Lowlands 2016

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Avalanches out, 3Baritons in....

Meestal wordt er nog een klein handjevol namen bekend gemaakt als het blokkenschema komt, dacht ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
3Baritons is geen vervanger voor The Avalanches, maar gewoon de bekende zaterdagochtend openingsact.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
3Baritons is geen vervanger voor The Avalanches, maar gewoon de bekende zaterdagochtend openingsact.

3Baritons is geen vervanger voor The Avalanches, maar gewoon de bekende zaterdagochtend openingsact

:(
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Echt hard balen dit, was bizar fijn geweest als ze nog op het Lowalands affiche stonden.

Maar tja, weer één naam meer voor de clashfinder, dat scheelt.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Das geen enkel probleem.

1,2,3 (en 4) Staan meestal vrij snel vol.
5,6,7 is plek zat. (Gaan meestal ook pas later open als de rest van de campings)

Wel een paar minuten verder lopen, maar vergeleken met andere festivals stelt het echt niks voor.

Veel plezier en tot op Lowlands !
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even off-topic. Ik heb nog 2 Lowlands kaarten maar door omstandigheden kunnen we zelf niet. Iemand die die wil overnemen voor kostprijs of wat minder?
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
En begint het al te kriebelen bij iedereen?

Nog een paar dagen tot het blokkenschema. Eens zien wat ik van mijn veel te volle lijst aan acts kan zien, dit jaar maar eens er voor zorgen dat ik niet een halve marathon elke dag aan het lopen ben.

Verder ben ik erg benieuwd wat het weer gaat doen. Hopelijk blijft het een beetje zoals het nu is, een buitje een keer is niet zo erg. Misschien wat minder wolken is wel fijn.

Langzaam aan weer alle festival spullen bij elkaar zoeken en zien wat er nog nodig is.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Woensdag komt het blokkenschema!
Net zo'n weertje als vorig jaar zou helemaal prima zijn
Ben benieuwd wat de clashes gaan worden...
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
@Wessel

Normaal begin ik ook niet zo vroeg met spullen verzamelen, maar voor m'n werk zit ik tot aan Lowlands veel in het buitenland.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
@Wessel

Normaal begin ik ook niet zo vroeg met spullen verzamelen, maar voor m’n werk zit ik tot aan Lowlands veel in het buitenland.

Lekkah,
Dan komt de appie dus eventjes snel boodschapjes brengen, auto inlaaien en gaan :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Denk dat er donderdag hooguit nog een paar kleine namen bekend gemaakt worden, samen met het blokkenschema.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Als het goed idee wordt morgen het blokkenschema bekend gemaakt.

Dus misschien dat er morgen nog iets bij komt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Hmm, ik vind het persoonlijk wel een prima blokkenschema. Paar lastige keuzes, ik ken ook nog niet alle acts. Maar dat er zo weinig tegenover Muse staat doet wel vermoeden dat ze nog lang niet zijn uitverkocht. Want tegenover Foo Fighters enkele jaren geleden stonden Wilco, The Xx en Modeselektor geloof ik. Dan oogt het rijtje Biffy Clyro, Gallowstreet en Chvrches wel wat minder.

Maar wel genoeg te kiezen, en dat vind ik mooi. Voorlopig is dit mijn spoorboekje overdag (al is dat nooit heilig):

Vr: Tom Odell, Tourist Le MC, Stuff, Travis Scott, Flatbush Zombies, Kalkbrenner/Kills/Roosevelt, Warpaint en Muse

Za: Matt Corby, Dub Inc, Keith Ape, Kamasi Washington, Sevn Alias, Sigur Ros, Noel Gallagher, M83 en Weval

Zo: Philip Glass, Borns, Damian NMarley, Anderson.Paak, Mick Jenkins, James Blake, Last Shadow Puppets/Kaytranada, Foals, LCD SS

Maar wellicht komen er her der nog acts voor in de plaats die ik nu nog niet goed genoeg ken. En 's nachts zie ik wel. Collabs lijkt me geweldig. Michael Seifu en Evian Christ. Black Madonna, Steffi, Ivy Lab, Andy C.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken