Bospop 2019

Wat kunnen we nog verwachten qua grotere namen vóór de headliners? Toto, Scorpions, Neil Young, Blackmore's rainbow zijn denk ik te groot voor de overige namen.
Namen die ik wel voor dat soort spots zie staan:
-Greta van Fleet
-Robert Plant en band
-Biffy Clyro
-Alan Parsons
-Status Quo
Andere suggesties?

Wat kunnen we nog verwachten qua grotere namen vóór de headliners? Toto, Scorpions, Neil Young, Blackmore’s rainbow zijn denk ik te groot voor de overige namen.
-Greta van Fleet
-Robert Plant en band
-Biffy Clyro
-Alan Parsons
-Status Quo
Andere suggesties?
Dream Theater ?

RubenFrusciante wrote:
Wat kunnen we nog verwachten qua grotere namen vóór de headliners? Toto, Scorpions, Neil Young, Blackmore’s rainbow zijn denk ik te groot voor de overige namen.
-Greta van Fleet
-Robert Plant en band
-Biffy Clyro
-Alan Parsons
-Status Quo
Andere suggesties?

Dream Theater ?
Zou alleen de vrijdag kunnen dan, mijn mening zeer welkom. Maar zouden die, waar ze vroeger headliner waren, dat nu niet meer zijn? En de combinatie Dream Theater voor Snow Patrol lijkt me ook wat vreemd.

Ja die combi zou met alle 3 de headliners vreemd zijn idd. Paar jaar terug waren ze ook geen headliner. Toen waren ze sub voor Steven Wilson.

RubenFrusciante wrote:
-Greta van Fleet
-Robert Plant en band
-Biffy Clyro
-Alan Parsons
-Status Quo
Andere suggesties?

Dream Theater ?

Blood Red Shoes, Tom Grennan?

Even op het lijstje hierboven: schrijf Greta van Fleet maar af, die zitten in Zuid-Europa in het weekend van Bospop.

Toevoegingen van mijn kant:
De Staat
DeWolff
White Lies
Michael Kiwanuka
Liam Gallagher

Ik verwacht woensdag zeker nog iets van Nederlandse bodem. Racoon Blof Anouk of misschien wel Within Temptation....

Ik verwacht woensdag zeker nog iets van Nederlandse bodem. Racoon Blof Anouk of misschien wel Within Temptation....
Op Parkcity Live staan Ilse de Lange en De Dijk zo is gisteren net bekend geworden. Misschien speel 1 van die 2 ook wel op Bospop?

Ik verwacht woensdag zeker nog iets van Nederlandse bodem. Racoon Blof Anouk of misschien wel Within Temptation….

Racoon stond er afgelopen jaar (weer) en Blof en Anouk n jaar daarvoor dacht ik, dus zo snel op herhaling hoeft van mij ook niet.
De Dijk zou ik persoonlijk wel mooi vinden en als vervolg op A-ha, Duran Duran als guilty pleasure ?

Racoon hoeft voor mij niet meer,.. De Dijk, Anouk zijn welkom zoals ook Dewolff.. Droom nog steeds van Rainbow, maar Blacky kennende gaat die niet voor een uurtje op Bospop staan, of zou hij zijn streken kwijt zijn... ook voor hem gaan de jaren tellen.. blijft wel een geweldige band met een prima opvolger voor Ronnie james Dio... we zullen zien!

Rainbow zou te gek zijn maar vrees inderdaad dat hij niet voor een uurtje komt, kan ook niet.

Verwacht Peter Frampton en Sheryl Crow, zijn beide in Europa deze zomer.

Rainbow zou te gek zijn maar vrees inderdaad dat hij niet voor een uurtje komt, kan ook niet.

Verwacht Peter Frampton en Sheryl Crow, zijn beide in Europa deze zomer.
Peter Frampton zit helaas midden in het weekend nog in Canada, dus de kans dat hij op Bospop staat is nihil.

Ja zag ik op de site... denk dan eerder de zondag... maar die staat ook al tamelijk vol.
Nog gok ik een uurtje... dan weten weer meer!

Floggin Molly, James Morisson en Jimmy Barnes worden toegevoegd.

Edit: ook Sharon Kovacs, The White Buffalo, Jessica Wilde, The Lachy Doley Group en tribute-band The Doors Alive

https://www.1limburg.nl/flogging-molly-en-schreeuw-cultheld-jimmy-barnes-op-bospop?utm_source=facebook_1limburg&utm_medium=social_media&utm_campaign=facebook_clicks&utm_content=flogging-molly-en-schreeuw-cultheld-jimmy-barnes-op-bospop

niet verkeerd, FM is altijd feest en als liefhebber van het Hammondorgel kom ik zeker aan m`n trekken met Lachy Doley !!! was in 2017 beregoed in de tent... toporganist hoor !

Users who are viewing this thread