visdave34 wrote:
20 is toch best redelijk?
en
http://forum.festileaks.com/members/theuncleg/@theuncleg: vind je Sigur Ros, TLSP, Noel Galllagher, Anderson .Paak, EODM, Foals, James Blake, Kayatranada, M83, The Kills en Warpaint geen namen die het predikaat ‘interessant’ verdienen? In mijn persoonlijke optiek wel, en dan ben ik voor mijn gevoel nog best streng voor de andere namen geweest…
Het zijn ook zeker niet de enige 3 namen die ik interessant vind hoor, maar wel de 3 acts die een voorname reden zouden zijn om een kaartje te kopen. Sigur Ros zou daar ook nog aan toegevoegd kunnen worden.
Tussen de rest van de namen zitten voor mij zeker wel meer namen die ik zou willen meepikken, maar doen me nu nog geen kaartje kopen. TLSP, Kaytranada, The Kills, Warpaint, Frank Carter & The Rattlesnakes en Local Natives bijvoorbeeld.
Daarnaast zijn er ook verschillende goede namen waar ik persoonlijk minder mee heb; Noell Gallagher, Disclosure, Foals, Oscar & The Wolf, James Blake, M83 (met name hun laatste werk is ruk) en nog een paar anderen.
Natuurlijk zou ik me goed kunnen vermaken op Lowlands hoor, alleen vond ik het typisch om eigenlijk alleen maar lyrische reacties te lezen