Charli XCX

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
870
1.108
Deze queen had volgens mij nog geen topic op dit forum, niet te geloven!

Momenteel ben ik haar muziek constant aan het afwisselen met Fontaines en nog een streepje BMTH erdoor. Van “afwijkend” luistergedrag gesproken 🤭

Ik zie dit najaar een Amerikaanse tour met dan rond 1dec vier optredens in de UK. Mogen we ook nog iets bij ons verwachten en zo ja, concerten en/of festivals? 🙏
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.085
1.200
Geen idee. Ik hoop van wel.
Ik had tickets voor haar optreden in La Madeleine dat last-minute afgezegd werd. Sindsdien is ze deze kanten niet meer uit geweest.

Afgaand op de teksten van haar laatste plaat gaat ze ofwel keihard voor haar carrière gaan en veel touren, ofwel begint ze een gezin en zien we haar de eerstvolgende jaren niet meer op een podium... Wie zal het zeggen...
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
918
629
Waarvan bijna elke show ook nog eens voorprogramma is geweest.
Was erg teleurgesteld toen ze heel kort vantevoren haar show in Bitterzoet 2013 annuleerde. Ook dat ze in het voorprogramma van Coldplay stond, waar ik natuurlijk geen kaarten voor had (of wilde). Ellie Goulding heb ik gemist dat ze daar zou staan en ik weet niet zeker of ik haar ten tijde van 5 Days Off met Sleigh Bells al kende. Katy Perry daar hoefde ik ook niet naar toe, dus uiteindelijk in Paradiso 2019 haar gezien. Maar had toch graag de nummers van haar eerste 2 albums live gehoord.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
357
358
Ik was ook bij de show in Paradiso van 2019. Een grote show in AFAS Live of 013 dit najaar en een festivalshow volgend jaar moeten wel tot de mogelijkheid behoren toch?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
870
1.108
Ik kan haar populariteit echt moeilijk inschatten. Zowel voor de zalen voor losse shows (Vorst/Lotto of toch maar AB?) als voor festivals (Klub C of Barn op RW? Namiddag- of avondspot?) Hoe dan ook zou ik ze heel graag live zien komende tijd 🥳
 

JKGB

Randprogramma
6 dec 2021
101
55
Ze zou ook nog naar Tivoli komen in 2022 maar zie dat ze dat heeft afgezegd: https://www.ad.nl/show/zangeres-cha...t-uitverkocht-concert-in-utrecht-af~add80291/

Overigens zag ik beelden van een concert in NY en dat maakte me toch niet heel warm: daar stond ze alleen op het podium met een tape mee te zingen (en dat het publiek grotendeels alleen maar hun telefoon in de lucht hield maakte me ook niet heel enthousiast). Ben benieuwd of haar andere shows wat meer 'live' zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken