Lowlands 2016

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Valt me tot nu toe erg mee het schema.

Maar Eagles of Death metal & Anderson. Paak zijn toch 2 bands die ik zoooo graag wou zien dit jaar.
En dat word toch wel een dingetje, omdat ik denk dat de bravo te klein is voor paak. Dus moet daar zeker wel op tijd zijn.....

Voor de rest valt het wel mee met de clashes..
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
357
281
Ik ga in ieder geval de paar dingen die ik echt graag wil zien, kunnen zien. Zoiets wordt hem voor mij, met dikgedrukt de enige zekerheden en met veel randprogramma (vrijdag is wel zwak zeg, hopelijk is zoiets als het Eddie The Eagle-Museum geinig genoeg):

Vrijdag:
Tourist LeMC - (uur pauze) - Jakob Albohrn - (uur pauze) - Oostpool - The Kills of twee uur pauze, Stefan Pop kan ook - Warpaint - uur pauze - Muse - X-Ray en wellicht naar Watskeburt
Zaterdag:
Wat de fok ouwe - Harmens & Pfeijffer - Lammert Kamphuijs of weer Whitney - Club Gewalt - Kamasi Washington - Logic proberen - Ronald Snijders - Sum 41 - Sigur Ros - King Gizzard & The Wizzard Lizard - M83 - Weval - met 'de groep mee' of nog eens The Neon Demon kijken
Zondag:
Hekelvers - Gijs Deckers - Philip Glass - Hans Teeuwen - The Bad Men From Bodie - Indian Askin - Anderson Paak. (Local Natives als dat niet bevalt) - Brian Fallon - James Blake - Anna Meredith - LCD Soundsystem - zie wel
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Mijn zaterdag is redelijk overzichtelijk, maar daar in tegen zijn m'n vrijdag en zondag echt te vol. Dat wordt puzzelen.

Dit jaar ook maar eens kijken of ik de afstanden wat kan beperken.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Dat worden toch een paar nare clashes :(

Warpaint - Oscar and the Wolf
M83 - Disclosure
Thee Oh Sees - LCD Soundsystem
James Blake vlak voor The Last Shadow Puppets
Otherkin - Wolfmother
Bombay - Muse
Pumarosa - Die Antwoord
Jack Garratt - Sum 41
Noel Gallagher - King Gizzard and the Lizard Wizard
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Dat worden toch een paar nare clashes
frownie.png


Warpaint – Oscar and the Wolf
M83 – Disclosure
Thee Oh Sees – LCD Soundsystem
James Blake vlak voor The Last Shadow Puppets
Otherkin – Wolfmother
Bombay – Muse
Pumarosa – Die Antwoord
Jack Garratt – Sum 41
Noel Gallagher – King Gizzard and the Lizard Wizard

Dan zou ik Oscar & The Wolf lekker links laten liggen. Genoeg kansen om die ergens anders te zien, lijkt me. Idem voor Bombay en Muse (tenzij je geen zin hebt in de drukte bij Muse uiteraard). M83 is wellicht ook wat exclusiever dan Disclosure?

Pumarosa was vorige week in Nijmegen; was wel een aardig optreden. De laatste keer dat ik Die Antwoord zag vond ik het verschrikkelijk.... Tenzij je van dik aangezet houdt ;-)

En voor de rest: ter plekke lekker de knoop doorhakken! Werkt altijd prima ;-)
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Dan zou ik Oscar & The Wolf lekker links laten liggen. Genoeg kansen om die ergens anders te zien, lijkt me. Idem voor Bombay en Muse (tenzij je geen zin hebt in de drukte bij Muse uiteraard). M83 is wellicht ook wat exclusiever dan Disclosure?

Pumarosa was vorige week in Nijmegen; was wel een aardig optreden. De laatste keer dat ik Die Antwoord zag vond ik het verschrikkelijk…. Tenzij je van dik aangezet houdt
1f609.png


En voor de rest: ter plekke lekker de knoop doorhakken! Werkt altijd prima
1f609.png

Je hebt ook een punt, maar ik heb de meeste van deze acts al een of meerdere keren eerder gezien. Het gaat me er meer om dat ik een goed optreden zie dan een exclusieve, hoewel dat in sommige gevallen natuurlijk wel kan bijdragen aan de keuze :)
Ik ben namelijk best wel fan van O&TW en ik vermoed ook dat de meesten van mijn vrienden daar ook heen willen, maar aan de andere kant zou ik Warpaint ook heel graag nog een keer willen zien.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Wat Muse - Bombay betreft:
Ik heb Bombay wel al gezien en Muse niet. Muse is ook best wel een band die ik graag een keer gezien wil hebben maar waar ik niet zo snel een kaartje voor zou kopen.
Maar ik verheug me veel meer op het optreden van Bombay omdat ik die echt heel goed vind.

Ik denk dat de enige oplossing is om mezelf in tweeën te splitsen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Drukke dagen voor Die Antwoord: van 1 tot 2 op Pukkelpop en om 16 uur op Lowlands ...
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Ik heb veel namen in de bravo en alpha staan dit jaar. Hoe lang is het lopen tussen beide stages?
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Ik fotografeer dit jaar op Lowlands, dit is wat ik denk dat ik ga doen:

Vrijdag: Tom Odell - AlunaGeorge - Jake Bugg - Miike Snow - Die Antwoord - Flatbush Zombies - The Kills/pauze - Hollywood Undead - Warpaint - Biffy Clyro - Muse

Zaterdag: Matt Corby - Whitney - Wolfmother - Sleeping With Sirens - De Staat/pauze - Sum 41 - Sigur Ros - Noel Gallagher - King Gizzard - M83 - Weval

Zondag: Oh Wonder - BORNS - Dua Lipa - Eagles of Death Metal - Anderson Paak - Brian Fallon - James Blake - The Last Shadow Puppets - Foals - stukje Parkway Drive - LCD Soundsystem kijken - Ivy Lab
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Wat een ongelofelijke kutzooi zeg dat Muse tegelijk met Biffy Clyro speelt. Ik heb Muse al eerder gezien, in Ziggo Dome bijvoorbeeld en Biffy Clyro nooit, maar Muse zullen we denk ik de komende 2/3 jaar niet meer live zien, terwijl ik Biffy Clyro volgend jaar wel op Werchter/Pinkpop verwacht. Bovendien gaan ze nog gewoon een zaalshow geven als ik hun tourschema zo zie. Zeker met het oog op hun net verschenen album Elipsis. Maar toch blijft het te lastig. Dit is een clash die ik last-minute ga beslissen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Thee Oh Sees – LCD Soundsystem
James Blake vlak voor The Last Shadow Puppets
Noel Gallagher – King Gizzard and the Lizard Wizard

Deze springen er voor mij ook uit denk ik.

Nachtprogramma gaat echt heeel lekker worden als ik dit zo zie.
En wat ga ik die vrijdag al genieten in de tent bij Paul. Misschien wat vroeg maarja we doen t er maar mee.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Zo, na wat puzzelen en rekening proberen te houden met de afstanden etc. is dit waar ik op uit kom. Dan is er natuurlijk nog de nacht en er staan nog wat films, TSOL, specials en andere rand programmering in m'n schema, maar dat is altijd mooi als een optreden niet bevalt

vrijdag:
Tom Odell - Jake Bugg - STUFF. - Causes - John Coffey - Paul Kalkbrenner - Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Warpaint - CHVRCHES - Muse - Fatima al Qadiri
zaterdag:
Ry-X - Matt Corby - Tsar B - Dub Inc. - Otherkin - Logic - Jack Garratt - Tiga - Islam Chipsy & EEK - Disclosure
zondag:
Philip Glass Ensemble - Hans Teeuwen - Damian Marley - Indian Askin - The Rumjacks - Bazart - The Last Shadow Puppets - Foals - Roni Size & Krust
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
533
Haha, volgens mij heeft Lowlands die gewoon zelf op de site... ;-)

Hier wordt nog steeds getwijfeld over Lowlands. Wel luxe dat het nog niet uitverkocht is, kunnen gewoon het weerbericht afwachten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Kan iemand nog eventjes een clashfinder maken? haha
Clashfinder is super handig, tot je er zelf een in elkaar gaat zetten. Drama is dat.
Hier mijn ticket net gekocht. Eindelijk Thee Oh Sees eens zien.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik ben niet zo bekend met clash finder dus misschien zie ik wat over het hoofd, maar op de lowlands site kan je in het blokkenschema ook gewoon aangeven welke acts je wilt zien.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Iemand heeft zich al opgeofferd (not me). http://clashfinder.com/s/ll2016/?user=PwoperFish
Vrij weinig echte must sees, maar ik zal mij ongetwijfeld wel vermaken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken