Lowlands 2016

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Speelt Muse echt maar een uur en een kwart?

Dan heb je de zelf verklaarde “grootste naam ooit op je festival”, dan laat je die maar een halve show spelen.
1f600.png

En het is niet dat er nog iemand achter hen op moet…

Ze hebben aardig de ruimte voor wat uitloop :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.962
538
Zal niet veel langer dan 5 kwartier worden hoor... Ter vergelijking: tijdens de afgelopen Drones tour speelden ze zo'n 20/21 nummers en haalden ze de 1:45 al niet. Afgelopen weken op de festivals 17/18 nummers (incl. Interlude en Munich Jam). Dus 1,5 uur schat ik, maximaal.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Vrijdag: Tom Odell - Tourist LeMC - Jake Bugg - Miike Snow - Flatbush Zombies/John Coffey - Paul Kalkbrenner - Oscar and the Wolf - Biffy Clyro - Muse.
Zaterdag: RY X - Matt Corby - Tributo/Whitney - Wolfmother - De Staat - Jack Garratt - Sigur Rós - Noel Gallagher - Disclosure.
Zondag: Jamie Woon - Oh Wonder - Hans Teeuwen - Damian Marley - Indian Askin - Anderson .Paak - Brian Fallon - James Blake - The Last Shadow Puppets - Foals - LCD Soundsystem.

Die vier laatste namen vind ik echt heel rot, dat wordt echt van hot naar her. James Blake wil ik sowieso helemaal zien en Foals eigenlijk ook. Ben bang dus dat ik TLSP maar een stukje zie.. ach, keuzes he. Ik heb er in elk geval heel veel zin in! Hopelijk worden de weersvoorspellingen nog wat beter, dan is deze jongen blij!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb nog 2 extra kaarten voor LL. Hoeven niet voor de hoofdprijs weg. Iemand nog interesse?
 

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Hoi iedereen!

Mijn eerste post op dit forum al lees ik geruime tijd mee. Ben bevriend met Mr.Mantel en heb ook de eer gehad Gloeilamp te mogen ontmoeten.
Ik heb de kaartjes van bcmrmaybe overgekocht, dus ik ben ook aanwezig op Lowlands.

Mijn programma zal er ongeveer als volgt uit gaan zien:

http://clashfinder.com/s/ll2016/?user=07x6jf.lz&

Gaten in het programma betekent dat er voor mij simpelweg niets boeiends is of dat ik me er nog niet in verdiept heb. Tips zijn uiteraard welkom.
ik kijk het meest uit naar Sigur Ros en Philip Glass.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Hebben jullie er al een beetje zin in? Gaat een geweldig weekend worden. Jammer dat het weer wat matig blijft:( wat nemen jullie mee om de regen te trotseren?
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Hebben jullie er al een beetje zin in? Gaat een geweldig weekend worden. Jammer dat het weer wat matig blijft:( wat nemen jullie mee om de regen te trotseren?

Zeker zin in, ben de eerste zaken al aan het pakken, boodschappen zijn al binnen (maandag t/m woensdag voor het werk op locatie tot laat).

Qua weer ziet het er vandaag wel weer beter uit, maar sowieso waterbestendige schoenen, regenjas en hoed. En genoeg droge sokken :)
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Die vier laatste namen vind ik echt heel rot, dat wordt echt van hot naar her. James Blake wil ik sowieso helemaal zien en Foals eigenlijk ook. Ben bang dus dat ik TLSP maar een stukje zie.. ach, keuzes he. Ik heb er in elk geval heel veel zin in! Hopelijk worden de weersvoorspellingen nog wat beter, dan is deze jongen blij!

Ja, ik heb allemaal gaten in m'n programma zitten, en dan op zondagavond ineens allemaal overlap ;(. Twijfel nog tussen TLSP en Klangstof, gezien ik van TLSP sowieso niet de hele show zie.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Kreeg net praktische info mail voor lowlands daar stond in dat de campings om 14:00 open gaan klopt dit? Of hoe gaat dit voorgaande jaren? Eerder open door drukte?

Word 3e x lowlands maar stond nog nooit om 14:00 direct aan de poort vandaar!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Voor de ervaringsdeskundigen: Hoelang loop je er ongeveer over vanuit de Alpha naar de Bravo? Ga er vanuit dat je een show tot het einde ziet in de Alpha.. dus langzaam lopende mensen die de tent uit waggelen... Ik heb nogal vaak dat ik snel in de Bravo wil zijn nadat een show in Alpha is afgelopen, en andersom:
Noel Gallagher -> Disclosure(hoewel ik misschien liever M83 zie)
De Staat -> Sum 41
Jamie Woon -> Oh wonder(Heineken)
En dit is helemaal een leuke marathon: Chase and Status -> James Blake ->The Last Shadow Puppets -> Foals
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
59
126
Voor de ervaringsdeskundigen: Hoelang loop je er ongeveer over vanuit de Alpha naar de Bravo? Ga er vanuit dat je een show tot het einde ziet in de Alpha.. dus langzaam lopende mensen die de tent uit waggelen… Ik heb nogal vaak dat ik snel in de Bravo wil zijn nadat een show in Alpha is afgelopen, en andersom:
Noel Gallagher -> Disclosure(hoewel ik misschien liever M83 zie)
De Staat -> Sum 41
Jamie Woon -> Oh wonder(Heineken)
En dit is helemaal een leuke marathon: Chase and Status -> James Blake ->The Last Shadow Puppets -> Foals

De afstand tussen Bravo en Alpha is 900 meter - volgens Google Maps 10 minuten lopen
De afstand tussen Heineken en Alpha is 450 meter - volgens Google Maps 5 minuten lopen.
Met drukte kost het wat langer, dus ga uit van 15 minuten om 7,5 minuten.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
gguuss wrote:
Voor de ervaringsdeskundigen: Hoelang loop je er ongeveer over vanuit de Alpha naar de Bravo? Ga er vanuit dat je een show tot het einde ziet in de Alpha.. dus langzaam lopende mensen die de tent uit waggelen… Ik heb nogal vaak dat ik snel in de Bravo wil zijn nadat een show in Alpha is afgelopen, en andersom:
Noel Gallagher -> Disclosure(hoewel ik misschien liever M83 zie)
De Staat -> Sum 41
Jamie Woon -> Oh wonder(Heineken)
En dit is helemaal een leuke marathon: Chase and Status -> James Blake ->The Last Shadow Puppets -> Foals


De afstand tussen Bravo en Alpha is 900 meter – volgens Google Maps 10 minuten lopen
De afstand tussen Heineken en Alpha is 450 meter – volgens Google Maps 5 minuten lopen.
Met drukte kost het wat langer, dus ga uit van 15 minuten om 7,5 minuten.

Als je pech hebt een de verkeersstromen weken niet mee, dan kun je 20 minuten onderweg zijn van Alpha naar Bravo. Je moet namelijk door 2 sluizen die een behoorlijke bottleneck kunnen zijn

Heineken - Alpha is vaak beter te doen, dan heb je maar 1 sluis
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Thnx. Dat is dan goed irritant, bij veel shows vroeg weg moeten om het begin van de ander te kunnen zien.... jammer!
 

Robin Roest

Nieuw lid
16 apr 2016
2
0
Nog meer mensen die twijfelen tussen De Staat en Sevn Alias? Ik was van plan om naar Sevn Alias te gaan maar zag live materiaal van De Staat, en dat zag er erg goed uit.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Thnx. Dat is dan goed irritant, bij veel shows vroeg weg moeten om het begin van de ander te kunnen zien…. jammer!

Dan zou ik eerder het einde afkijken en wat later bij een show aansluiten, want het venijn van de meeste optredens zit hem in de staart. Enige minpunt is dan wel dat je mogelijk een wat slechtere plek kan bemachtigen bij het volgende optreden.

Voor die vriend van Mr. Mantel: Anne Meredith en Klangstof zijn gezien jouw smaak wel tips, al staan die wel tegelijk en ook nog eens tijdens The Last Shaddow Puppets en Foals..
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.497
754
Ik ben ook weer net op tijd terug van vakantie om van LL te kunnen genieten. Wordt er nog ergens een onderonsje gehouden tussen de forumleden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken