<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
rickjagger wrote:</div><br>
Vorig jaar hadden ze Qotsa naast The Killers dus moet Editors naast AM dit jaar ook wel lukken. Het ziet er naar uit dat het een mooi affiche word dit jaar!
Met als verdere headliners Green Day en fucking Kings of Leon. Die zijn stukken goedkoper als je ze naast The Stones en Metallica legt. Die vergelijking gaat dus niet op.
Mooie naam Editors! Ik heb ze al wel 5 keer gezien, ze blijven een bijzondere band voor mij. Maar ik verwacht ze wel als headliner.
Zeker niet, Pinkpop zegt altijd dat ze headlinen, nu heel duidelijk niet.
Arctic Monkeys + Editors is een gouden combinatie, de Stones de ultieme klapper en Metallica, A7X en Mastodon zorgen voor veel metal-fans. Met Arcade Fire en Stromae wordt de balans teruggebracht op de maandag. Objectief gezien zou dit de beste line-up zijn van wat heel Europa te bieden heeft (en ook sterker dan Coachella). Dus beter dan Rock am Ring en Rock Werchter. Dat is al heeeel lang niet meer voorgekomen. Enige jaar dat Pinkpop in de buurt van Rock Werchter kwam was 2011, toen PP Foo Fighters had en RW niet.
Even afwachten of het echt zo gaat uitpakken, maar ik acht de kans groter dat dit allemaal wel gebeurd dan dat dit niet gebeurd (ook met de Stones)