Lowlands 2016

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik kom op zo'n beetje dit uit, tussen haakjes is een optie:

vr: Tom Odell - Jake Bugg - STUFF. - (Causes/Pumarosa) - (Flatbush Zombies/John Coffey) - (Paul Kalkbrenner) - Edward Sharpe & The Magnetic Zeros (Hollywood Undead/Behemian Bedyars) - (Warpaint) - CHVRCHES (España Circo Este) - Muse (Bombay) - (Zer00's Heroes) - Fatima al Qadiri - (Checkpoint Charlie) - (Mikael Seifu) - Rødhåd - (DJ Nigga Fox)- Collabs - (Evian Christ) - (DJ overdose)

za: Ry X - Matt Corby - Dub Inc - Otherkin (Kamasi Washington) - (Logic) - (Tsar B) - (Jack Garratt) - (Sigur Rós) - Tiga - (Islam Chipsy & EEK) - (Disclosure/Caravan Palace) - (M83) - (Arnold & Brutus/Weval) - (Checkpoint Charlie) - Steffi - (Hunee) - Recondite/The Black Madonna - (Tale of us) - (The Black Madonna & Hunee)

zo: Philip Glass Ensemble - Oh Wonder - Hans Teeuwen - (Woodie Smalls) - (AURORA) - (Børns) - Damian Marley - Indian Askin - (The Rumjacks) - (Giraffage) - Bazart - (Mick Jenkins) - The Last Shadow Puppets - (Klangstof) - Foals - (Dr. Krapula) - RONI SIZE & KRUST (LCD Soundsystem) - (Tiggs da Author) - (Ivy Lab/Woody) - (Benny Rodriques & Sluwe Vos/Checkpoint Charlie) - Noisia - (Palms Trax) - Andy C

Verder ook nog wel wat films, dans en lezingen als optie, maar ik denk dat ik het hier al druk genoeg mee ga hebben :)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Hallo allemaal,

Vraagje aan de ervaringsdeskundigen: welke camping kunnen we het best nemen? We komen donderdag rond een uur of 7 aan. We willen uiteraard zo dicht mogelijk bij de festivalpoort zijn, verder weinig wensen. Welke camping is donderdagavond rond 7u nog relatief rustig en is dichtbij de poort?

Thnx!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Travis Scott gecanceld... Word gezocht naar een waardige vervanger... Ben benieuwd.....
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Oeff het weer zag er perfect uit, kijk ik nu net op weeronline.. Is het alleen maar regen. Hoop dat het nog bijtrekt
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik volg altijd weer.nl, die zijn altijd wat gematigder (en hebben het vaker bij het juiste eind), Die geven nog buitjes op donderdag/vrijdag door en zaterdag/zondag droog.

https://twitter.com/Weerprimeur is ook een aanrader, heeft vaak al heel vroeg juiste informatie! Hij voorspelt voor dinsdag/woensdag mogelijk temperaturen van 30+ met aansluitend onweer. Daarna wat koeler, maar wel rustig.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Mijn moeder zegt altijd... Je weet pas wat voor weer het is als je naar buiten kijkt.

Het zou de hele ochtend hondenweer zijn in den haag. Ik heb alleen nog maar zon gezien.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
dit ga ik zien op lowlands 2016. Alles tussenhaakjes is eventueel.
vrijdag
gnash,, (tourist lemc) highly suspect, Miike snow, (causes) izzi bizu, The kills, hollywood undead, oscar and the wolf, (biffy clyro) muse

zaterdag
matt corby, dub inc, cassius, rag n bone man, (de staat) jack garret, the accademic (tiga) (noel Gallagher) disclosure

zondag
Jamie woon, (oh wonder) hans teeuwen, (damian marley) eodm, (local natives) bazart (james blake) last shadow puppets, foals, (lcd sound system)

De nachten huppel ik altijd een beetje rond en blijf ik altijd hangen waar het gezellig is.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Oeff het weer zag er perfect uit, kijk ik nu net op weeronline.. Is het alleen maar regen. Hoop dat het nog bijtrekt

Ik ben al een tijdje aan het kijken wat het weer gaat doen, maar per site verschilt het wat de voorspelling is, weerplaza geeft momenteel nog het meest positieve beeld. Buienradar is al wat minder, op weeronline ziet het er echt slecht uit, weer.nl geeft geen voorspelling qua regen, en knmi kijkt niet zo ver vooruit.

Ik kijk maandag/dinsdag wel wat het gaat doen, maar ik houd gewoon rekening met regen en mooi weer.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
http://clashfinder.com/s/ll2016/?user=Luvion&

Heb deze clashfinder met een maat ingevuld dus dit zal ´m ongeveer worden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Was toch een soort van dubstep DJ die nu een nieuwe weg uitging met een band etc?

Nah, hij is niet echt dubstep geweest dacht ik.
Zijn vorig materiaal was wel meer elektrisch gedreven. Daarom is het nu misschien wel fijn dat ie lekker vroeg op de dag staat. Prima wakker worden lijkt me.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Wessel wrote:
http://clashfinder.com/s/ll2016/?user=Luvion&http://clashfinder.com/s/ll2016/?user=Luvion&

Heb deze clashfinder met een maat ingevuld dus dit zal ´m ongeveer worden.


In je gaatjes zou ik je Nao, Whitney en Warhola (voor zover dat een gat is) aan bevelen haha .. Waarom staat Jamie Woon btw zo vroeg geprogrammeerd? Was toch een soort van dubstep DJ die nu een nieuwe weg uitging met een band etc?

Hmm, zag Nao op Motel Mozaique en dat vond ik werkelijk geen zak aan... Veel te plat en poppy, maar misschien dat het op een groot podium anders wordt. Ik ga er in ieder geval niet heen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hmm, zag Nao op Motel Mozaique en dat vond ik werkelijk geen zak aan… Veel te plat en poppy, maar misschien dat het op een groot podium anders wordt. Ik ga er in ieder geval niet heen.

Nondeju jongens, gullie maakt het weer moeilijk voor me.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Speelt Muse echt maar een uur en een kwart?

Dan heb je de zelf verklaarde "grootste naam ooit op je festival", dan laat je die maar een halve show spelen. :-D
En het is niet dat er nog iemand achter hen op moet...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken