Lowlands 2024

Athos

Dagopener
13 jul 2023
588
807
Zijn er hier eigenlijk mensen die veel van de randprogrammering bezoeken?
Zelf probeer ik altijd minstens één Cabaret show, 1x meedoen aan de wetenschapsquiz, 1x een Film mee te pakken en een rondje te maken langs de kunstwerken op de vrijdagochtend.
Sowieso de kunst bekijken en cabaret. Ook regelmatig een 'college' bijgewoond. Vroeger ook wel films maar de afgelopen jaren eigenlijk niet meer. En elk jaar naar de wellness.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
621
1.053
Ik zie al die dingen op Lowlands eigenlijk niet eens als randprogrammering. Lowlands is voor mij juist een heel breed cultureel popfestival. Ik ga ook altijd wel naar wat andere dingen dan muziek, ook wel later op de dag (De Juliet kan nog heel leuk zijn na de laatste niet-elektronische namen).
Ik pak inderdaad vaak na de laatste muziek act van de dag een cabaret show mee in the Juliet. Het sfeertje daar voordat de show begint is ook altijd erg leuk. Daarnaast heb ik weinig met de techno muziek snachts, waardoor ik vorig jaar bij de film Unicorn wars terecht ben gekomen.

Oh! En op een gare dronken avond die film van Dave Grohl gezien, mijn broertje viel in slaap.
Ik ben zelf ook bij deze film terecht gekomen, omdat ik toch erg benieuwd was. Ik heb het wel helemaal volgehouden tot het einde haha. Het nadeel is alleen dat je tijdens de film het gebonk van de andere tenten er dwars doorheen hoort, maar daar is weinig aan te doen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.462
6.894
Zijn er hier eigenlijk mensen die veel van de randprogrammering bezoeken?
Zelf probeer ik altijd minstens één Cabaret show, 1x meedoen aan de wetenschapsquiz, 1x een Film mee te pakken en een rondje te maken langs de kunstwerken op de vrijdagochtend.
Altijd en veel. Comedytrain en Comedy club Haug pak ik bijna altijd mee, die starten na het muziekprogramma meestal. In de ochtend wel een talk. 1x meedoen aan de wetenschapsquiz idd en meestal ok wel een of meerdere films. Wetenschapsprogramma even checken en misschien een dansvoorstelling. Daarnaast altijd even kijken wat er precies interessant is aan de podcasts en overige talks. Ik zag nu bijv een Taylor Swift discussie met Martin Rombouts, die lijkt me wel grappig. Of het theaterstuk over vroeger bij ons op de plantage leek me wel wat. Je zou bijna vergeten dat er muziek is ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
52
65
Dat is er ☝️. Ben er altijd wel in de ochtend te vinden. Ik snap bijvoorbeeld de Yoga niet, maar daar is ook altijd genoeg belangstelling voor...
Same! Ik ben blij met de komst van Lieke Marsman, zij schrijft erg raak en ondanks zware thema's ook gevat en humorvol. Voor de nieuwsgierigen onder ons kan ik de bundel 'De volgende scan duurt 5 minuten' aanraden.

Overigens kijk ik nog meer uit naar de laatste worp muziekgerelateerde namen! 👀
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken