Pinkpop 2025

Kaartverkoop valt volgens mij echt wel tegen.
Zonet op Studio Brussel (DE festivalzender (volgens henzelf)) volop reclame over Pinkpop.
op zich niet gek dat de mediapartner van Pinkpop reclame over Pinkpop heeft zo'n 4 weken voor het festival, specifiek hier zou ik geen conclusies verbinden

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden om net als vorig jaar op de vrijdag en zaterdag het rustiger te hebben. Ik vond dat super, zondag was veel te druk. Maar goed, voor het voortbestaan van het festival zal er meer nodig zijn dan 45.000 per dag, lijkt me

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Kaartverkoop valt volgens mij echt wel tegen.
Zonet op Studio Brussel (DE festivalzender (volgens henzelf)) volop reclame over Pinkpop.
Er is ieder jaar reclame voor Pinkpop op Studio Brussel en op zich niet echt meer dan andere jaren. Maar daarmee wil ik tegenvallende ticketverkoop niet tegenspreken, integendeel.

Ik vind het wel bizar dat zelfs het gratis festival appelpop nu 5 podiums krijgt

Pinkpop moet echt achter dat 5de podium aan
Mwah, denk je dat er daardoor kwalitatief betere acts geboekt gaan worden? Daarnaast zijn er in principe 6 podiums he, als je de stille jan en de ketel 1 club meerekent ;). Denk dat het zo de goede verhouding is, nieuwe acts op stage 4, de allergrootste acts op north en south, en alles wat daar tussen in valt komen in de tent.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ander dingetje wat mij opvalt, maar het zal vooralsnog wel een fout zijn.

In de app heb je een zoekfunctie rechtsbovenin, klik je op een van de opties bijv lactose vrij, krijg je een plattegrond te zien. Het lijkt of daar wel enige wijzigingen in gebracht zijn.
- Volgensmij staan er al nieuwe foodtrucks in, of ik heb ze compleet gemist vorig jaar.
- Stage 4 is verplaats naar achter de tent?
- De doorgang rechts van noord-podium is nog niet zichtbaar.

Denk dat vooral stage 4 nog een fout is, want achter de stage staan nog steeds foodtrucks dus dat lijkt niet te kloppen

Ander dingetje wat mij opvalt, maar het zal vooralsnog wel een fout zijn.

In de app heb je een zoekfunctie rechtsbovenin, klik je op een van de opties bijv lactose vrij, krijg je een plattegrond te zien. Het lijkt of daar wel enige wijzigingen in gebracht zijn.
- Volgensmij staan er al nieuwe foodtrucks in, of ik heb ze compleet gemist vorig jaar.
- Stage 4 is verplaats naar achter de tent?
- De doorgang rechts van noord-podium is nog niet zichtbaar.

Denk dat vooral stage 4 nog een fout is, want achter de stage staan nog steeds foodtrucks dus dat lijkt niet te kloppen
verrek
je ziet idd campings en festivalsite
(maar geen doorgang, wellicht nog de situatie van afgelopen jaar)

1747908143729.png

he volgens dit staat stage 4 inderdaad voor de tent !!!

is dit wellicht wel de plattegrond van dit jaar? maar dan met Stage 4 voor de tent en geen 2 zijdige doorgang langs Noord stage?

edit: ik hoop dat ze nog aan het sleutelen zijn er aan en dat we dit nog niet mogen zien

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Volgens mij staat stage 4 achter de tent als ik in de app kijk.
South stage - North stage - Tent - Stage 4 in een rechte lijn.En de stille Jan rechts van North stage.

• Leuk
rare is, kijkend naar het tijdschema, staan tent en stage 4 opvallend uitgelijnd, in dit daglicht

Bekijk bijlage 14238
Nieuw experiment ?? En dan als dit de nieuwe indeling wordt wat gebeurt er met de ruimte van stage 4 , meer festivalmarkt of iets anders ?
het Apfelkorn clubhuis staat er wel.
Wat betekenen die meters onder onder de icoontjes , loopafstand ? Tuinterras 3990M en Apfelkornclubhuis 3936m

• Leuk

Users who are viewing this thread