Rock Werchter 2025

Wanneer verwachten we terug nieuwe namen? Vorige keer was er voor wvdbm nog een ander pakketje
Hangt van aantal zaken af;
- hoe loopt verkoop combi’s? Is er urgentie? Dat was vorig jaar wel het geval lijkt me.
- het wereldje is gisteren zowat terug opgestart
- wanneer Eurosonic valt speelt een rol
- zijn er bands die op bepaalde datum willen aankondigen?

Er is geen lijn in te trekken.

Hangt van aantal zaken af;
- hoe loopt verkoop combi’s? Is er urgentie? Dat was vorig jaar wel het geval lijkt me.
- het wereldje is gisteren zowat terug opgestart
- wanneer Eurosonic valt speelt een rol
- zijn er bands die op bepaalde datum willen aankondigen?

Er is geen lijn in te trekken.

Als je kijkt naar wanneer de eerste aankondiging in het nieuwe jaar van de afgelopen edities steeds was, dan zie ik toch wel een lijn. Het verschilt wel steeds hoe groot de drop is: een enkele naam, een klein pakketje of een hele grote.

RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Als je kijkt naar wanneer de eerste aankondiging in het nieuwe jaar van de afgelopen edities steeds was, dan zie ik toch wel een lijn. Het verschilt wel steeds hoe groot de drop is: een enkele naam, een klein pakketje of een hele grote.

RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari
Het is zeker niet dat ze asap komen, dat bedoel ik vooral. Heb ook al gemekker gehoord dat het lang duurde.

If you look at when the first announcement in the new year of the past editions was, then I do see a line. It does differ each time how big the drop is: a single name, a small package or a very large one.

RW24: January 17
RW23: January 25
RW22: January 28
RW20: January 22
So 3 out of 4 have been Weds.

I've been saying for weeks now that the next drop will be Weds 15th or Weds 22nd so I'll stick with that. (22nd more likely).

Toch zal het eerstvolgende pakketje vermoedelijk wel diegene zijn die al gelekt was, toch? Dus Weezer, Franz Ferdinand etc.
Ja, die drie gelekte namen zullen daar wel bij zitten zeker? Heel eerlijk, ik ben dit jaar even benieuwd naar de stage splits als naar de nieuw namen op zich.

• Leuk
Waarderingen: b_lars
Ja, die drie gelekte namen zullen daar wel bij zitten zeker? Heel eerlijk, ik ben dit jaar even benieuwd naar de stage splits als naar de nieuw namen op zich.
Ah in mijn herinnering waren het meer dan 3 namen, maar dan zou het wel een mager pakketje zijn. Hopelijk zitten er nog wat meer bij!

En eens, het kan nog alle kanten op met sommige namen. Hou m'n hart vast voor de clashes.

Ah in mijn herinnering waren het meer dan 3 namen, maar dan zou het wel een mager pakketje zijn. Hopelijk zitten er nog wat meer bij!

En eens, het kan nog alle kanten op met sommige namen. Hou m'n hart vast voor de clashes.
Vorig jaar was het pakketje van 20 namen, zal nu ook wel zoiets worden... Op zich zullen we snel weten wanneer het komt, dat wanneer de volgorde op de site wordt aangepast.

Precies zo ja! Die 3 namen zullen wel gedeeld worden met nog wel een paar erbij lijkt me. Wellicht een kaliber London Grammar of Jack White. Dat geeft wel wat sjeu aan een pakket(je)
Ik heb ook zelden zo uitgekeken als dit jaar naar de stage indeling inderdaad.

Precies zo ja! Die 3 namen zullen wel gedeeld worden met nog wel een paar erbij lijkt me. Wellicht een kaliber London Grammar of Jack White. Dat geeft wel wat sjeu aan een pakket(je)
Ik heb ook zelden zo uitgekeken als dit jaar naar de stage indeling inderdaad.
De grap is, als Pommelien in dat pakket zit, dan weet je ook meteen wie de hoofdnaam zal zijn voor veel media, London Grammar of niet.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
De grap is, als Pommelien in dat pakket zit, dan weet je ook meteen wie de hoofdnaam zal zijn voor veel media, London Grammar of niet.
Als London Grammar en Jack White komen, verwacht ik nog losse aankondigingen zoals in 2018. Oscar zal ook wel zijn losse aankondiging willen.

Users who are viewing this thread