Muse

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.350
6.526
Ja, wat verwacht je ook qua interactie als je achteraan op een veld staat? Moet hij een keer zeggen "how are you feeling in the back?" en voel je je dan goed?Ik stond vooraan en dan zie je heel duidelijk de gezichten en gimmicks die Matt doet richting het publiek. Dat zie je minder als je verder weg staat, al komt het soms ook op de schermen. Overigens voegt dat vrij weinig toe aan de beleving, behalve dat het vet is dat je iemand van dichtbij ziet, maarja als je dat graag wilt moet je naar voren toe dus.
Of willen ze dat hij door de microfoon gaat lullen met het publiek en na elke 2 nummers een speech geeft? Kan zijn dat je dat lukt vindt, maar ik heb er persoonlijk een schijthekel aan als de helft van het concert uit gelul bestaat. Ik kom voor de muziek, en soms ook de productie.
En heb je het over de productie in combinatie met de muziek, hebben ze alles op alles gezet om het publiek iets moois te geven.
Ik snap het ook niet. Sterker nog, hij heeft letterlijk één of twee keer gedaan wat jij voorstelt en contact gemaakt met de mensen achterop het veld. En als we het hebben over intimiteit, ze hebben die catwalk waarmee ze een keer of vijf/zes per show letterlijk middenin het publiek staan. Intiemer kan bijna niet. En ook al stond ik ietsje verder naar achter als jij, ook ik heb de knipogen en de hoofdknikjes naar het publiek gezien.

Het kan natuurlijk je muziek niet zijn. En als je fan bent van het eerste uur, dan kan ik me daar met de laatste platen nog wat bij voorstellen ook. Maar als ik een aantal mensen moet geloven, zijn ze als liveband helemaal van hun voetstuk gevallen in de afgelopen jaren. Wat gewoon niet waar is, op basis van wat ik woensdag gezien heb. Het is van de eerste tot de laatste noot snaarstrak, met fantastisch geluid, een toffe energie en op verschillende momenten spectaculair, ondanks dat de show grotendeels in het licht was.
 
  • Leuk
Waarderingen: MasterJub en Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.480
10.485
The #WillOfThePeople World Tour returns to the UK & Ireland this September and October, with special guests NOVA TWINS
🔥
Register for pre-sale access now.
Pre-sale tickets available Wednesday 5th July at 9am. General on sale Friday 7th July at 9am.
https://lnk.to/MuseSignUp
356217149_810991837058607_927960342554941233_n.jpg
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.084
Hopelijk nemen ze vanaf het najaar dan een jaartje of langer pauze om eens echt goed de tijd te nemen voor een goed nieuw album.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Hopelijk nemen ze vanaf het najaar dan een jaartje of langer pauze om eens echt goed de tijd te nemen voor een goed nieuw album.
Nieuwe album zal weer meer experimenteel worden zoals The 2nd Law en Simulation Theory, ze wisselen altijd af 😂
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
valt me trouwens op dat deze (world)tour van Muse nog niet in Zuid Amerika is geweest, kijk er niet gek van op als dat het voorjaar van 2024 gaat worden.
(fyi, laatste keer Lollapalooza Brasil was 2014 als ik het goed heb?)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
valt me trouwens op dat deze (world)tour van Muse nog niet in Zuid Amerika is geweest, kijk er niet gek van op als dat het voorjaar van 2024 gaat worden.
(fyi, laatste keer Lollapalooza Brasil was 2014 als ik het goed heb?)
wel een headline show in Mexico toegevoegd, november 2023.
muse.mu/news/heaven-hell-festival-323451

is vast een voorbode voor meer in de regio en verder zuidwaarts die maanden opvolgend...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.999
6.046
1696404683519.png


laatste show van de wereld tour?????
beetje karig om van "wereld" te spreken.... geen Australie of Zuid-Amerika, niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken