Pinkpop 2025

Weet iemand of er al iets bekend is over de shuttlebus van de campings naar het festivalterrein tijdens pinkpop? Op de website staat alleen informatie over de shuttlebus voor de donderdag vóór en maandag na pinkpop🤔
Wij hebben camping Limburgerhof geboekt. Er rijdt daar een shuttlebus en we nemen onze fiets ook mee dus ofwel gaan we met de fiets tot op een paar 100 meter van de ingang ofwel met de shuttlebus vanaf de camping. Dat is misschien een oplossing? Want vanaf camping c bijvoorbeeld is het wel een heel eind lopen natuurlijk.

Ja kans wordt steeds groter zo niet zeker dat ze cashless gaan.

Als het dan maar wel echt cashless wordt met pinpas of mobiel. En niet zoals Werchter met coins op bandje.

Met cashless wordt je alleen nog meer geconfronteerd met de echte prijs 😉 met munten heb je daar bij afrekenen minder last van.

Dat is dan 4 munten of dat is dan €14,80
4 munten klinkt dan een stuk fijner 😉

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ja kans wordt steeds groter zo niet zeker dat ze cashless gaan.

Als het dan maar wel echt cashless wordt met pinpas of mobiel. En niet zoals Werchter met coins op bandje.

Met cashless wordt je alleen nog meer geconfronteerd met de echte prijs 😉 met munten heb je daar bij afrekenen minder last van.
gezien de samenwerking met Rabobank over cashless, verwacht ik hetzelfde systeem als opgeschreven op de site van DTRH, via bankpas, mobiel of een cashlesscard

Dat is dan 4 munten of dat is dan €14,80
4 munten klinkt dan een stuk fijner 😉
gezien de Pinkpop hoedjes 18,50 zijn, verwacht ik een "muntprijs" van 3,70, gelijk aan 2024?

edit: al kunnen de prijzen nu wel afgestemd worden op product. Van de gekke natuurlijk dat je 1 munt moest betalen voor 1 frikandel met mayo.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Ik ben juist meer fan van het cashless systeem van Rock Werchter dan van gewoon direct betalen op het festival.
Via het RW systeem kan ik al in de maanden voor het festival in een paar schijven de coins opladen op mijn bandje en de paar honderd Euro aan kosten spreiden.
Als het direct bestellen + betalen is, dan komt die paar honderd Euro allemaal ineens in dat ene weekend.
Ook heb ik al eens een festival gehad waar mijn bank ineens betalen via mijn smartphone uitschakelde omdat ik te veel dezelfde betalingen deed, tja elk uur een drankje halen is inderdaad keer op keer hetzelfde bedrag aan dezelfde organisatie.

• Leuk
Waarderingen: saurus en hersenscheetje
Ik ben juist meer fan van het cashless systeem van Rock Werchter dan van gewoon direct betalen op het festival.
Via het RW systeem kan ik al in de maanden voor het festival in een paar schijven de coins opladen op mijn bandje en de paar honderd Euro aan kosten spreiden.
Als het direct bestellen + betalen is, dan komt die paar honderd Euro allemaal ineens in dat ene weekend.
Ook heb ik al eens een festival gehad waar mijn bank ineens betalen via mijn smartphone uitschakelde omdat ik te veel dezelfde betalingen deed, tja elk uur een drankje halen is inderdaad keer op keer hetzelfde bedrag aan dezelfde organisatie.
Daar zit wat in, maar dan wel gewoon geld erop zetten en geen coins zodat je rare coins over hebt.

Omdat je met 0,4 coin als voorbeeld niks kan. Saus bv was meestal 0,3 of 4 coin. Trucje was dan wel zonder doen en vragen of je die toch mag.

Dan is echt geld erop kunnen zetten beter. En als je coins/geld over hebt na afloop een coin betalen om je eigen geld terug te krijgen zoals op Werchter ook graag niet.

We gaan ‘t allemaal zien!
Ook erg benieuwd wanneer we vervanger Adam Lambert kunnen verwachten. En blokje stay tuned kan worden ingevuld

Als het Lionel Richie wordt, pas na zijn Ziggo show op 19 juni?
ik blijf dat wel de meest opvallende vinden, dat past ook zo perfect in zijn tourschema met:
Antwerpen 18e -> Amsterdam 19e -> Pinkpop 21e -> Keulen 22e -> Oberhausen 24e,
kan die perfect vanuit z'n hoteletje een uurtje Pinkpop komen doen en zie hem ook best vragen om dat nog even stil te houden gezien de verkoop van die 4 shows.

maar goed, er zijn wel enkele opties meer, al ligt deze qua tourschema ook wel erg voor de hand :unsure:
vraag me wel af of hij er voor over heeft om 16:55 voor 1 uur Pinkpop op het Noord-podium?

( edit, Pinkpop kan dan wel in de lucht komen met "Hello, is it me you're looking for" 🙈 )

• Confetti
Waarderingen: Maria
Vraagje:

We gaan dit jaar wegens een aantal omstandigheden niet op de camping, wel rijden we elke dag op en af.

Nu hebben we tickets van P1 (mondo verde) weet iemand of je met een weekend ticket elke dag op en af kan rijden?
Volgens de chatbot op de site is dit mogelijk, maar vraag het liever nog een keer na. Misschien mensen met ervaringen ermee?

Laatst bewerkt:
ik blijf dat wel de meest opvallende vinden, dat past ook zo perfect in zijn tourschema met:
Antwerpen 18e -> Amsterdam 19e -> Pinkpop 21e -> Keulen 22e -> Oberhausen 24e,
kan die perfect vanuit z'n hoteletje een uurtje Pinkpop komen doen en zie hem ook best vragen om dat nog even stil te houden gezien de verkoop van die 4 shows.

maar goed, er zijn wel enkele opties meer, al ligt deze qua tourschema ook wel erg voor de hand :unsure:
vraag me wel af of hij er voor over heeft om 16:55 voor 1 uur Pinkpop op het Noord-podium?

( edit, Pinkpop kan dan wel in de lucht komen met "Hello, is it me you're looking for" 🙈 )
Zou hem graag nog eens zien op PP, maar is hij niet een stuk duurder gezien zijn status t.o.v. Lambert ?

Paysystems is een dienstverlener op het gebied van betalingen op events... Link hier

hebben de volgende producten:
Bekijk bijlage 14046
edit: dus opties zijn nog open.... alhoewel ik ook denk dat ze over gaan op cashless
Benieuwd wat het gaat worden of links onder of deze editie het oude vertrouwde systeem. Denk zelf ook dat het cashless gaat worden.Kostenplaatje zal ook wel een rol spelen.

Users who are viewing this thread