Lowlands 2016

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik ben ook weer net op tijd terug van vakantie om van LL te kunnen genieten. Wordt er nog ergens een onderonsje gehouden tussen de forumleden?

Er werd al wel over gepraat, maar er was nog niets besloten.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Vrijdag aan het begin van de dag vind is er niet heel veel interessants (vind ik :) ) en kan je elkaar nog het hele weekend elkaar tegen het lijf lopen. Onder Jake Bugg ofzo.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Volgens mij was de planning zaterdag onder broederliefde :) Maar durf ik niet met zekerheid te zeggen. :)
Vrijdag begin van de dag is wat mij betreft ook prima :)
al stond NAO nog wel op mijn lijstje, maar is geen must ofzo...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zaterdag tussen 14:00/14:45 lijkt me sowieso een goeie. Zou eerder kunnen maar weet niet of mensen Whitney willen zien.

Vrijdagmiddag is voor mij ook prima Tourist en Stuff zou ik wel willen zien maar die kan ik eventueel wel skippen. Voorstel kan ook zijn van 14:00-15:00 op de vrijdag ofzo. Dan kun je inderdaad de rest van het weekend iedereen nog mooi tegenkomen.

Laat even weten als een van deze 2 je NIET goed uitkomt.

1. Vrijdag 14:00-15:00
2. Zaterdag 14:00-14:45 (eventueel iets eerder)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Vrijdag 14:00 - 15:00 heeft mijn voorkeur.
Zaterdag kijk ik eerst de likt af. Vind ik altijd wel een feestje en een mooie begin van de dag :cool:
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heh was het niet zaterdag 14:45-15:45?

Mijn foutje ja

14:45-15:45

En over de plek: Doen we het bij de bankjes naast de Heineken? Daar zijn genoeg zitplekken.

Als dit chille plekkies zijn lijkt het me dat prima.
Herkenbaar plekje is wel chill of iemand die er vaker is geweest eventjes een puntje markeren op de kaart.

 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Kreeg net praktische info mail voor lowlands daar stond in dat de campings om 14:00 open gaan klopt dit? Of hoe gaat dit voorgaande jaren? Eerder open door drukte?

Word 3e x lowlands maar stond nog nooit om 14:00 direct aan de poort vandaar!

Iemand die hier nog antwoord op heeft? Op Pinkpop gaan campings wel eens eerder open ivm drukte is dat met lowlands ook?
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Stoffer wrote:
Kreeg net praktische info mail voor lowlands daar stond in dat de campings om 14:00 open gaan klopt dit? Of hoe gaat dit voorgaande jaren? Eerder open door drukte?

Word 3e x lowlands maar stond nog nooit om 14:00 direct aan de poort vandaar!


Iemand die hier nog antwoord op heeft? Op Pinkpop gaan campings wel eens eerder open ivm drukte is dat met lowlands ook?

14:00 uur open op donderdag, 12:00 uur dicht op maandag

http://lowlands.nl/faq/#campings
 

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Stoffer wrote:
Kreeg net praktische info mail voor lowlands daar stond in dat de campings om 14:00 open gaan klopt dit? Of hoe gaat dit voorgaande jaren? Eerder open door drukte?

Word 3e x lowlands maar stond nog nooit om 14:00 direct aan de poort vandaar!


Iemand die hier nog antwoord op heeft? Op Pinkpop gaan campings wel eens eerder open ivm drukte is dat met lowlands ook?

Mijn laatste keer Lowlands is alweer 2013, maar wat mij nog bijstaat van voorgaande keren is dat de poorten vaak al rond 12 uur open gingen.
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
25
5
Ik kan pas vrijdagochtend arriveren, op welke camping is er dan nog plek? Hebben mensen hier ervaring mee?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik kan pas vrijdagochtend arriveren, op welke camping is er dan nog plek? Hebben mensen hier ervaring mee?

Geen idee, maar komt sowieso wel goed. Zo ver is het ook weer niet lopen ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je kan ons dus herkennen aan Wessel’s hoedje

Hoedje gaat niet mee.
Werchter en Pinkpop loop ik nog wel ooit met een hoedje bij BKS en Lowlands enzo moet er vaak wat harder gefeest en gesprongen worden.
Herkenbaarheid wordt dus wat moeilijker, Ik mijn kaartshirt aandoen. Vol met hartjes, ruiten, klaveren en schoppen.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Hee guys, normaal ga ik altijd met ov maar nu wil mn zusje me af zetten bij de kiss n ride. Heb alleen geen flauw idee of je dan voor de kiss n ride ook zo'n enorme file hebt staan.. Wat is jullie ervaring daarmee?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Als mini festi leaker... zal ik er morgen ook wel ff bij zijn..
Hoorde trouwens dat mensen nao niet leuk vonden. Maar man man... vond het steengoed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken