Lowlands 2016

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Matthijs wrote:
Je noemt ze toch in het rijtje mogelijke kanshebbers? En vervolgens geef jij een andere reden voor de kleinere kans voor Bloc Party. Ik vul aan door te zeggen dat Bloc Party en The Chemical Brothers zo goed als zeker kunnen worden weggestreept uit het rijtje kanshebbers, waardoor dat rijtje een wat reëler beeld geeft.

Andere namen maken idd een goede kans; The Lumineers bijvoorbeeld zullen er wel staan.


Dat Chemical Brothers vorig jaar op LL zegt niets trouwens, Disclosure stond in 2012, 2013, 2014 op LL en nu weer.

Haha, wacht even, eerst noem je ze een kanshebber, dan zeg je dat je ook wel weet dat ze zeer waarschijnlijk niet komen, dan vind je ergens 1 uitzondering (weet je wat: ik geef je Selah Sue, Dolf Jansen, Het Scapionballet en De Wortel cadeau) en gelijk zegt zoiets 'niets' meer?
Jongen, blijf jij maar lekker dromen over je lijstje, ik staak mijn poging jou en anderen hier een stapje verder te helpen in het zoeken naar volgende namen wel.
 

olivier Teerling1617899556

Playlistbediener
25 apr 2016
6
0
Matthijs, Ik vraag me altijd af hoe mensen zoals jij een gelukkig leven kunnen leiden :) Als je over zoiets kleins zo oneindig lang kan door blijven zaniken, hoe gaat het dan bij jou als je een discussie moet voeren over iets dat wel relevant is? Lijkt me verschrikkelijk! Het enige wat die jongen doet is een rijtje namen geven waarvan hij zelf al zegt dat de ene waarschijnlijker is dan de ander. Het gaat hier om festivals en speculaties over festivals. Plezier is de achterliggende gedachte achter dit volgens mij, niet wie er 'gelijk' heeft of wie er het laatste woord heeft.

Het lijkt me ook fijner voor je eigen gemoedstoestand als je voortaan niet zo oneindig lang over iets door blijft zeuren. Desalniettemin zijn de namen die jij onwaarschijnlijk vindt, ook onwaarschijnlijk, maar dat zag Bram zelf ook al ;)
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Matthijs, Ik vraag me altijd af hoe mensen zoals jij een gelukkig leven kunnen leiden
simple-smile.png
Als je over zoiets kleins zo oneindig lang kan door blijven zaniken, hoe gaat het dan bij jou als je een discussie moet voeren over iets dat wel relevant is? Lijkt me verschrikkelijk! Het enige wat die jongen doet is een rijtje namen geven waarvan hij zelf al zegt dat de ene waarschijnlijker is dan de ander. Het gaat hier om festivals en speculaties over festivals. Plezier is de achterliggende gedachte achter dit volgens mij, niet wie er ‘gelijk’ heeft of wie er het laatste woord heeft.

Het lijkt me ook fijner voor je eigen gemoedstoestand als je voortaan niet zo oneindig lang over iets door blijft zeuren. Desalniettemin zijn de namen die jij onwaarschijnlijk vindt, ook onwaarschijnlijk, maar dat zag Bram zelf ook al
1f609.png

Wie zegt dat ik een gelukkig leven leid?

Ik begin meer en meer begrip voor Willie te krijgen. Aju!
 

olivier Teerling1617899556

Playlistbediener
25 apr 2016
6
0
Matthijs wijst Bram op iets wat Bram zelf ook al aan heeft gegeven. En vervolgens gaat hij er een eeuwigheid over door met verwijten over en weer en dat is zoooooo onnodig
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Het valt me zowiezo op dat veel mensen op dit forum het het beste weten (of doen alsof). Het is een beetje triest gedrag en goeie reden om festileaks niet meer te gebruiken. Jammer dat lowlove weg is want daar waren de discussies stukken beter. Bij gebrek aan beter ben ik hier maar terrecht gekomen. Het valt me op dat het altijd gaat over wat er wel gaat komen en wat niet. Maar zolang je niet de vriend van, de buurman van of de boeker zelf bent van de artiesten kan je dit nooit zeker weten lijkt mij toch? We zien vanzelf wel wat er nog bij komt, en lowlands kennende kan je er vaak geen pijl op trekken. Ik snap bram z'n lijstje wel al zitten er inderdaad onwaarschijnlijke dingen tussen maar desalniettemin kan je als je zoiets leuk vind er best op hopen toch? Wellicht krijgt hij toch nog gelijk in een paar namen (chembros mag van mij best nog een keer ;). Ga m dan niet belachelijk maken als je denkt van niet ookal kloppen je argumenten wel, zolang ze in augustus nog niet vast liggen kan alles nog namelijk. Speculeren mag van mij best maar in de positieve zin dan, maar dit gaat nergens heen. snap zowiezo niet dat het alleen over dit soort dingen gaat en niet over of de oh mega tent er dit jaar nog staat, de indeling terrein of leuke verhalen van vorig jaar en dat soort onderwerpen. Dat vind ik persoonlijk veel leuker om te lezen dan die ik weet het beter gesprekken. Deze discussie was een beetje kinderachtig en niveau van paarse polsbandjes (2015)

En Bram kom gerust een biertje drinken op camping 3! ;)
 

Tosti-ijzer

Playlistbediener
13 mrt 2014
8
8
Lading nieuwe namen voor Pukkelpop:
DJ Snake, Good Charlotte, DJ Craze, Dusky live, Hucci, The Jillionaire, Just Blaze, TroyBoi, Snakehips, Catfish And The Bottlemen, Glass Animals, Josef Salvat, NAO, Ry X, Swindle, Amongster, Charlotte De Witte, Coely, Compact Disk Dummies, Tsar B, Warhaus, Warhola en Woodie Smalls.

Van mij mogen ze Good Charlotte, Dusky, Glass Animals en Catfish & the Bottlemen doorsturen.
Good Charlotte: jeugdsentiment, klassiekers, altijd leuk
Dusky LIVE: gewoon chill
Glass Animals: tof bandje, al zie ik ze ook al op BKS (wat de kans op LL meteen een stuk kleiner maakt toch?)
Catfish & the Bottlemen: tof bandje
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Het mag nu toch wel eens tijd worden voor een nieuwe update:)

Als ik kijk naar de pukkelpop update dan hoop ik dat Catfish and the Bottleman (ook al heb ik van mensen begrepen dat die live vreselijk kunnen zijn). Afgelopen jaar Glass Animals in Tivoli de Helling gezien en dat was een leuke show, dus die mogen van mij ook best doorreizen naar Lowlands.

Noel Gallagher , cage the elephant, chase and status zou ik ook een hele fijne toevoeging vinden (al ben ik met de huidige lineup al bang voor het blokkenschema en de keuzes die gemaakt moeten worden).

Ik hoop ook heel erg dat de lading NL bandjes mee gaat vallen, namen zoals Dotan, Sue the Night en Kovacs vind ik echt 3x niks, vrees alleen dat ook dat soort bandjes op LL komen te staan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.807
Het mag nu toch wel eens tijd worden voor een nieuwe update:)

Als ik kijk naar de pukkelpop update dan hoop ik dat Catfish and the Bottleman (ook al heb ik van mensen begrepen dat die live vreselijk kunnen zijn). Afgelopen jaar Glass Animals in Tivoli de Helling gezien en dat was een leuke show, dus die mogen van mij ook best doorreizen naar Lowlands.

Noel Gallagher , cage the elephant, chase and status zou ik ook een hele fijne toevoeging vinden (al ben ik met de huidige lineup al bang voor het blokkenschema en de keuzes die gemaakt moeten worden).

Ik hoop ook heel erg dat de lading NL bandjes mee gaat vallen, namen zoals Dotan, Sue the Night en Kovacs vind ik echt 3x niks, vrees alleen dat ook dat soort bandjes op LL komen te staan.

Ik hoop op Bombay, The Great Communicators en Dazzled Sticks als Nederlandse bandjes. Oh en De Likt, dat vind ik wel een geinige act.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Good Charlotte is toch geen band waar je op hoopt? Net snel even beluisterd. Afgrijselijk.

En kom nu niet af met 'jeugdsentiment'. Er is een reden waarom enkel in je jeugd naar iets luistert.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
namen zoals Dotan, Sue the Night en Kovacs

Zie geen noodzaak waarom Kovacs of Dotan er dit jaar zou staan. Namen die door Joris worden genoemd zie ik nog wel een kansje in.
 

Boudewijn

Playlistbediener
2 mrt 2015
18
0
Ik hoop op Joris Voorn, staat op Pukkelpop en past prima in de nachtelijke uurtjes van Lowlands. Of misschien wel de Pet Shops Boys.. die nieuwe plaat is zeer dansbaar. ;-)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.807
http://lowlands.nl/nieuws/noel-gallaghers-high-flying-birds-en-meer/
Nieuwe namen!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.807
Ik ben heel blij met Bombay. Al meerdere keren gezien, maar ze vervelen niet!
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Blokkenschema gaat een groot drama worden- wat een top namen weer! Otherkin ben ik zeer benieuwd naar. Er zullen nu toch niet veel muzieknamen meer bijkomen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken