Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja zeer netjes.. jammer dat het buiten die Snow Patrol valt. Denk toch dat ik maar voor die Sting dag ga.. Is in de breedte ver uit de sterkste dag. Opvallend ook dat The Cat Empire zo laag staat, erg leuke band.
Ik weet niet of dat eerder al zo was, en niet dat er clashes zijn van acts natuurlijk op Bospop, maar er is al een blokken schema te zien op de site! Nog 2 acts erbij dus, zowel één in de tent als op de main.
Zo, dat zijn geen misselijke namen erbij nog. Joe Jackson en The Cat Empire, en tevens nog twee relatief hoge plekken te vergeven. Doen ze echt leuk daar. Twijfel tussen de zaterdag en zondag als beste dag.
Zeer blij met de nieuwe toevoegingen, zéker met Joe Jackson en Rival Sons! En de 2 op te vullen plekken beloven ook nog wat moois qua tijdstip.
Als NL inbreng: Fatal Flowers / DeWolff / Van Dik Hout?
Matt Schofield en Kenny Wayne Shepherd aangekondigd voor een week na Bospop op Blues Peer en nog geen conflicterende data in het weekend van Bospop zelf. Beiden denk ik daarmee opties om de nog lege plek op zondag in de tent in te vullen
Nog 2 spots over in het programma dus wie weet.... Mijn tickets zijn in ieder geval weer binnen. Wederom een hele fijne line up dit jaar vind ik zelf....