Lowlands 2016

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
Lowlands is dit jaar echt goed bezig, zeker in vergelijking met andere festivals in dezelfde periode. Hopelijk kunnen ze dit niveau vasthouden.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Yesss Noel Gallagher, heel blij mee. Ook qua Nederlandse namen met John Coffey en Indian Askin zit het prima! Ze zijn inderdaad lekker bezig daar in Biddinghuizen.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Blij met Indian Askin, Chase and Status en Local Natives.
Noel Gallagher, Bombay en Otherkin al gezien maar zijn zeker voor herhaling vatbaar, dus ook heel blij mee!
De rest moet ik nog even checken
 

DonTino

Nieuw lid
3 mei 2016
1
0
Op de facebook pagina van Fresku is te zien dat hij eveneens naar Lowlands komt. Zou zijn wens uit 'Ik wil', oftewel de Main Stage op Lowlands dan dit jaar waarheid worden?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Op de facebook pagina van Fresku is te zien dat hij eveneens naar Lowlands komt. Zou zijn wens uit ‘Ik wil’, oftewel de Main Stage op Lowlands dan dit jaar waarheid worden?

Het zou kunnen, maar ik denk eigenlijk eerder met zijn nieuwe theatertour:

http://top-notch.nl/nieuws/fresku-de-theaters-in-met-eerste-one-man-show
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Wat pagina's terug had iemand opgemerkt dat Massive Attack alleen een enkele show deed in Gent:( ik kende die band eigenlijk niet eens, ben het toen gaan luisteren omdat iedereen het er hier over had en wauw, wat is die muziek vet! Thanks guys voor de tip
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Wat pagina’s terug had iemand opgemerkt dat Massive Attack alleen een enkele show deed in Gent:( ik kende die band eigenlijk niet eens, ben het toen gaan luisteren omdat iedereen het er hier over had en wauw, wat is die muziek vet! Thanks guys voor de tip

Massive Attack staat nu ook 26 augustus op Rock en Seine, daarvoor op Zürich openair. Ik hoop nog steeds dat daar een bezoekje aan LL bij komt.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
stan-the-man wrote:
Wat pagina’s terug had iemand opgemerkt dat Massive Attack alleen een enkele show deed in Gent:( ik kende die band eigenlijk niet eens, ben het toen gaan luisteren omdat iedereen het er hier over had en wauw, wat is die muziek vet! Thanks guys voor de tip


Massive Attack staat nu ook 26 augustus op Rock en Seine, daarvoor op Zürich openair. Ik hoop nog steeds dat daar een bezoekje aan LL bij komt.

16 augustus Denemarken, 18 augustus Duitsland, 20 augustus Polen, 24 augustus Kroatië en 26 Zwitserland, daar past nog best wel een 19 of 21 Nederland bij :)
Source
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Bram Boot wrote:
stan-the-man wrote:
Wat pagina’s terug had iemand opgemerkt dat Massive Attack alleen een enkele show deed in Gent:( ik kende die band eigenlijk niet eens, ben het toen gaan luisteren omdat iedereen het er hier over had en wauw, wat is die muziek vet! Thanks guys voor de tip


Massive Attack staat nu ook 26 augustus op Rock en Seine, daarvoor op Zürich openair. Ik hoop nog steeds dat daar een bezoekje aan LL bij komt.


16 augustus Denemarken, 18 augustus Duitsland, 20 augustus Polen, 24 augustus Kroatië en 26 Zwitserland, daar past nog best wel een 19 of 21 Nederland bij
simple-smile.png

Source

De show in Gent is exclusief voor de Benelux.
 

maestro

Nieuw lid
10 mei 2016
3
0
Nu lowlove gestopt is toch maar een lowlands forum opgezocht :)
Ik kijk erg uit naar de volgende editie.

Wat is tot nu toe jullie top 5 die je graag wilt zien?

Hier die van mij :

1 ghost

2 wolfmother

3 frank carter and the rattlesnakes

4 john coffey

5 the rumjacks
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik breng niet graag slecht nieuws. Maar ghost heeft zijn set afgezegd.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Top 5 momenteel waar ik zeker ga kijken :
Muse
Lcd soundsystem
Foals
Anderson paak
M83


En dan hopelijk ook nog:
Jack garrat
Jake bugg
Jamie woon
Disclosure
De staat
Oscar and the wolf
Tlsp
Wolfmother
Chase status
Noisia
Andy c
Miike snow
Indian askin
Tiggs tha author
Tourist lemc
Bombay
Oh wonder

Gaat nooit allemaal lukken vrees ik weer maargoed dit zijn de huidige favorieten! :p


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken