Pinkpop 2014

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Sowieso photoshop, lijkt me sterk dat de webmaster of iets dergelijks een datum te vroeg bij de ticketverkoop neerzet, en dan ook nog heel toevallig de datum van pinkpop ook. Ik geloof best dat ze komen maar de mensen slaan wel een beetje door eerst die pagina in het AD en wie weet heeft iemand op de redactie van rtlnieuws niet even lopen knutselen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Is ook wel een beetje toevallig dat er alleen een datum van Pinkpop staat. Twee minuten met de broncode kloten op de site en je krijgt dit ;)

Ben benieuwd of dit ook op rtl komt


FAKE
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
Is ook wel een beetje toevallig dat er alleen een datum van Pinkpop staat. Twee minuten met de broncode kloten op de site en je krijgt dit
icon_wink.gif


Ben benieuwd of dit ook op rtl komt

<br>
FAKE
Hahahaha :D ik hoop niet dat dit een eigen leven gaat lijden...
 

rickjagger

Playlistbediener
15 jan 2014
32
0
klopt zowiezo al niet omdat er $99 lucky dip tickets bij staat en die gelden alleen voor concerten en aangezien je voor pinkpop een pinkpopticket moet kopen ...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
The National vandaag aangekondigd op Lowlands en ook erg krap in het tourschema voor PP14, doorstrepen maar voor Pinkpop dan?
05 June 2014 Zitadelle Berlin, Germany
07 June 2014 Optimus Primavera Sound Porto, Portugal
09 June 2014 Amiteatr w Parku Sowińskiego Warsaw, Poland,
10 June 2014 Parkbuhne Leipzig, Germany
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nederland ligt wel op de route van Portugal naar Polen, maar ik denk niet dat ze 7-8-9-10 allemaal gaan spelen. Bovendien staan ze nu ook al op Lowlands inderdaad, dus die lijken niet meer te komen. Qua headliners weten we nog steeds niet meer dan 2 weken geleden. Ik verwacht nog steeds Stones + Arctic Monkeys / Placebo.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.473
716
Waren jullie nu echt The National aan het verwachten? Tuurlijk, ze hadden Europese data rond Pinkpop. Maar dat hadden ze ook rond BKS, DTRH en LL, drie festivals waar ze muzikaal beter passen EN een hogere spot krijgen.

Placebo mag je toch ook gaan afstrepen hoor, nog steeds geen Europese data zo vroeg in de zomer, en ze zijn in de buurt voor Lowlands.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
Ja, idd Placebo had ik na de aankondiging op LL ook al twijfels over, inclusief nog geen data in juni.
Ik ben toch benieuwd naar de nieuwe namen op RaR/RiP, daar kunnen we wat mee, helemaal als de dagindeling uitgebracht wordt. Dan kan het strepen beginnen. Linkin Park dus al op die wijze afgestreept. The Offsrping denk ik ook. Een paar namen ook al op andere festivals. Beetje lastig uit te pluizen zo.
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Geen Placebo, Geen The National, Gelukkig geen Linkin Park, dan hoop ik Kasabian en Biffy Clyro wel! met als Headliners Arctic Monkeys en the Stones natuurlijk!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hoho, Placebo zou ik nog niet afstrepen. Er zijn wel meerdere bands die nog weinig speeldata hebben staan. De Stones hebben ook nog niets in Juni staan en zijn ook dikke kanshebbers, of niet? Kans dat Placebo op LL staat is groter, want dat past inderdaad beter in hun tourschema, maar afschrijven kun je ze nog niet. Linkin Park en The National wel, dat past gewoon niet (meer).
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik had juist begrepen rond bedrag inclusief Stones. Bij een alternatief kwam dat iets positiever uit zonder Stones. Zoals vorig jaar wordt het niet, de maandag is al super op zichzelf, nu al.

Ik heb het fragment weer ff opgezocht en dit zeggen ze:
CS: Stel jan ze komen niet?
J: Dan hebben we een hele mooie andere headliner, dat is onverstelbaar goed.
J: En als de stones wel komen hebben we twee fantastische headliners, zo is dat ook nog eens een keer.
CS: Ik ga er dan vanuit dat al de stones nee zeggen, je dan een behoorlijk potje over hebt voor andere artiesten.
J: Nou ik zou bijna kunnen zeggen, dan zijn we weer budget neutraal.
J: Dat kan ook goed zijn voor de ticketprijzen

Ik maak daar toch wel duidelijk uit op dat als de Stones wel komen ze dus twee fantastische headliners hebben op 1 dag en zonder de Stones zijn ze bijna budget neutraal. En bijna budget neutraal lijkt mij dat ze dan nog wat budget over hebben anders zouden ze zonder de Stones al over hun budget heen zijn en dat lijkt me sterk. Dus kunnen we naast de Stones een line-up als vorig jaar verwachten, misschien iets minder. En de Stones zullen grotendeels betaald moeten worden uit verhoging van ticketprijzen als ze komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
Ja idd. Dat is dus een prijsverhoging met Stones om aan het budget te komen. Dat hadden we zelf ook al verwacht toch. Daarom is er nog geen ticketprijs bekend gemaakt waarschijnlijk, eerst dat rond hebben. Ben dan wel benieuwd welke band er dan sub staat.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.473
716
Ja idd. Dat is dus een prijsverhoging met Stones om aan het budget te komen. Dat hadden we zelf ook al verwacht toch. Daarom is er nog geen ticketprijs bekend gemaakt waarschijnlijk, eerst dat rond hebben. Ben dan wel benieuwd welke band er dan sub staat.

Editors lijkt me dan? Kan je zowel als headliner of als sub plaatsen, en kosten op zich ook niet zo veel voor een head. Zou me zelfs niet verbazen moesten die hun gage vrijwillig nog verlagen met de belofte dat ze mogen subben voor Rolling Stones.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Ja idd. Dat is dus een prijsverhoging met Stones om aan het budget te komen. Dat hadden we zelf ook al verwacht toch. Daarom is er nog geen ticketprijs bekend gemaakt waarschijnlijk, eerst dat rond hebben. Ben dan wel benieuwd welke band er dan sub staat.

Editors lijkt me dan? Kan je zowel als headliner of als sub plaatsen, en kosten op zich ook niet zo veel voor een head. Zou me zelfs niet verbazen moesten die hun gage vrijwillig nog verlagen met de belofte dat ze mogen subben voor Rolling Stones.

Editors of Placebo zijn de twee meest logische namen die als headliner, maar ook als subheadliner kunnen fungeren idd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
Ik had al eens elders vernomen dat Editors al vast liggen, máár of dat correct is weet ik niet 100% zeker. Placebo twijfel ik nog over. Afwachten dan nog maar...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.575
6.772
Aankondiging Rolling Stones kan niet lang meer duren. Gisteren kwam het gerucht van Dublin in juli erbij. Tokyo shows zijn al uitverkocht, Sjanghai zal niet lang meer duren. Tour start volgende week. Nu ook een bericht dat 10 juni Tel Aviv bijna officieel is, de aankondiging van de Euro-tour zal niet meer lang op zich laten wachten!!!
http://www.jpost.com/National-News/Rolling-Stones-to-rock-Ramat-Gan-Stadium-June-10-340936
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken