daar een programmaboekje van 2004 vonden. En dat we niet begrepen waarom we in 2004 niet geweest waren haha.
Behoorlijk krom gelegen wel toen een groepje Engelsen achter ons vroeg of ze ook even in het programmaboekje mochten kijken en er helemaal niets van snapten.
Een of twee metalacts moet wel kunnen natuurlijk maar je wilt ook weer niet een complete meute aan metalheads op je festival hebben. Aardige gasten hoor maar naast hun eigen acts live kijken zitten ze vooral op de camping te blowen en te zeiken op de rest van het programma. Eigen ervaring van vroegere LL edities.
Ik heb het idee dat metalheads tegenwoordig meer openminded zijn dan mensen van een ander genre. Maar goed, morgen moet de dag bijna toch wel zo zijn zou je zeggen. Ben benieuwd, heb niet echt overduidelijk voorspellingen op dit moment staan volgens mij.
Een of twee metalacts moet wel kunnen natuurlijk maar je wilt ook weer niet een complete meute aan metalheads op je festival hebben. Aardige gasten hoor maar naast hun eigen acts live kijken zitten ze vooral op de camping te blowen en te zeiken op de rest van het programma. Eigen ervaring van vroegere LL edities.
Ik zou het op dit moment wel toejuichen als er meer metal minded people op LL rondlopen. Eigenlijk zie ik die de laatste jaren bijna helemaal niet meer op Lowlands, wat opzich ook wel logisch is als je naar de line-ups kijkt. Maar het zou natuurlijk heerlijk zijn als er zoveel mogelijk verschillende soorten mensen op je festival rondlopen.
vroeger was er ieder jaar wel een metal/iets hardere act
meestal in de heineken
2006 mastodon en opeth
2007 motorhead
2008 killswitch engage
2010 finntroll