Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hangt van aantal zaken af;
- hoe loopt verkoop combi’s? Is er urgentie? Dat was vorig jaar wel het geval lijkt me.
- het wereldje is gisteren zowat terug opgestart
- wanneer Eurosonic valt speelt een rol
- zijn er bands die op bepaalde datum willen aankondigen?
Hangt van aantal zaken af;
- hoe loopt verkoop combi’s? Is er urgentie? Dat was vorig jaar wel het geval lijkt me.
- het wereldje is gisteren zowat terug opgestart
- wanneer Eurosonic valt speelt een rol
- zijn er bands die op bepaalde datum willen aankondigen?
Als je kijkt naar wanneer de eerste aankondiging in het nieuwe jaar van de afgelopen edities steeds was, dan zie ik toch wel een lijn. Het verschilt wel steeds hoe groot de drop is: een enkele naam, een klein pakketje of een hele grote.
RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari
Als je kijkt naar wanneer de eerste aankondiging in het nieuwe jaar van de afgelopen edities steeds was, dan zie ik toch wel een lijn. Het verschilt wel steeds hoe groot de drop is: een enkele naam, een klein pakketje of een hele grote.
RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari
If you look at when the first announcement in the new year of the past editions was, then I do see a line. It does differ each time how big the drop is: a single name, a small package or a very large one.
RW24: January 17
RW23: January 25
RW22: January 28
RW20: January 22
Ja, die drie gelekte namen zullen daar wel bij zitten zeker? Heel eerlijk, ik ben dit jaar even benieuwd naar de stage splits als naar de nieuw namen op zich.
Ja, die drie gelekte namen zullen daar wel bij zitten zeker? Heel eerlijk, ik ben dit jaar even benieuwd naar de stage splits als naar de nieuw namen op zich.
Vorig jaar was het pakketje van 20 namen, zal nu ook wel zoiets worden... Op zich zullen we snel weten wanneer het komt, dat wanneer de volgorde op de site wordt aangepast.
Precies zo ja! Die 3 namen zullen wel gedeeld worden met nog wel een paar erbij lijkt me. Wellicht een kaliber London Grammar of Jack White. Dat geeft wel wat sjeu aan een pakket(je)
Ik heb ook zelden zo uitgekeken als dit jaar naar de stage indeling inderdaad.
Precies zo ja! Die 3 namen zullen wel gedeeld worden met nog wel een paar erbij lijkt me. Wellicht een kaliber London Grammar of Jack White. Dat geeft wel wat sjeu aan een pakket(je)
Ik heb ook zelden zo uitgekeken als dit jaar naar de stage indeling inderdaad.