Down the Rabbit Hole 2025

Hele fijne laatste namen! Blokkenschema lijkt voor mij op het eerste oog ook geen hele vervelende clashes op te leveren.

Mooie nieuwe namen voor DTRH. Ook wel opvallend dat Royal Otis op zowel DTRH als Lowlands staat. Zou me, als ik naar het blokkenschema kijk in ieder geval prima vermaken dit jaar op DTRH.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ook blij met de namen!

Kritische kanttekening: hier zitten best wat nachtnamen bij denk ik. Volgens mij zijn er dan echt significant minder namen dan vorig jaar, maar misschien tel ik niet goed.

Oh nee, deze clashes zijn niet best... Massive Attack en Maribou State overlap. Overlap tussen Floating Points en Sam Fender en Fat Dog en FKA Twigs overlappen volledig.

• Wow
Waarderingen: StevieU2
Kritische kanttekening: hier zitten best wat nachtnamen bij denk ik. Volgens mij zijn er dan echt significant minder namen dan vorig jaar, maar misschien tel ik niet goed.
Als ik zo naar de timetable kijk verschilt dat niet ten opzichte van vorige jaren toch?

• Leuk
Waarderingen: KeukenS
Echt heel blij met deze namen eigenlijk, baal alleen van Fat dog en FKA Twigs, Floating points en Sam Fender. Dit wordt een prachtig weekend.

Oysters in my pocket op de hotot in het zonnetje🥰

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: jaigalaar en Novis95
Mooie openingsact voor de Hotot hoor:

Zorg dat je op tijd in de Groene Heuvels landt, want mainstage Hotot opent vrijdag met Clean Pete’s Rabbit Revue, een spectaculaire parade tjokvol goed gedoseerde mayhem en sensatie. Met theater, dansers, klassieke muziek, pop en carnaval. Met special guests, waaronder het Dudok Quartet, Roos ‘Roosbeef’ Rebergen, Thijs ‘Ambiance’ Boontjes en een vijftigkoppig jongerenkoor. Exclusief voor Down The Rabbit Hole bedacht en gepresenteerd door Clean Pete – de tweestemmige tweelingzussen Loes en Renée Wijnhoven – dus een geheide must-see op jouw favoriete place to be.

Ook blij met de namen!

Hotot: op vrijdag 1 naam meer dan vorig jaar.
Teddy: op vrijdag 1 naam meer dan vorig jaar (3 nachtnamen ipv 2)
Fuzzy: op zaterdag 1 naam minder dan vorig jaar (ook een opvallend gat op de plek waar de afgelopen jaren tijdens de headliner altijd een gitaarband een relatief kort optreden deed), op zondag 1 naam minder dan vorig jaar.

Dus evenveel namen als vorig jaar op de drie grote podia, één nachtnaam meer, één dagnaam minder, zou ik niet significant noemen.

• Leuk
Waarderingen: KeukenS
Mooie openingsact voor de Hotot hoor:

Zorg dat je op tijd in de Groene Heuvels landt, want mainstage Hotot opent vrijdag met Clean Pete’s Rabbit Revue, een spectaculaire parade tjokvol goed gedoseerde mayhem en sensatie. Met theater, dansers, klassieke muziek, pop en carnaval. Met special guests, waaronder het Dudok Quartet, Roos ‘Roosbeef’ Rebergen, Thijs ‘Ambiance’ Boontjes en een vijftigkoppig jongerenkoor. Exclusief voor Down The Rabbit Hole bedacht en gepresenteerd door Clean Pete – de tweestemmige tweelingzussen Loes en Renée Wijnhoven – dus een geheide must-see op jouw favoriete place to be.
Sorteren ze hiermee voor op de afwezigheid van S10?

Normaliter zou zij toch de hotot openen lijkt mij.

Users who are viewing this thread