Rock Werchter 2025

Gezien haar tourschema (2, 4 en 5 juli optreden in de UK) verwacht ik haar niet op 6 juli in Werchter.
Zal eerder een ander Belgisch festival worden of België overslaan.

Considering her tour schedule (2, 4 and 5 July performances in the UK) I don't expect her in Werchter on 6 July.
It will probably be another Belgian festival or skip Belgium.
Also doesn’t feel like there’s space for her with Olivia Rodrigo > Noah Khan > Gracie Adams pretty set as the top 3

Deftones hadden we ook niet tussen Fontaines en LP verwacht. Waarom zou Alanis dan niet tussen Grace en Noah kunnen? Werchter heeft er wel een handje van weg om bands lager/hoger te zetten dan ze gevoelsmatig zouden moeten staan.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Deftones hadden we ook niet tussen Fontaines en LP verwacht. Waarom zou Alanis dan niet tussen Grace en Noah kunnen? Werchter heeft er wel een handje van weg om bands lager/hoger te zetten dan ze gevoelsmatig zouden moeten staan.
Laatste / voorlaatste in de Barn lijkt mij eigenlijk een prima plek voor Alanis. Of op de Avril Lavigne plek.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en swissepfan
Of gewoon Suikerrock, Cactus, Live is Live of één van die andere festivals die een ouder publiek aantrekt. Die kan overal staan zonder uit de toon te vallen of een meerwaarde te zijn.

Over naar @festibob die deze mogelijkheid al aantal keer heeft geanalyseerd.
Alanis heeft Ziggo Dome nu bijna uitverkocht op woensdag 25 juni. Het meest logische zou zijn Live is Live festival op vrijdag 27 juni gezien volgend optreden pas op 29 juni is. Of ze speelt op Glastonbury in dat weekeinde wat nu een sterk gerucht is.
Haar tournee eindigt rond 24 juli in Europa dus geen Lokerse Feesten, Suikerrock of PKP. Kans dat ze in Belgie gaat spelen schat ik nu op slechts 20 procent. RW kans bijna nihil gezien ze ook niet op andere evenwaardige Live Nation festivals staat en dit niet past in haar huidig tourschema.

Rock Zottegem was perfect geweest, maar ook die kans schat ik quasi nihil door de reeds aangekondigde headliners… Al mag ze nog steeds opduiken van mij, graag zelfs!!

Users who are viewing this thread