Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vrijdag aan het begin van de dag vind is er niet heel veel interessants (vind ik ) en kan je elkaar nog het hele weekend elkaar tegen het lijf lopen. Onder Jake Bugg ofzo.
Volgens mij was de planning zaterdag onder broederliefde Maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Vrijdag begin van de dag is wat mij betreft ook prima
al stond NAO nog wel op mijn lijstje, maar is geen must ofzo...
Zaterdag tussen 14:00/14:45 lijkt me sowieso een goeie. Zou eerder kunnen maar weet niet of mensen Whitney willen zien.
Vrijdagmiddag is voor mij ook prima Tourist en Stuff zou ik wel willen zien maar die kan ik eventueel wel skippen. Voorstel kan ook zijn van 14:00-15:00 op de vrijdag ofzo. Dan kun je inderdaad de rest van het weekend iedereen nog mooi tegenkomen.
Laat even weten als een van deze 2 je NIET goed uitkomt.
Als dit chille plekkies zijn lijkt het me dat prima.
Herkenbaar plekje is wel chill of iemand die er vaker is geweest eventjes een puntje markeren op de kaart.
Kreeg net praktische info mail voor lowlands daar stond in dat de campings om 14:00 open gaan klopt dit? Of hoe gaat dit voorgaande jaren? Eerder open door drukte?
Word 3e x lowlands maar stond nog nooit om 14:00 direct aan de poort vandaar!
Stoffer wrote:
Kreeg net praktische info mail voor lowlands daar stond in dat de campings om 14:00 open gaan klopt dit? Of hoe gaat dit voorgaande jaren? Eerder open door drukte?
Iemand die hier nog antwoord op heeft? Op Pinkpop gaan campings wel eens eerder open ivm drukte is dat met lowlands ook?
Stoffer wrote:
Iemand die hier nog antwoord op heeft? Op Pinkpop gaan campings wel eens eerder open ivm drukte is dat met lowlands ook?
Hoedje gaat niet mee.
Werchter en Pinkpop loop ik nog wel ooit met een hoedje bij BKS en Lowlands enzo moet er vaak wat harder gefeest en gesprongen worden.
Herkenbaarheid wordt dus wat moeilijker, Ik mijn kaartshirt aandoen. Vol met hartjes, ruiten, klaveren en schoppen.
Hee guys, normaal ga ik altijd met ov maar nu wil mn zusje me af zetten bij de kiss n ride. Heb alleen geen flauw idee of je dan voor de kiss n ride ook zo'n enorme file hebt staan.. Wat is jullie ervaring daarmee?