Lowlands 2016

MB94

Nieuw lid
20 feb 2016
3
0
Kees van Hondt als sub-headliner? ;)



Overigens: de show van Editors bij Best Kept Secret gezien, echt steengoed. Jammer dat zij dit jaar niet op Lowlands staan! Lijkt me toch een te grote naam om als sub-headliner op het programma te zetten.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Kees van Hondt als sub-headliner?
1f609.png


Overigens: de show van Editors bij Best Kept Secret gezien, echt steengoed. Jammer dat zij dit jaar niet op Lowlands staan! Lijkt me toch een te grote naam om als sub-headliner op het programma te zetten.

Als Editors op Lowlands staan dan zijn ze gewoon headliner ook. Persoonlijk vind ik het maar saaie muziek. Klinkt wel heel hipster om te zeggen maar 'hun oude album waren wel leuk, de latere albums vind ik maar niks'.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik hoop dat er in het laatste pakketje nog zeker 2 namen zijn die ik echt tof vind. Misschien ook beter dat er niet meer teveel goede dingen bijkomen, aangezien er nu wellicht al wat flinke clashes bij zitten. Vind de line-up inderdaad ook ijzersterk. Heb er nu al weer zin in!
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Iemand noemde hier laatst Twenty One Pilots. Zou overigens best kunnen (ook al speelden ze vorig jaar ook al). Ze zijn in die tijd in Europa, terwijl ik dacht dat ze in de VS zaten. Hun show in HMH Amsterdam is als een van de weinig al heel lang uitverkocht en misschien plakken ze een extra show op Lowlands aan vast. Lowlands is tenslotte nog niet uitverkocht. Bij Muse was dit toch ook het geval? Drie shows in Ziggo, terwijl er eigenlijk een vierde moest komen, omdat de vraag enorm was. Die kwam er niet en dus sloeg Lowlands toe. Aantrekkelijk voor de laatste overige gebleven kaartjes denk ik.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Bring Me The Horizon 20 augustus naar Pukkelpop. Hopelijk pakken ze door en staan ze de 21e op Lowlands :p
 

Bo

Playlistbediener
16 mrt 2016
7
0
Bring me the horizon wordt nu best wel een mogelijkheid toch? Zag dat ze pas 27 augustus in Frankrijk moeten zijn voor Rock en Seine
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Nee nee, vind het in belgie echt een gebrek aan creativiteit als je 2x dit soort bands laat opdraven (Net als dat Pinkpop dit jaar weinig exclusief had aan de bovenkant, puscifer, skunk anansie etc.)

BMTH is gewoon exclusief geboekt voor Pinkpop en doet in november de HMH die nog niet uitverkocht is, schat de kans op 0,1%.

Verder verwacht ik wel dat White Miles dat aangekondigd is voor Pukkelpop doorgeschoven word. Te gekke band die live echt een geweldige show ervan maken. Waren op tour afgelopen jaar met EODM (ook bij de show in het Bataclan) dus verwacht hun zeker nog bij de laatste namen!
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Exclusief voor Pinkpop? Is dat zo?

Verder staat BMTH ook al op Werchter en nu dus Pukkelpop, terwijl ze ook in het najaar een show geven in Brussel die ook nog niet uitverkocht is. Dus ik weet niet of dat echt een reden is, terwijl ik eerst ook hetzelfde dacht. Wellicht moeten ze promoten om de zalen vol te krijgen?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Exclusief voor Pinkpop? Is dat zo?

Verder staat BMTH ook al op Werchter en nu dus Pukkelpop, terwijl ze ook in het najaar een show geven in Brussel die ook nog niet uitverkocht is. Dus ik weet niet of dat echt een reden is, terwijl ik eerst ook hetzelfde dacht. Wellicht moeten ze promoten om de zalen vol te krijgen?

Festival exclusief ja, dat geld in dit geval voor het land Nederland maar zou in sommige gevallen ook benelux exclusief kunnen zijn (Black Sabbath @ Graspop bijv.)

Ik ben ook fan van BMTH hoor maar zie het gewoon niet gebeuren helaas.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Buiten Die Antwoord zegt dit mij niet zoveel allemaal. Zullen er op 27 juli nog een rijtje namen bijkomen ook? Ben wel erg benieuwd naar het blokkenschema! Hopelijk levert het niet teveel clashes op..
 

Basenadriaan

Playlistbediener
17 jun 2013
12
0
Ik hoop nog echt op Dazzeld Sticks.
Die zij nu samen zo goed bezig, het is nu of nooit voor hun denk ik op Lowlands.
En misschien vragen ze nog wel Pete Philly? Hij komt nu naar jaren met nieuw album 12 juli!

 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Zag laatst dat Good Charlotte de 21e van augustus in Tivoli staat. Zag ze tussen de Pukkelpop acts staan en dacht aan een mogelijkheid, maar helaas. Zeker nu de laatste? namen zijn bekend gemaakt.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik hoop nog echt op Dazzeld Sticks.
Die zij nu samen zo goed bezig, het is nu of nooit voor hun denk ik op Lowlands.
En misschien vragen ze nog wel Pete Philly? Hij komt nu naar jaren met nieuw album 12 juli!

Dazzeld Sticks lijkt me ook nog een goeie toevoeging en ik hoop zelf nog dat Soulwax aan de programmering wordt toegevoegd.
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Hoi! Even een vraagje. Als ik de tourschema's van Muse en Disclosure vergelijk dan staan ze beide op 19 augustus op Lowlands. Dit is toch niet mogelijk aangezien ze beiden headlinen?
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Hoi! Even een vraagje. Als ik de tourschema’s van Muse en Disclosure vergelijk dan staan ze beide op 19 augustus op Lowlands. Dit is toch niet mogelijk aangezien ze beiden headlinen?

Ik denk dat veel acts voor de bekendmaking van het blokkenschema gewoon de begindatum van het festival aanhouden in hun agenda. Muse en Disclosure zullen inderdaad niet op dezelfde dag spelen.

Het recente rijtje bevestigt dat we niet meer op grote namen hoeven te rekenen. Die Antwoord is weinig verrassend, Roosevelt is wel een tip: Duitse producer van het label van Hot Chip's Joe Goddard, dat onder meer Disclosure grootmaakte. Jonge gast die vaak wordt vergeleken met Caribou en op de dag van zijn show zijn debuutalbum uitbrengt. Ik sprak hem deze week in Amsterdam, hij zei dat zijn show zal plaatsvinden in de X-Ray.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
yumyum wrote:
Hoi! Even een vraagje. Als ik de tourschema’s van Muse en Disclosure vergelijk dan staan ze beide op 19 augustus op Lowlands. Dit is toch niet mogelijk aangezien ze beiden headlinen?


Ik denk dat veel acts voor de bekendmaking van het blokkenschema gewoon de begindatum van het festival aanhouden in hun agenda. Muse en Disclosure zullen inderdaad niet op dezelfde dag spelen.

Het recente rijtje bevestigt dat we niet meer op grote namen hoeven te rekenen. Die Antwoord is weinig verrassend, Roosevelt is wel een tip: Duitse producer van het label van Hot Chip’s Joe Goddard, dat onder meer Disclosure grootmaakte. Jonge gast die vaak wordt vergeleken met Caribou en op de dag van zijn show zijn debuutalbum uitbrengt. Ik sprak hem deze week in Amsterdam, hij zei dat zijn show zal plaatsvinden in de X-Ray.

Totaal nutteloze informatie, maar mijn profiel foto is gemaakt in de X-Ray :)
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
zou er niet meer een laatste verrassing uit de grote hoed komen?

Vorig jaar was er nog een last minute toevoeging van kendrick lamar. Die hadden weinig mensen toen nog aan zien komen.

Vond het laatste hoopje namen niet erg indrukwekkend behalve murdock.

Maar er staat opzich al genoeg hoor om me drie dagen te vermaken dus als dit het was dan is dat zo. Al zeggen ze niet nadrukkelijk op de site dat dit het was. Wel wanneer het blokkenschema komt maar dat is nog 18dagen dus daartussen kan nog een hoop toegevoegd worden. ;p
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Hoi! Even een vraagje. Als ik de tourschema’s van Muse en Disclosure vergelijk dan staan ze beide op 19 augustus op Lowlands. Dit is toch niet mogelijk aangezien ze beiden headlinen?

Wat ik gehoord heb staat het als volgt.
Vrijdag: Muse
Zaterdag; Disclosure
Zondag: LCD Soundsystem
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken