Hmm, ik vind het persoonlijk wel een prima blokkenschema. Paar lastige keuzes, ik ken ook nog niet alle acts. Maar dat er zo weinig tegenover Muse staat doet wel vermoeden dat ze nog lang niet zijn uitverkocht. Want tegenover Foo Fighters enkele jaren geleden stonden Wilco, The Xx en Modeselektor geloof ik. Dan oogt het rijtje Biffy Clyro, Gallowstreet en Chvrches wel wat minder.
Maar wel genoeg te kiezen, en dat vind ik mooi. Voorlopig is dit mijn spoorboekje overdag (al is dat nooit heilig):
Vr: Tom Odell, Tourist Le MC, Stuff, Travis Scott, Flatbush Zombies, Kalkbrenner/Kills/Roosevelt, Warpaint en Muse
Za: Matt Corby, Dub Inc, Keith Ape, Kamasi Washington, Sevn Alias, Sigur Ros, Noel Gallagher, M83 en Weval
Zo: Philip Glass, Borns, Damian NMarley, Anderson.Paak, Mick Jenkins, James Blake, Last Shadow Puppets/Kaytranada, Foals, LCD SS
Maar wellicht komen er her der nog acts voor in de plaats die ik nu nog niet goed genoeg ken. En 's nachts zie ik wel. Collabs lijkt me geweldig. Michael Seifu en Evian Christ. Black Madonna, Steffi, Ivy Lab, Andy C.