Lowlands 2016

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Hmm, inderdaad. En 18 augustus in Denemarken en 21 augustus in Engeland. En tussendoor op 19 of 20 nog in Hasselt... Dat wordt 'm dan niet waarschijnlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Idem geld voor NOFX.. de 19e in België en de 20ste in Duitsland.

Die zullen niet de 21ste dan nog naar NL komen vrees ik.

Jammer want had ze graag gezien.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Ik zag Netsky met een DJ set afgelopen zaterdag in Annabel. Man, wat was het gruwelijk. Zou hij op LL kunnen staan?
 

DDutchBS

Nieuw lid
18 mei 2016
2
0
Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar de mate waarin lowlands op de behoefte van haar bezoekers die het festival in 2014 en/of 2015 hebben bezocht inspeelt wat beleving betreft. Ik zou daarom willen vragen of jullie mijn vragenlijst zouden willen invullen! Hartelijk dank!

https://goo.gl/uVQJCj
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Als dat zo is zou echt super vet zijn! Rage against the machine blijft misschien toch mijn all time favorite. Cypres hill en ratm waren de eerste bands waar ik toen ik 10 was cd's van kocht ;p helaas nooit live gezien...
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Wel jammer dat RATM niet gaat touren (staat toch wel bovenaan mijn bandjes bucketlist). Erg benieuwd naar prophets of rage!
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Worden er trouwens nog meer (grote) acts aangekondigd of blijft het hierbij voor Lowlands? Ik ben namelijk van plan om dit jaar voor het eerst naar de polder af te reizen. Met Muse, Foals, The Neighbourhood, Sum 41, De Staat, Biffy Clyro, Miike Snow en Wolfmother, staat er trouwens al een aardige line-up. Ik was echter toch benieuwd.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Worden er trouwens nog meer (grote) acts aangekondigd of blijft het hierbij voor Lowlands? Ik ben namelijk van plan om dit jaar voor het eerst naar de polder af te reizen. Met Muse, Foals, The Neighbourhood, Sum 41, De Staat, Biffy Clyro, Miike Snow en Wolfmother, staat er trouwens al een aardige line-up. Ik was echter toch benieuwd.

Er komen wel nog namen, maar verwacht niet al te grote namen. Ik denk niet dat er nog een grotere naam komt dan Noel Gallagher in de laatste aankondiging. Ik verwacht vooral nog wat minder bekend talent.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Bes. wrote:
Worden er trouwens nog meer (grote) acts aangekondigd of blijft het hierbij voor Lowlands? Ik ben namelijk van plan om dit jaar voor het eerst naar de polder af te reizen. Met Muse, Foals, The Neighbourhood, Sum 41, De Staat, Biffy Clyro, Miike Snow en Wolfmother, staat er trouwens al een aardige line-up. Ik was echter toch benieuwd.


Er komen wel nog namen, maar verwacht niet al te grote namen. Ik denk niet dat er nog een grotere naam komt dan Noel Gallagher in de laatste aankondiging. Ik verwacht vooral nog wat minder bekend talent.

Ah, oké! Bedankt! Had stiekem nog op Editors gehoopt gezien hun tour schema. Bring Me The Horizon zou overigens ook leuk zijn :p Dromen dromen...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
We zitten momenteel op 92 muziek acts inclusief Hans Teeuwen omdat hij ook in de alpha optreed. Normaal heeft Lowlands rond de 150 muziek acts. We krijgen dus best nog wel wat namen als het goed is. Maar een naam als Editors boeken ze normaal als DE hoofdact. Iets van dat formaat zie ik dus niet meer komen. Er zal inderdaad nog een heleboel Talent bijkomen. En ze maakte vorige jaar tot de laatste bekendmaking toe altijd wel een Alpha naam bekend. Moet ik daar wel bij zeggen dat, dat vorig jaar New Wave was. En dat vind ik niet echt Alpha waardig.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
New wave was vorig jaar bravo ;)

Maar indd er kunnen nog wel wat alpha namen bij komen, vorige jaren kwamen deze ook nog gewoon wat later, zoals snoop dogg en kendrick lamar!

Qua Nederlandse namen staat er wel al een hoop, komt wellicht nog wel wat bij maar niet heel veel denk ik, hoop overigens niet op kraantje pappie, die is weer ineens op 3fm maar vind het matig..

En er moet nog wat nacht programma opvulling komen, denk dat hier nog veel bij gaat komen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Sorry Juir, je hebt gelijk. Maar dat was wel de grootste naam in de laatste bekendmaking. Ik verwacht nog wel 3 lichtingen. En de afgelopen jaren zaten daar nog best wel wat leuke namen tussen!
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Doe dan maar Maria mena ofzo, iets wat ik niet hoef te zien ;p vind het affiche zo al leuk genoeg ;p

Alhoewel Jack u kan nogsteeds?
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
The Lumineers en The Temper Trap van dat soort namen verwacht ik er nog wel een paar.


In die trend zou mooi zijn. Overigens staan The Lumineers de 19e op Pukkelpop, evenals The Temper Trap. De dag erop spelen The Lumineers in Noorwegen, dus dat gaat 'm niet worden.

Stiekem hoop ik ook een beetje op Tame Impala.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Flink aantal dancenamen: Hunee, Sluwe vos, Benny Rodrigues, Steffi, Roni Size, De Likt onder andere.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken