Bospop 2019

Van dat lijstje mag van mij Status Quo, The Stranglers, De Dijk, Sheryl Crow en White Lies wel komen........

Rock Zottegem 2 weken voor Bospop komt vandaag oa met Limp Bizkit en Midnight Oil. Zeker die laatste zie ik wel als optie voor Bospop.

Joe Jackson, Rival Sons, The Cat Empire en The Magpie Salute nieuw. Mooie namen, kijk vooral uit naar die eerste twee. Wat een line up dit jaar!!

Ja zeer netjes.. jammer dat het buiten die Snow Patrol valt. Denk toch dat ik maar voor die Sting dag ga.. Is in de breedte ver uit de sterkste dag. Opvallend ook dat The Cat Empire zo laag staat, erg leuke band.

Ik weet niet of dat eerder al zo was, en niet dat er clashes zijn van acts natuurlijk op Bospop, maar er is al een blokken schema te zien op de site! Nog 2 acts erbij dus, zowel één in de tent als op de main.

Zo, dat zijn geen misselijke namen erbij nog. Joe Jackson en The Cat Empire, en tevens nog twee relatief hoge plekken te vergeven. Doen ze echt leuk daar. Twijfel tussen de zaterdag en zondag als beste dag.

Vier hele leuke toevoegingen wat mij betreft en inderdaad nog twee plaatsen vrij in het schema voor de laatste toevoegingen.

De Nederlandse inbreng is nogal mager dit keer, dus ik verwacht nog wel iets uit die hoek..
Fatal Flowers gaat weer touren... Krezip ??

Pinkpop is het enige festival waar Krezip dit jaar speelt, dus die komen niet op Bospop.

Nou, dat vind ik persoonlijk niet zo erg, ben niet zo kapot van Krezip... laat ze hun ding maar op Pinkpop doen dan...

Zeer blij met de nieuwe toevoegingen, zéker met Joe Jackson en Rival Sons! En de 2 op te vullen plekken beloven ook nog wat moois qua tijdstip.
Als NL inbreng: Fatal Flowers / DeWolff / Van Dik Hout?

Fatal Flowers zou wel mooi zijn... laatst gezien bij DWDD en dat klonk niet verkeerd... DeWolff mag van mij altijd... lekkere muziek hoor...

Matt Schofield en Kenny Wayne Shepherd aangekondigd voor een week na Bospop op Blues Peer en nog geen conflicterende data in het weekend van Bospop zelf. Beiden denk ik daarmee opties om de nog lege plek op zondag in de tent in te vullen

Kenny Wayne Shepherd zou ik echt een prachtige boeking vinden, dat zou mij over de streep trekken om weer eens naar Bospop te trekken :-)

Nog 2 spots over in het programma dus wie weet.... Mijn tickets zijn in ieder geval weer binnen. Wederom een hele fijne line up dit jaar vind ik zelf....

Kenny Wayne Shepherd dus op zaterdag op North Sea Jazz. Dan mag hij van mij voor de zondag nog wel even doorreizen naar Weert.

Users who are viewing this thread