Lowlands 2025

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.355
3.375

IMG_2443-1536x1024.jpg

Lowlands 2025

Datum: 15 - 17 augustus 2025
Venue: Evenemententerrein Walibi Holland
Plaats: Biddinghuizen
Land: Nederland
Organisator: Mojo
Directeur: Eric van Eerdenburg
Capaciteit: 65000
Eerste editie: 1967

Alle info:
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
QOTSA is zeker welkom! Erg gemist. Als LL hierin kan optrekken met PKP en die festivals in Scandinavië die zijn afgezegd is de kans best aannemelijk dat ze gaan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Hoop op een upgrade van het terrein. Wat meer kunst, aankleding en zitplekjes kan geen echt kwaad. Viel me dit jaar goed op dat het terrein eigenlijk heel erg op een kermis lijkt haha.

Verder als toffe NLse headliner: Ki/Ki b2b Armin van Buuren. Make it happen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rikkie615, Earl en J_M

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Zag dit weekend iemand met een sexyland shirt lopen van 2018 of 2019 en wie daar allemaal optraden. Een hele lijst met bekendere en minder bekendere namen.

Tof concept was dat, dat je willekeurig binnen kon lopen en geen idee had wat je kon verwachten. Zoiets is op de wat rustiger momenten overdag wel echt een toevoeging.
 
  • Leuk
Waarderingen: A_nnet en Brian

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
Naast bepaalde bands en acts heb ik eigenlijk maar enkele wensen voor 2025:

- een volwaardige indietent voor tijdens de nacht;
- ijsblokjes in het assortiment van de supermarkt;
- extra laadpalen bij de badhuizen (kom op hee, doe niet zo karig 1 paaltje);
- of nog beter: een USB-lader in je locker (mag tegen meerprijs);
- dood aan het KIA kamp op camping 1;
- een Ierse pub op het festivalterrein met live Ierse folkmuziek en een heerlijke Stout om te drinken (van Beamish, valt onder Heineken).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.867
6.104
Ik vrees voor Joost als headliner (not my pick) en gezien het interview van EvE denk ik da QOTSA ook een redelijke kanshebber is. Dan zal er nog iets dansbaars bij komen als headliner, hoewel ik daar niet echt iets kan voordragen wat niet als herhaling aanvoelt. Wat ik misschien wel weer tof zou vinden is een live show van Deadmau5, maar niet meer als headliner, maar dat is een random name drop.

Verder moeten ze gewoon lekker de breedte aanhouden zoals ze dit jaar prima hebben gedaan. Op de Alpha mag er van mij ook weer iets ala Flogging Molly komen. En graag niet teveel grote Nederlandse acts.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

soepstengel

Playlistbediener
23 jul 2024
20
39
Naast bepaalde bands en acts heb ik eigenlijk maar enkele wensen voor 2025:

- een volwaardige indietent voor tijdens de nacht;
- ijsblokjes in het assortiment van de supermarkt;
- extra laadpalen bij de badhuizen (kom op hee, doe niet zo karig 1 paaltje);
- of nog beter: een USB-lader in je locker (mag tegen meerprijs);
- dood aan het KIA kamp op camping 1;
- een Ierse pub op het festivalterrein met live Ierse folkmuziek en een heerlijke Stout om te drinken (van Beamish, valt onder Heineken).
Een Ierse pub, heerlijk!
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
556
Laag inzetten (wel een vol veld):
QOTSA, Marlon Hoffstadt of Reinier Zonneveld, de Jeugd.
Ik ga openbaar heel hard huilen als dit in de buurt komt van de line-up. Ik vind mezelf echt vrij vergeeflijk als het aankomt op Lowlands-headliners, maar dit is wel een extreem zwaktebod dat, zelfs met de trend van afgelopen jaren, het gênantste affiche ooit zou zijn.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
Ik ga openbaar heel hard huilen als dit in de buurt komt van de line-up. Ik vind mezelf echt vrij vergeeflijk als het aankomt op Lowlands-headliners, maar dit is wel een extreem zwaktebod dat, zelfs met de trend van afgelopen jaren, het gênantste affiche ooit zou zijn.
Wel beter dan dit jaar:

QOTSA > Justice
Marlon < Fred Again
De Jeugd > Goldband
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.153
3.062
Hoop op een upgrade van het terrein. Wat meer kunst, aankleding en zitplekjes kan geen echt kwaad. Viel me dit jaar goed op dat het terrein eigenlijk heel erg op een kermis lijkt haha.

Verder als toffe NLse headliner: Ki/Ki b2b Armin van Buuren. Make it happen.

Laag inzetten (wel een vol veld):
QOTSA, Marlon Hoffstadt of Reinier Zonneveld, de Jeugd.

Dit en De Jeugd als headliner
Ik was ook net bekomen van die eerste, komt die tweede even voorbij. Laag inzetten doe je maar op Paaspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken