Pinkpop 2025

Wat betekenen die meters onder onder de icoontjes , loopafstand ? Tuinterras 3990M en Apfelkornclubhuis 3936m
dat is vanaf locatie waar je bent hoe ver je er vanaf bent, dat werkt dus wel als je straks 'op' pinkpop bent, dat je weet hoe ver je van iets af bent. Dat was voorheen ook al in de app

Zit ff naar het kaartje te kijken, maar de wc's bij Noord lijken meer naar links (op het kaartje) te zijn geplaatst. Hierdoor lijkt het of je 2 doorgangen zijn vanaf het veld naar de tent...:unsure:

Laatst bewerkt:
Ik zou eerder zeggen achter andere tijdslots aan. Ipv middernacht tot 2 uur bv.
Inderdaad, die vergunning lijkt me de meest beperkende factor voor Pinkpop.
Als je wat langer door mag gaan kan je fatsoenlijke coheadline constructies opzetten en wordt tickets verkopen een stuk gemakkelijker.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Lijkt me inderdaad dat ze nog aan ‘t sleutelen zijn aan de plattegrond. Hoop ook echt dat de 2e doorgang bij Noord podium die beloofd is gewoon komt. Weer een rondje lopen zou super zijn.

En stage 4 achter tent lijkt me goed voor de doorstroming inderdaad Maar wordt ‘t dan niet erg druk aan die kant. Daar ook veel eettentjes.

Waarom hechten veel van ons zoveel aan dat ‘rondje kunnen lopen’?

Geeft het meer gevoel van vrijheid? Ik twijfel zelf of het voor mij nou zo’n ding is.

De organisatie kan uiteindelijk ook voor de Lowlands oplossing kiezen en een brug maken naar de noord stage zodat iedereen eronder door kan lopen.

Als ze dan slim zijn dan creëeren ze daar ook meteen flinke schaduw plekken door zeil vanaf die brug te spannen.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Zit ff naar het kaartje te kijken, maar de wc's bij Noord lijken meer naar links (op het kaartje) te zijn geplaatst. Hierdoor lijkt het of je 2 doorgangen zijn vanaf het veld naar de tent...:unsure:
dat was afgelopen editie ook al, dat was het verlengde van de kalm aan baan. Volgens mij wel de ingang van de toiletten ook aan de afgesloten zijde, dus niet meer richting Noordpodium/tent. In die hoek was ook de stand voor een zonnebrand-creme merk waar je je kon laten insmeren ook.

Ik zou eerder zeggen achter andere tijdslots aan. Ipv middernacht tot 2 uur bv.
Denk dat dit moeilijk ligt bij de bewoners van de Mijnbuurt en aangrenzende wijken, hoor toch de nodige opmerkingen / bezwaren hierover hoewel de meesten PP een warm hart toedragen.

Waarom hechten veel van ons zoveel aan dat ‘rondje kunnen lopen’?
Het zit ook een beetje in de trechter vorming die ontstaat links van Noord stage.

Als ik voor mezelf spreek is er wel verschil, vaak kon je ook makkelijk met grote stroom mee lopen, ipv 2 stromingen tegen elkaar in over 1 stuk.
Of ook...
zo om lopen (door de drukte):
1747923244768.png
of zo lopen:
1747923291450.png

je creeert zo eigenlijk dat veel mensen aan de ingang zijde blijven hangen, waardoor het aan die kant alleen maar drukker werd en nog slechter doorkomen.
(maar tegen niemand zeggen dat het voorlangs het Sky-deck rustiger kan zijn)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread