Bospop 2019

Aantal leuke toevoegingen, met name Flogging Molly, The White Buffalo (vond ik op RW bijzonder goed) en Marc Broussard. Jammer dat die laatste twee op zondag staan aangezien ik de zaterdag overweeg.

Vrijdag is een duidelijke breuk met het verleden en een handreiking naar de jeugdige bezoekers.
Zaterdag kijk ik enorm naar uit, dat is flink ouderwets rocken.
Zondag zijn ook wel een aantal zaken om naar uit te kijken, maar is wat meer relaxt waarschijnlijk.

White Buffalo en Floggin Molly zijn iig leuke toevoegingen

Nederland doet het op veel vlakken echt goed man. Bospop zet duidelijk stappen met een line-up die breder is dan ooit, WooHah groeit makkelijk naar 35k, Paaspop als eerste echt festival van het jaar lijkt ook echt te groeien kwa capaciteit. Mooie tijden!

Aantal leuke toevoegingen, met name Flogging Molly, The White Buffalo (vond ik op RW bijzonder goed) en Marc Broussard. Jammer dat die laatste twee op zondag staan aangezien ik de zaterdag overweeg.

Dan zou ik gewoon beide dagen gaan als ik jou was ?

Nog 5 vrije plaatsen op het affiche, waarvan 2 dezelfde plekken op de poster zullen innemen van het kaliber Flogging Molly / James Morrison.

Zal hier nog een (classic) rocknaam tussen zitten? Status Quo werd al eens genoemd in dit forum..

Zou kunnen, maar ik mis ook nog wel wat dagvulling waar traditioneel wat rock en acts met blues invloeden worden gezet op Bospop. Vooral in de categorie blues is het nog enorm karig.

Ook weet ik niet hoe het aantal acts over de dagen gaat worden verdeeld. Wordt de vrijdag qua aantal acts kleiner dan de andere twee dagen (waar ik me op zich iets bij voor kan stellen) of wordt het gelijk verdeeld? Vorig jaar waren het 13 acts per dag, maar als er inderdaad nog maar 5 acts bij gaan komen (zoals inderdaad ooit aangekondigd) dan hebben we er hoe dan ook minder per dag dan vorig jaar. Spelen bepaalde acts dan langer of worden de dagen iets korter dan afgelopen jaar?

Allemaal vragen, maar ik kijk in ieder geval al weer erg uit naar Bospop en ben er het hele festival bij als het goed is

De vrijdag zou volgens de site een volledige festival dag worden, dus daar komen nog wel een paar namen bij.. verder verwacht ik nog wel wat Nederlandse inbreng.... die is tot nu toe nogal karig...

Heb the Stranglers nog niet voorbij zien komen hier.
Gezien hun tour zou dit wellicht een optie zijn.
Zou ik zelf wel leuke toevoeging vinden.

Stray Cats zou ik ook wel kunnen waarderen, hebben de 14de miss nog n plekje vrij...

Aha,.. die zijn in t verleden al eens geweest onder een andere naam, (Rockabilly Riot) was een prima optreden toen.. :!:
We wachten af, hopelijk nog iets van eigen bodem.... Earring ? Moonkings ? Waylon ? de Dijk ? Dewolff ?

Anouk aangekondigd voor Werchter Classic, net als Switchfoot. Beiden daarmee ook kanshebbers voor Bospop neem ik maar zo aan

Anouk mag van mij wel een jaartje skippen ?
Ook wat overlap met NSJ in hetzelfde weekend, mag Young Gun Silver Fox nog wel van doorkomen...

Young Gun Silver Fox is inderdaad een leuk bandje om een beetje vroeg op de dag te zetten. Zie verder tussen de namen weinig zitten, hooguit Joe Jackson

Toto is ook in NL dat weekend, (14e op NSJ) met ook Joe Jackson dus) En Anouk mag van mij altijd hoor... niks mis mee..

Toto mag je wel vergeten. Die kunnen hooguit nog op vrijdag en staan op donderdag in Frankrijk. Denk niet dat ze vier dagen op rij spelen. Voor de rest nog een hoop namen die op deze en vorige pagina al worden genoemd:

Status Quo
The Stranglers
Anouk
Switchfoot
Joe Jackson
Young Gun Silver Fox
Rainbow
DeWolff
De Dijk
Sheryl Crow
Navarone
De Staat
White Lies
Michael Kiwanuka
Liam Gallagher

Zal niet allemaal meer even mogelijk zijn, maar ben wel benieuwd wat er nog tussen die laatste 5 namen zal zitten. Denk iig dat er met alleen Kovacs en MY BABY op het affiche er nog wel een Nederlandse act bij zal komen

Users who are viewing this thread