Lowlands 2016

13 jun 2016
1
0
Ik zoek een plek op de gllamcamp camping 4 voor 2 personen. Iemand die heeft gereserveerd en toch niet gaat oid? Via de site is alles vol. Alleen nog wat op camper camping. Maar dat willen we liever niet.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Nieuwe namen trouwens:
http://lowlands.nl/nieuws/hiphop-en-beats-in-de-india-en-hacienda/
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Joris wrote:
Ik ken vrij weinig, maar Jungle by Night is wel fijn.


Is wel hun “soundsystem” set, m.a.w. DJ set
1f609.png

Ik zag 't. Balen.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Even iets heel anders:

Wat vinden jullie de beste manier om de beruchte brug over te komen met veel spullen?

Ik heb door de jaren heen al zoveel spullen gebruikt zien worden en zien sneuvelen; bolderkarren, kliko's, steekwagens, winkelwagens, etc. Er is bijna niets bestand tegen dat monster.

 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
gewoon rugzak op en volhouden.. Ik zie inderdaad altijd al die steekkarretjes die op de helft in elkaar storten en mensen die dan heel ingewikkeld met al hun spullen in hun armen lopen.
De donderdag is altijd een beetje afzien maar de beloning is des te groter. Hebben we een beetje zin in Lowlands?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
"Gewoon" Rugtas ? Ik ben toch meer van een goede/stevige backpack . Daar kan ik in ieder geval altijd prima mee uit de voeten :) Voor de rest inderdaad doorzettingsvermogen haha !
Alle andere mogelijkheden lopen meestal op niets uit.

En ik heb uiteraard superveel zin in LOWLANDS :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik ben vorig jaar pas in de avond gegaan, dat scheelde ze zich qua drukte enorm, waardoor de brug ook net wat beter behapbaar is. Uiteindelijk ook nog goeie plaatsen op, ik meen Camping 1, gekregen. Denk dat wij het de komende editie weer zo doen.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik gebruik al sinds mijn eerste Lowlands in 1995 een Belgische legerrugzak. Met nog 2 bigshoppers in elke hand kan ik genoeg mee. Het is bikkelen, maar na de brug een welverdiend biertje en dan door :p

Camping 3 blijf ik toch altijd een goeie vinden, dicht bij de ingang en supermarkt. Camping 2 ligt naar mijn zin iets te dicht bij het 24 uurs café.

En @rockingmonkey ik heb er ook zeker enorm veel zin in. Ben druk bezig mijn spotify lijst te luisteren om kaf van het koren te scheiden.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
@lowlandsfreak! Ja is inderdaad een mooi lijstje in spotify , maar ik denk dat ik wel aardig mijn keuzes heb gemaakt. Nu wachten op het blokkenschema.

10e x lowlands voor mij. Dus heb er nog wat te gaan ( tenzij je niet alle jaren vanaf 95 bent geweest)

Ik zit de laatste jaren wel op camping 2. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar zitten meestal gewoon dezelfde mensen om me heen.haha
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Hoop dat de DMA's nu ook doorkomen naar Lowlands na een goed optreden op DTRH, of is die kans heel erg klein?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Hoop dat de DMA’s nu ook doorkomen naar Lowlands na een goed optreden op DTRH, of is die kans heel erg klein?
Waren er vorig jaar al, dus lijkt me niet direct. ;) Zou wel een beetje teveel van het goede zijn, drie festivals achter elkaar.
Maar ik help je horen, het is een geweldige band.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
De DMA's zou ik ook nog graag willen zien. Hoop dat ze deze week nog een laatste paar namen kunnen droppen voordat het blokkenschema bekend gemaakt wordt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik weet niet of er nog veel namen bij komen. Er zijn nu 150 muziek namen bekend gemaakt. En meestal is dat het ook wel.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik weet niet of er nog veel namen bij komen. Er zijn nu 150 muziek namen bekend gemaakt. En meestal is dat het ook wel.

Ik denk nog 10 namen. Vroeger werden de Hacienda namen nooit bekend gemaakt dus technisch gezien zouden er dit jaar meer namen moeten zijn.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
roluf wrote:
Ik weet niet of er nog veel namen bij komen. Er zijn nu 150 muziek namen bekend gemaakt. En meestal is dat het ook wel.


Ik denk nog 10 namen. Vroeger werden de Hacienda namen nooit bekend gemaakt dus technisch gezien zouden er dit jaar meer namen moeten zijn.

Volgens mij heeft Die Antwoord ook nog niet in een officiële aankondiging gezeten, dus verwacht nog minimaal 1 lijstje namen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Joris wrote:
roluf wrote:
Ik weet niet of er nog veel namen bij komen. Er zijn nu 150 muziek namen bekend gemaakt. En meestal is dat het ook wel.


Ik denk nog 10 namen. Vroeger werden de Hacienda namen nooit bekend gemaakt dus technisch gezien zouden er dit jaar meer namen moeten zijn.


Volgens mij heeft Die Antwoord ook nog niet in een officiële aankondiging gezeten, dus verwacht nog minimaal 1 lijstje namen

Klopt.

Trouwens EvE zei dat er nog minimaal een sub-headliner zou komen, is dit Die Antwoord?
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Joris wrote:
Trouwens EvE zei dat er nog minimaal een sub-headliner zou komen, is dit Die Antwoord?

Lijkt me dan wel ben ik bang.

Ben ook bang van wel, wel balen want ik heb niks met Die Antwoord. Verder is de lineup sowieso steengoed dus misschien maar beter dat er niet zo veel meer bandje bij komen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken