Muse

Heeft iemand toevallig de MOJO nieuwsbrief pre sale link? Ik krijg altijd iedere week netjes de nieuwsbrief, behalve gisteren....
 
Zag deze morgen op fb een klacht over Wembley dat een staanplaats Muse daar veel meer dan 400 euro zou bedragen.
Waanzin!
Dit zijn de early entry kaarten. Hij liet deze prijzen inderdaad eerst zien (gekkenwerk), en pas nadat je een code invoerde werden de ‘normale’ staanplaatsen zichtbaar. Die waren in Nederland met €100,98 trouwens nog relatief goedkoop. In Düsseldorf zaten ze al op €140 en in Engeland rond de €150. Slaat uiteindelijk nog steeds nergens op, maar goed 😉

PS: volgens mij bedoel je de O2 Arena. Ze spelen niet in Wembley 🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob
Dit zijn de early entry kaarten. Hij liet deze prijzen inderdaad eerst zien (gekkenwerk), en pas nadat je een code invoerde werden de ‘normale’ staanplaatsen zichtbaar. Die waren in Nederland met €100,98 trouwens nog relatief goedkoop. In Düsseldorf zaten ze al op €140 en in Engeland rond de €150. Slaat uiteindelijk nog steeds nergens op, maar goed 😉

PS: volgens mij bedoel je de O2 Arena. Ze spelen niet in Wembley 🙂
Düsseldorf waren de staanplaatsen zelfs € 147,20. Zitplaatsen tussen € 78,20 - € 157,20.
 
Düsseldorf waren de staanplaatsen zelfs € 147,20. Zitplaatsen tussen € 78,20 - € 157,20.
Ik had voor mezelf €125 als max. gezet. Aan mijn naam te zien kun je wel zien waarvan ik fan ben maar er zijn grenzen. ;-)

Vind die €100 in Nederland dan nog 'schappelijk' maar staanplaatsen voor €147,20 gaat echt te ver.
 
Ik had voor mezelf €125 als max. gezet. Aan mijn naam te zien kun je wel zien waarvan ik fan ben maar er zijn grenzen. ;-)

Vind die €100 in Nederland dan nog 'schappelijk' maar staanplaatsen voor €147,20 gaat echt te ver.
Idem hier. Het mag gaan stoppen. Ik doe het enkel om ze nog eens in een zaal te kunnen zien.
 
Ik had voor mezelf €125 als max. gezet. Aan mijn naam te zien kun je wel zien waarvan ik fan ben maar er zijn grenzen. ;-)

Vind die €100 in Nederland dan nog 'schappelijk' maar staanplaatsen voor €147,20 gaat echt te ver.
Same, ik ging er van uit dat het met 120 max mss nog wel te duur zou zijn - maar was positief verrast met 'maar' 100. Goed, Muse nog nooit buiten een festival gezien dus het moet maar eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: legenden
 
The Wow! Signal is Muse at their sharpest, eclectic and energised, but low on the bloat and bombast that sometimes marred previous albums (4,5/5)
https://www.loudersound.com/music/albums/muse-the-wow-signal

On 'The Wow! Signal' Muse turn up the ludicrousness to 11 (5/5)
https://www.theartsdesk.com/new-music/wow-signal-muse-turn-ludicrousness-11


Muse: The Wow! Signal review – stupendous space-rock silliness ... yet somehow surprisingly subtle? (4/5)
https://www.theguardian.com/music/2026/jun/25/muse-the-wow-signal-review

Muse throw in everything including the kitchen synth as they look to the stars for joyously uninhibited 10th album (4/5)
https://www.kerrang.com/album-review-muse-the-wow-signal

Muse reaches escape velocity on ‘The WOW! Signal’
The WOW! Signal is bombastic, theatrical and wildly ambitious — and it’s also filled with some of the best songs Muse has written in years.
https://riffmagazine.com/album-reviews/muse-the-wow-signal/

It’s an eclectic yet confident set that will hopefully set up Muse for more great things to come. (8/10)
https://boolintunes.com/reviews/album-review-muse-the-wow-signal/
 
deze review lijkt me voorlopig het meest objectief en correct
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Ik ga hem eindelijk luisteren als grote Muse fan. Vond de laatste 2 albums wel mwah.

Openingstrack al echt heerlijk met dat koor erbij.
 

Users who are viewing this thread