De kans dat we naar LL gaan wordt steeds groter, dus ook alvast maar een vlugge blik op de clashfinder geworpen:
http://clashfinder.com/s/ll2016/?user=visdave34&
Groen = aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik daar te vinden ben.
Blauw = zou ik wel (weer eens) mee willen pakken
Paars = nog te maken keuze
Als we gaan, komen we pas laat in de middag op vrijdag aan, dus vandaar de wat late start...
Over de clashes:
Oscar & The Wolf vs. Warpaint: die laatste ga ik nog in Paradiso zien, anders was het een no-brainer. Denk dus dat het Oscar wordt met hopelijk wat meer nieuw materiaal
Muse vs. Bombay: Muse al heel vaak gezien, maar live altijd sterk. Bombay hoor ik veel goeie (live) verhalen over, dus zou ik graag voor het eerst gaan kijken. Wordt een keuze op het laatste moment: met de groep mee naar Muse of de drukte ontvluchten en naar Bombay.
De Staat vs. De Likt: De Staat al een tijdje niet meer gezien, maar live gewoon strak. De Likt kan weleens een gekkenhuis worden, dus dat zou ik best eens willen aanschouwen. Wordt druk in de X-ray denk ik...
Noel Gallagher vs. King Gizzard: Noel Gallagher voor de hits en de verrassend sterke songs van zijn laatste albums, King Gizzard ken ik nog niks van, maar gezien de buzz op het forum hier, ben ik heel benieuwd... Last minute choice denk ik.
Oh Wonder vs. Philip Glass: Licht tegenover zwaar... De kans dat ik liever wakker wordt met de lieflijke klanken van Oh Wonder is groter dan aandachtig te (moeten) kijken/luisteren naar Philip Glass... Maar de man is een legende, dus de keuze is zeker nog niet gemaakt...
Anderson .Paak vs. Local Natives: ben toch wel benieuwd naar .Paak, vond zijn album behoorlijk sterk. Local Natives al een aantal keer gezien en hebben toch wel een speciaal plekje... Ga denk het eerste kwartier bij Paak kijken (al mis ik dan waarschijnlijk wel het einde van Indian Askin) en dan bepaal ik wel of ik daar blijf of niet.
Andere tips op de kleinere podia (India en kleiner) zijn uiteraard altijd welkom!